Czym grozi podatek kościelny

51. Data: 2016-12-27 22:30:38

Temat: Re: Czym grozi podatek kościelny
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kviat <null> wrote:

> No rzeczywiście, jest się czym pochwalić :) Patriotka chwaląca się
> pokemonami rozwalającymi Polskę...

A co, mam się tobą chwalić może? Mydłku jeden, sprzedawczyku sbków, co chcą
z Polski zrobić niewolnika Europy, śmietnisko chemiczne, a wreszcie
ludzkie, odsyłając tu muzułmański chłam?
Będziesz zaskoczony w razie czego, jak Polacy poważają Młodzież
Wszechpolską i Narodowców oraz kiboli - bo to jedyna prócz KK ostoja
polskości i bezpieczeństwa.

--
XL

52. Data: 2016-12-27 22:32:15

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kviat <null> wrote:

> Zawsze to piszę, gdy czegoś nie zrozumiałaś.

Tak, świnko.

--
XL

53. Data: 2016-12-27 22:34:19

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kviat <null> wrote:

> Ale ty jesteś pokręcona... przed chwilą chwaliłaś się naszymi
> narodowcami i młodzieżą wszechpolską :):)

Wciąż się chwalę.

--
XL

54. Data: 2016-12-27 22:36:20

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kviat <null> wrote:

> Czego znowu nie zrozumiałaś?

Nie płacz.

--
XL

55. Data: 2016-12-27 22:37:21

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kviat <null> wrote:

> I w związku z tym przestaje być człowiekiem?

Ty? Musiałbyś najpierw zacząć.

--
XL

56. Data: 2016-12-27 22:41:43

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> założeniu - kary powinny być wymierzane adekwatnie i bezwzględnie, ale oprócz
> zawodowych prawników nikt, a szczególnie sprawca, nie powinien znać wysokości
> kary, jakiej się ma spodziewać ani jej istnienia - dlatego, żeby nie kalkulował
> przed dokonaniem przestępstwa czy jest mu opłacalne, czy nie. Owszem są
> takie zbrodnie, których kara powinna być jawna i wykonana przed pospólstwem
> dla jego odstraszenia, ale tam, gdzie jest to wskazane, również kara powinna
> być wymierzana dyskretnie i w tajemnicy przed światem.

Ty w ogóle myślisz nad tym, o czym piszesz? Piszesz o odwecie, a nie o
karze. Kara przede wszystkim spełnia rolę edukującą POTENCJALNYCH
przestępców oraz społeczeństwo o swojej nieuchronności, a nie tylko
odwetową - więc z powodu edukacyjnej roli musi być ujawniona wszem i wobec.

--
XL

57. Data: 2016-12-27 22:44:16

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakub A. Krzewicki <p...@g...com> wrote:

> Nie znasz chińskiej filozofii legalizmu. Znajomość prawa stanowionego jest
> czymś, co psuje pospolitego człowieka, bo zamiast działać zgodnie z prawem
> naturalnym czyli ze swoim Tao, które to ma wyłącznie poznawać - zaczyna
> kalkulować w prawie stanowionym. Pojawia się znany z Rosji fenomen "złodzieja
> w prawie". W ten sposób władca stanowiący prawo nie może odróżnić jednostek,
> które posiadają Tao - od ukrywających się ludzi bezprawia podlegających selekcji
> przez władzę w celu ich eliminacji ze społeczeństwa.

Już przestań pleść androny, nie mające odniesień w kulturze europejskiej.
No bo chyba Rosja się tu nie zalucza, Rosja to Azja. Azjatycka mentalność
jak przed wiekami, tak i teraz.

--
XL

58. Data: 2016-12-27 22:50:36

Od: Kviat <null> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-12-27 o 22:30, Ikselka pisze:

> A co, mam się tobą chwalić może?

Ja nie robię wstydu Polsce gdy jadę za granicę. Więc możesz. Pozwalam ci.

> Mydłku jeden, sprzedawczyku sbków, co chcą
> z Polski zrobić niewolnika Europy, śmietnisko chemiczne, a wreszcie
> ludzkie, odsyłając tu muzułmański chłam?

Znowu masz urojenia :)

> Będziesz zaskoczony w razie czego, jak Polacy poważają Młodzież
> Wszechpolską i Narodowców oraz kiboli

Będę :) Bo Polacy pamiętają bałagan jaki faszyści ludziom urządzili.
Ty nie pamiętasz? Spałaś na lekcjach historii?
Aaaa... ty nie jesteś Polką, dlatego tak ci się podobają rozpierdalacze
Polski. No i się wyjaśniło.

> - bo to jedyna prócz KK ostoja
> polskości i bezpieczeństwa.

KK ma w dupie interesy Polski. Dba tylko o własne.
Podzielili między siebie kawałki Polski i jakoś ci to nie przeszkadza.
Ciekawe dlaczego...?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

59. Data: 2016-12-27 22:53:30

Od: Kviat <null> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-12-27 o 22:34, Ikselka pisze:

> Wciąż się chwalę.

No to cię nie rozumiem. To dobrze, że witali kwiatami Hitlera czy nie
dobrze?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

60. Data: 2016-12-27 22:55:16

Od: Kviat <null> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-12-27 o 22:37, Ikselka pisze:

> Ty? Musiałbyś najpierw zacząć.

Mój ty orle :):) Jak daleko genetycznie jesteś od człowieka?
LOL :)

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

petitionGo