Czym grozi podatek kościelny

61. Data: 2016-12-27 23:10:40

Temat: Re: Czym grozi podatek kościelny
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kviat <null> wrote:

> Ja nie robię wstydu Polsce gdy jadę za granicę. Więc możesz. Pozwalam ci.

Nie robisz wstydu Polsce, bo kraczesz tam na nią jak i cała ta "zagranica".
Jak i inni "nierobiący wstydu Polsce" - Wałęsa, Lis i inne Jandy.

> Znowu masz urojenia :)

A co podpisał POprzedni rząd? To są urojenia?
Niemcy chcieli sobie wybrać przydatny sort, a najgorszą zgraję nierobów i
bandytów umieścić w Polsce.

> Będę :) Bo Polacy pamiętają bałagan jaki faszyści ludziom urządzili.

Niemieccy faszyści, uściślić trzeba. Hitlerowcy.
NIEMCY.

> Ty nie pamiętasz? Spałaś na lekcjach historii?

Ty "nie pamiętasz", nie ja. Jeszcze o polskich obozach śmierci tu opowiedz.

> Aaaa... ty nie jesteś Polką, dlatego tak ci się podobają rozpierdalacze
> Polski.

Dla mnie to patrioci. Dla ciebie wrogowie.

--
XL

62. Data: 2016-12-27 23:12:03

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kviat <null> wrote:

> No to cię nie rozumiem. To dobrze, że witali kwiatami Hitlera czy nie
> dobrze?

Jesteś bezrozumnym kołkiem?

--
XL

63. Data: 2016-12-27 23:14:20

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kviat <null> wrote:

> Mój ty orle :):) Jak daleko genetycznie jesteś od człowieka?
> LOL :)

Jeśli pisząc "człowiek" masz na myśli siebie, to zaiste daleko.

--
XL

64. Data: 2016-12-27 23:48:51

Od: Kviat <null> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-12-27 o 23:10, Ikselka pisze:

> Nie robisz wstydu Polsce, bo kraczesz tam na nią jak i cała ta "zagranica".

Masz urojenia :)
Kraczę tylko na fanatyków religijnych, nacjonalistów i ksenofobów. To
nie ma związku z narodowością.
Czego znowu nie rozumiesz?

> A co podpisał POprzedni rząd? To są urojenia?

A co podpisał? Coś związanego z tym wyżej? Oświeć mnie.

Ja tam nie przypominam sobie, żebym cokolwiek z takich rzeczy
podpisywał, więc nie wiem skąd się u ciebie biorą te urojenia o mnie.
Znaczy się, wiem skąd...

> Niemieccy faszyści, uściślić trzeba. Hitlerowcy.
> NIEMCY.

I wyciągnęli wnioski.
Ale trzeba przyznać, że i u nich też są tacy z krótką pamięcią. Nasi
rodzimi nie są specjalnie wyjątkowi.

> Ty "nie pamiętasz", nie ja. Jeszcze o polskich obozach śmierci tu opowiedz.

Masz urojenia. Te należą do tych mniej zabawnych.

> Dla mnie to patrioci. Dla ciebie wrogowie.

No to w końcu lubisz faszystów czy nie lubisz? Zdecyduj się.

Wytłumacz mi dlaczego nazywasz patriotami ludzi, którzy rozwalają swój
kraj. Przecież wiesz do czego doprowadził faszyzm i nacjonalizm. Do
czego prowadzą fanatyzmy religijne. Wiesz?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

65. Data: 2016-12-27 23:53:54

Od: Kviat <null> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-12-27 o 23:12, Ikselka pisze:

> Jesteś bezrozumnym kołkiem?

Wykazuję dobrą wolę i ateistyczne miłosierdzie, więc próbuję zrozumieć
twoją pokręconą logikę.
Z jednej strony źle, że Hitlera witali kwiatami (a może źle cię
zrozumiałem?), a z drugiej strony nacjonalistów i faszystów, którzy
sobie za wzór stawiają Hitlera, posługują się faszystowską symboliką i
retoryką, nazywasz patriotami.
Wytłumacz mi, jak udaje ci się to pogodzić?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

66. Data: 2016-12-27 23:56:45

Od: Kviat <null> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-12-27 o 23:14, Ikselka pisze:

> Jeśli pisząc "człowiek" masz na myśli siebie, to zaiste daleko.

Wiem, orlico :) Też się cieszę, że jesteś daleko :)

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

67. Data: 2016-12-28 00:45:09

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kviat <null> wrote:

> [...]
>
> A co podpisał? Coś związanego z tym wyżej? Oświeć mnie.
>
> Ja tam nie przypominam sobie, żebym cokolwiek z takich rzeczy

O, pan z POp...rzedniego rządu! A może sama pani premier Kopacz incognito?
Cóż, chyba się nieco paniusi zapomniało:
http://wpolityce.pl/m/polityka/268205-szokujace-usta
lenia-wsieci-ujawnia-premier-kopacz-zgodzila-sie-na-
przyjecie-100-tys-imigrantow
LOL

> Więc nie wiem skąd się u ciebie biorą te urojenia o mnie.

Ano - z Targówka chyba. Niech paniusia córeczkę tam wypuści w godzinach
wieczornych, to paniusia się dowie, co za Misie-Przytulasie tam chodzą.

> [...]
>
> Masz urojenia. Te należą do tych mniej zabawnych.

> No to w końcu lubisz faszystów czy nie lubisz? Zdecyduj się.

Polska tylko dla Polaków? - jak najbardziej.

> Wytłumacz mi dlaczego nazywasz patriotami ludzi, którzy rozwalają swój
> kraj.

Nie zauważyłam rozwalenia, kraj ma się dobrze. A jak pare mord natłuką, to
słusznie.

> Przecież wiesz do czego doprowadził faszyzm i nacjonalizm. Do
> czego prowadzą fanatyzmy religijne. Wiesz?

Faszyzm i nacjonalizm? - a spójrz na hegemonijne, wszechuwielbione i
kwitnące Niemcy i Włochy, największe potęgi w Europie, zamiast się głupio
pytać :->

Co do fanatyzmów religijnych - muzułmanie jak rozumiem są tu tym
"lepsiejszym" fanatyzmem religijnym?
:->

--
XL

68. Data: 2016-12-28 00:52:08

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kviat <null> wrote:

> Wykazuję dobrą wolę i ateistyczne miłosierdzie, więc próbuję zrozumieć
> twoją pokręconą logikę.
> Z jednej strony źle, że Hitlera witali kwiatami

Oczywiście, że źle - z punktu widzenia Polaków. Swym poparciem Czesi
pomogli Hitlerowi przeciw Polakom.

> a może źle cię
> zrozumiałem?), a z drugiej strony nacjonalistów i faszystów, którzy
> sobie za wzór stawiają Hitlera, posługują się faszystowską symboliką i
> retoryką, nazywasz patriotami.

Z punktu widzenia Niemców Hitler, porzuciwszy wszelki interes osobisty,
działał na korzyść narodu i w tym zakresie warto go naśladować. I dokładnie
w tym zakresie jest naśladowany. Polsce potrzeba przywódcy o takich
cechach.
Czego znowu nie rozumiesz?

> Wytłumacz mi, jak udaje ci się to pogodzić?

Jak wyżej.

--
XL

69. Data: 2016-12-28 00:52:53

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kviat <null> wrote:

> Wiem, orlico :) Też się cieszę, że jesteś daleko :)

No to mamy pierwszy konsensus.

--
XL

70. Data: 2016-12-28 01:23:10

Od: Kviat <null> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-12-28 o 00:45, Ikselka pisze:

> [...]

> pytać :->
>
> Co do fanatyzmów religijnych - muzułmanie jak rozumiem są tu tym

Dobra. Dałem się nabrać :) Ktoś tak głupi nie dałby rady opanować
czytania i pisania. Możesz już przestać udawać, bo jeszcze uwierzę, że
ty tak bredzisz na poważnie :)

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

petitionGo