Czym grozi używanie regałów firmy Komandor..

1. Data: 2010-03-06 13:27:51

Temat: Czym grozi używanie regałów firmy Komandor..
Od: Adam Wysokinski <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Czym grozi używanie regałów firmy Komandor (http://www.komandor.pl/)?

Na przykład tym, że pewnego dnia zastaniecie pokój w takim stanie:
http://www.youtube.com/watch?v=bFy1kam2qbA

Firma Novimex z Łodzi zainstalowała 3 metrowej szerokości (jako jeden
moduł, sic!) regał na książki nie montując go na stałe do ściany.
Regał zawalił się niszcząc lub uszkadzając wszystko, co znajdowało się
w pokoju - ściany, lampy, meble, komputer, podłogę, drzwi. Trwa
oszacowywanie strat, póki co firma nie poczuwa się do
odpowiedzialności za dokonane zniszczenia. A regał tego typu jest
nadal sprzedawany i w ten sam sposób montowany przez firmę.

Jedno szczęście, że nikt nie zginął ani nikomu nie stała się krzywda
wskutek tego zdarzenia.

2. Data: 2010-03-06 13:37:26

Temat: Re: Czym grozi używanie regałów firmy Komandor..
Od: Bartosz Feński aka fEnIo <f...@d...org> szukaj wiadomości tego autora

Zawartość nagłówka ["Followup-To:" pl.pregierz.]
W artykule Adam Wysokinski napisał(a):

> Czym grozi używanie regałów firmy Komandor (http://www.komandor.pl/)?
>
> Na przykład tym, że pewnego dnia zastaniecie pokój w takim stanie:
> http://www.youtube.com/watch?v=bFy1kam2qbA

Ten film wideo jest prywatny.

> [...]
> nadal sprzedawany i w ten sam sposób montowany przez firmę.
>
> Jedno szczęście, że nikt nie zginął ani nikomu nie stała się krzywda

Odprywatnij go ;)

pozdr,
fEnIo

--
,''`. Bartosz Fenski | mailto:f...@d...org | pgp:0x13fefc40 | irc:fEnIo
: :' : 32-050 Skawina - Glowackiego 3/15 - malopolskie v. - Poland

3. Data: 2010-03-06 13:54:59

Od: Adam Wysokinski <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> Firma Novimex z Łodzi zainstalowała 3 metrowej szerokości

W nazwę firmy wkradł się błąd, prawidłowa nazwa to Nowimex.

4. Data: 2010-03-06 14:35:31

Od: scream <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 6 Mar 2010 05:27:51 -0800 (PST), Adam Wysokinski napisał(a):

> Firma Novimex z Łodzi zainstalowała 3 metrowej szerokości (jako jeden
> moduł, sic!) regał na książki nie montując go na stałe do ściany.

Trzeba być mocno ograniczonym, żeby używać tego typu konstrukcji. Założę
się, że to nawet stabilnie nie stało. Ale skoro firma powiedziała, że tak
bedzie dobrze, to tak używałeś i nic z tym nie zrobiłeś, wyłączając
jednocześnie myślenie. LOL.

--
best regards,
scream

5. Data: 2010-03-06 15:10:46

Od: "Stefan.Burczymucha" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adam Wysokinski" <a...@g...com> napisał w
wiadomości grup
5g2000yqm.googlegroups.com...
> Czym grozi używanie regałów firmy Komandor (http://www.komandor.pl/)?
>
> Na przykład tym, że pewnego dnia zastaniecie pokój w takim stanie:
> http://www.youtube.com/watch?v=bFy1kam2qbA

to nie regal tylko projektant i montazysci dali dupy.

6. Data: 2010-03-06 19:37:42

Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Adam Wysokinski wrote:
> [...]
> nadal sprzedawany i w ten sam sposób montowany przez firmę.
>
> Jedno szczęście, że nikt nie zginął ani nikomu nie stała się krzywda

ale to nie jest wina firmy komandor tylko instalatora który albo nie ma
wyobraźni albo nie czyta zaleceń producenta.

Kurna Ikea zaleca montaż do ściany nawet średniej wysokości szafek.

7. Data: 2010-03-06 21:08:45

Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W Marek Dyjor napisal:
> Kurna Ikea zaleca montaż do ściany nawet średniej wysokości szafek.

Ale to sa Szwedzi, ktorzy jak cos deklaruja, to dotrzymuja.
Jak mojej malej kupilem w wieku dwoch lat takie samochodziki
z kolkami, to szwedzki (nie chinski firmowany przez Szweda)
producent deklarowal, ze autka sa niezniszczalne w lapkach
malego dziecka. Nie bardzo w to wierzylem i czujnie obserwowalem
kolka. Dzis, po dwoch latach, uwierzylem. Te cholerne autka
sa niezniszczalne :)

Jacek

8. Data: 2010-03-06 21:40:31

Od: Cyb <c...@n...poczta.nie.spamuj.onet.wypad.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 6 Mar 2010 21:08:45 +0000 (UTC), Jacek_P
<L...@c...edu.pl> wrote:

>Ale to sa Szwedzi, ktorzy jak cos deklaruja, to dotrzymuja.

ale tu niewiele do deklarowania - wysokie meble o malej glebokosci
powinny byc mocowane do sciany zawsze, a ikea daje tylko wkret +
odpowiedni kawalek blachy + czasem odpowiednie miejsce na gorze
szafki.
no i sie wszystko ladnie trzyma i nie ma ryzyka jak na filmiku.

rwa mac - jak sobie kupilem jako szafke na buty zwykla jakas komode z
normalnymi szufladami, jakos niespecjalnie wysoka (tak z 1m czy 1,2 m)
to tez bylo w zestawie wkret + odpowiedni pasek + instrukcja zeby
przymocowac do sciany.
i mieli racje, jak sie otworzy na raz wszystkie szuflady to mebel
moze sie gibnac - dla doroslego to luzik, ale jakby dzieciak sie bawil
szufladami to moglby mebel na niego upasc - a przymocowany dobrze do
sciany to nie ma prawa poleciec...

w takich przypadkach bezpieczenstwo kosztuje raptem 1 kolek rozporowy
+ 1 dziurka w scianie

pozdarwiam,
Cyb

9. Data: 2010-03-06 21:42:53

Od: Cyb <c...@n...poczta.nie.spamuj.onet.wypad.pl> szukaj wiadomości tego autora

<L...@c...edu.pl> wrote:

>Ale to sa Szwedzi,

poza tym czy ja dobrze pamietam, ze sporo rzeczy dla ikei powstaje w
polskich fabrykach, tylko pozniej dostaja takie smieszne
skandynawskobrzmiace nazwy?

pozdarwiam,
Cyb

10. Data: 2010-03-06 22:27:40

Od: mw <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 6 Mar, 22:42, Cyb
<c...@n...poczta.nie.spamuj.onet.wypad.pl> wrote:

> poza tym czy ja dobrze pamietam, ze sporo rzeczy dla ikei powstaje w
> polskich fabrykach, tylko pozniej dostaja takie smieszne
> skandynawskobrzmiace nazwy?
jak na przykład szafa jebutelson na łepelson ;-).

Jaki jest pobór prądu
dracena -jak pielęgnować?
Odkamieniacz do ekspresu kawy
Oczyszczenie ceglanego kominka