Czym/jak usunąć silikon

1. Data: 2007-08-25 17:21:29

Temat: Czym/jak usunąć silikon
Od: Marcin Lubojański <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Jako że lodówka stoi mi zaraz przy zlewie a trzeba było ją odsunąć -
musiałem zerwać silikon którym uszczelnione miałem połączenie lodówki ze
zlewem. Teraz nie bardzo wiem jak usunąć stary silikon żeby nie
porysować lodówki. Chciałem to zrobić żyletką ale może jest lepszy sposób?

Pozdrawiam
Marcin Lubojański
jędrny biust

2. Data: 2007-08-25 19:33:16

Temat: Re: Czym/jak usunąć silikon
Od: Osadnik <o...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marcin Lubojański pisze:
> Teraz nie bardzo wiem jak usunąć stary silikon żeby nie
> porysować lodówki. Chciałem to zrobić żyletką ale może jest lepszy sposób?

Paznokciem? Albo tępą stroną noża? jak jest to już bardzo cienka
warstwa - zwykła szczotką lub gąbką do mycia naczyń. Musi zejść.

3. Data: 2007-08-25 19:58:53

Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marcin Lubojański <k...@o...pl> wrote:
> [...]
> nie
> porysować lodówki. Chciałem to zrobić żyletką ale może jest

Usuń mechanicznie ile się da, a do reszty użyj zmywaczy do
silikonów, są do kupienia w sklepach z chemią budowlaną, nawet
już za całkiem rozsądne pieniądze (np. Tytan robi coś takiego,
10zł/tubka).

J.

4. Data: 2007-08-25 20:06:39

Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...syneticon.net> szukaj wiadomości tego autora

Jarek P. schrieb:

> Usuń mechanicznie ile się da, a do reszty użyj zmywaczy do silikonów, są
> do kupienia w sklepach z chemią budowlaną, nawet już za całkiem rozsądne
> pieniądze (np. Tytan robi coś takiego, 10zł/tubka).

Oby tylko ten zmywacz do silikonu nie zmyl farby z boku lodowki czy czym
ona jest pokryta...

--
Tomasz Chmielewski

5. Data: 2007-08-25 20:29:58

Od: lolka <l...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 25 Sie, 19:21, Marcin Lubojański <k...@o...pl>
wrote:
> [...]
> zlewem. Teraz nie bardzo wiem jak usunąć stary silikon żeby nie
> porysować lodówki. Chciałem to zrobić żyletką ale może jest lepszy sposób?

Ja zeskrobywalam takim nozykiem "lamanym" (do wykladzin, czy czego one
tam sa), ale nie samym ostrzem, tylko ta boczna strona, acz uwazac i
tak trzeba.

Za to mam gorszy problem, ale temacie, wiec sie podlacze - moze ktos
doradzi - silikonowalam wanne i jak swinka sobie upapralam ulubiona
bluze ... Czy jest w ogole szansa usunac silikon z ubrania? Pranie nie
pomoglo, zeskrobac troche sie dalo, ale zostaly biale plamy :(((

--
*lolka* 1750880

6. Data: 2007-08-25 20:55:56

Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tomasz Chmielewski <t...@n...syneticon.net> wrote:

> Oby tylko ten zmywacz do silikonu nie zmyl farby z boku lodowki
> czy
> czym ona jest pokryta...

Nie powinien, to zupełnie inny typ chemii, ale oczywiście
najpierw warto zrobić próbę w niewidocznym miejscu. Ten
proponowany przeze mnie Tytan w kazdym razie używałem, nie
zmienia barwy akrylu, nie rusza również tworzywa z którego jest
zrobiona konstrukcja kabiny Sanplast do brodzika.

J.

7. Data: 2007-08-27 08:54:52

Od: "--=olo=--" <xxoloxx@USUN_TOwp.pl> szukaj wiadomości tego autora

(...)
[...]

no to tylko do ogrodu... a kto "brudne roboty" wykonuje bez ubrania
roboczego?

--=olo=--

8. Data: 2007-08-29 07:38:01

Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 25.08.2007, o godzinie 22.29.58, na pl.rec.dom, lolka napisał(a):

> [...]
> bluze ... Czy jest w ogole szansa usunac silikon z ubrania? Pranie nie
> pomoglo, zeskrobac troche sie dalo, ale zostaly biale plamy :(((

Sprzedaj na allegro jako modne ubranie robocze. :)

*Habeck*
- Schutzbach

Listwa maskująca ościeżnice drzwi
Dobre plyny/gele do prania w pralkach.