Re: Czym/jak usunąć silikon

From: lolka <l...@b...pl>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: Re: Czym/jak usunąć silikon
Date: Sat, 25 Aug 2007 13:29:58 -0700

On 25 Sie, 19:21, Marcin Lubojański <k...@o...pl>
wrote:
> Witam
> Jako że lodówka stoi mi zaraz przy zlewie a trzeba było ją odsunąć -
> musiałem zerwać silikon którym uszczelnione miałem połączenie lodówki ze
> zlewem. Teraz nie bardzo wiem jak usunąć stary silikon żeby nie
> porysować lodówki. Chciałem to zrobić żyletką ale może jest lepszy sposób?

Ja zeskrobywalam takim nozykiem "lamanym" (do wykladzin, czy czego one
tam sa), ale nie samym ostrzem, tylko ta boczna strona, acz uwazac i
tak trzeba.

Za to mam gorszy problem, ale temacie, wiec sie podlacze - moze ktos
doradzi - silikonowalam wanne i jak swinka sobie upapralam ulubiona
bluze ... Czy jest w ogole szansa usunac silikon z ubrania? Pranie nie
pomoglo, zeskrobac troche sie dalo, ale zostaly biale plamy :(((

--
*lolka* 1750880