Czym jest szczęśliwe małżeństwo

21. Data: 2008-01-14 16:45:05

Temat: Re: Czym jest szczęśliwe małżeństwo
Od: J-23 <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 14 Sty, 17:11, "Duch" <n...@n...com> wrote:
> "J-23" <k...@g...pl> wrote in message

.googlegroups.com...

> Wczesniejsza Twoja wersja byla taka ze to bez kobiet lepiej (osobno),
> takie generalizowanie,
> a moze jest tak, ze nalezysz do tych ktorzy nie radza sobie z kobietami?
> Bedac z nimi troche dluzej.
> Duch

Gdzie, gdzie napisalem ze bez kobiet jest lepiej? Napisalem ze moze
lepiej kiedy jest sie osobno! Tak zyje i funkcjonuje wiele
spolecznosci pierwotnych, gdzie osobno mieszkaja kobiety, osobno
panowie. Panie do garow i ploty, a panowie na polowanie - piwo, woda,
panienki, te rzeczy, zyc nie umierac! Zadnego sierzanta-zony w domu.
Nikt niczego nie kontroluje, i nie sprawdza. Miodzio!

J-23

22. Data: 2008-01-14 17:08:49

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 14 Jan 2008 08:45:05 -0800 (PST), J-23 napisał(a):

> [...]
> panienki, te rzeczy, zyc nie umierac! Zadnego sierzanta-zony w domu.
> Nikt niczego nie kontroluje, i nie sprawdza. Miodzio!

Zwłaszcza na starość... piwo i panienki oraz męska swoboda ;-P
--
XL wiosenna
Adres na WP nieaktywny. Priv tylko na e...@o...pl

23. Data: 2008-01-14 17:18:56

Od: J-23 <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 14 Sty, 18:08, Ikselka <i...@w...pl> wrote:

sf.googlegroups.com...

> Zwłaszcza na starość... piwo i panienki oraz męska swoboda ;-P
> --
> XL wiosenna

cyt.z Iskielki
"Spotykałam 20-letnich starców. 60-latek potrafi być bardziej
młodzieńczy,
niż rachityczny, zblazowany, zniechęcony 20-latek :-)
--
XL wiosenna"

J-23

PS.trzecia prawda w/g ks.Tishnera: gowno prawda

24. Data: 2008-01-14 17:57:40

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 14 Jan 2008 09:18:56 -0800 (PST), J-23 napisał(a):

> [...]
> młodzieńczy,
> niż rachityczny, zblazowany, zniechęcony 20-latek :-)

Miałam na myśli konkretnych 60-latków, znanych mi. Reszta niech trzęsie
głową ze starości i zazdrości...

25. Data: 2008-01-14 18:08:38

Od: "om\(atko!\) ;\)" <o...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "J-23" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
f.googlegroups.com...

> Zadnego sierzanta-zony w domu.
> Nikt niczego nie kontroluje, i nie sprawdza. Miodzio!

Zadnego sierzanta w domu.
Nikt niczego nie kontroluje, i nie sprawdza. Miodzio!

Tak brzmi o wiele lepiej. I z tym chętnie się zgodzę.
Zaden przymus nie sprawdza się w tzw. miłości.

No to już wiesz, że nie tylko faceci tak myślą.

o! ;)

26. Data: 2008-01-14 18:11:38

Od: J-23 <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 14 Sty, 19:08, "om\(atko!\) ;\)" <o...@p...fm> wrote:
> [...]
> Zaden przymus nie sprawdza się w tzw. miłości.
>
> No to już wiesz, że nie tylko faceci tak myślą.

I to mnie cieszy. Juz na wstepie o tym pisalem.

J-23

27. Data: 2008-01-14 18:13:28

Od: J-23 <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 14 Sty, 18:57, Ikselka <i...@w...pl> wrote:

0hsf.googlegroups.com...

> Miałam na myśli konkretnych 60-latków, znanych mi. Reszta niech trzęsie
> głową ze starości i zazdrości...
> --
> XL wiosenna

Ci nieznani sa jeszcze fajniejsi.

J-23

PS. "bo waznych jest tylko kilka tych chwil, ktorych jeszcze nie
znamy"

28. Data: 2008-01-14 18:42:23

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 14 Jan 2008 19:08:38 +0100, om(atko!) ;) napisał(a):

> [...]
>
> Tak brzmi o wiele lepiej. I z tym chętnie się zgodzę.
> Zaden przymus nie sprawdza się w tzw. miłości.

Dokładnie. Zatem czy J-23 mówił o miłości?
;-P

29. Data: 2008-01-14 18:43:44

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 14 Jan 2008 10:13:28 -0800 (PST), J-23 napisał(a):

000hsf.googlegroups.com...

> Ci nieznani sa jeszcze fajniejsi.
>
> J-23
>
> PS. "bo waznych jest tylko kilka tych chwil, ktorych jeszcze nie
> znamy"

Mi wystarczą ci, których znam. Nie szukam więcej potwierdzeń - bo mam
pewność.

30. Data: 2008-01-14 19:17:37

Od: "Bluzgacz" <p...@w...org> szukaj wiadomości tego autora

"Chwilozof" <...@0...com> wrote in message

> Jakaś recepta? Porady? A może nierealne pytanie?

Sztuka kompromisu, nie wielorazowego, ale permanentnego.
Umiejetnoscia rozmowy w kazdej sytuacji i o kazdej porze.
Zdolnoscia wzajemnego zrozumienia siebie nawzajem.
Gotowoscia do podejmowania wspolnych decyzji i wspolnego sprostania
wyzwaniom.
Ustawiczna praca ZE soba, NAD soba i DLA siebie.
Przyzwoleniem i tolerancja dla chwil samotnosci we dwoje.
Perfekcyjnym, udanym i spelnionym seksem.

Dziecinnie proste.
--

Bluzgacz
bluzgacz(at)gmail.com