Czym naprawde jest miłość?

21. Data: 2003-07-07 10:58:56

Temat: Re: Czym naprawde jest miłość?
Od: "Sowa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marchewka" <i...@w...pl> napisał w wiadomości
news:bebgf6$1eq$3@atlantis.news.tpi.pl...
> Użytkownik "Ania Björk (sveana)"
> związek

> Prawda? :-)
> Mnie też się miło to czytało. :-)
> Pewnie Sowa musi być teraz bardzo dumna! :-)

ja jestem bardzo z niego dumna na codzień.
Rzekłabym nawet, że zadzieram nosa, że to mnie właśnie wybrał :-)

> Pozdrowienia dla Ciebie i ptaków!
Wszystkie ptactwo dziękujemy.
Sowa

22. Data: 2003-07-07 11:02:48

Od: "Tashunko" <l...@...o.pl> szukaj wiadomości tego autora

Osoba, wirtualnie znana jako "Marchewka" napisała:

:: Też pięknie napisane. :-) Pamiętam Twój post na podobnie zadany
:: temat: 'czym jest dla Was wychowanie dzieci' (czy coś takiego) na
:: p.s.d. Też tam tak ładniutko napisałaś. :-)

Bo tak to czułam, chociaż.......ostatnio troche mnie to wychowanie
zaczyna przerastać:)))))
Miło, że pamiętasz.

::
::: **********Tashunko**********
::: / która stęskniła się za grupą i niniejszym pozdrawia Wszystkich
::: serdecznie mając nadzieję, że znów zostanie przygarnięta do
::: Rodzinnego grona /
::
:: No właśnie - dawno Cię nie było widać. Gdzie się podziewałaś?

Latałam po lekarzach, którzy nawet w moim mózgu chcieli sobie
pogrzebać - nie udało Im się, pozwoliłam tylko na tomograf i teraz mam
czarno na białym, że w głowie mam dobrze poukładane:))))) Hi,hi,hi!
Na jakiś czas zasubskrybowałam medycynę, a Was nie chciałam obarczać
zdrowotnymi kłopotami, bo NTG.
Jak wszyscy Ci wmawiają, że coś z Tobą nie tak, a nie wiedzą co
konkretnie - ba nadal nie wiedzą - to sama zaczynasz wątpić i na takie
rzeczy jak opisywane tutaj na psr patrzy się przez mniej różowe okulary
i myśli różne po głowie chodzą :)
Ale dość o tym.

--Pozdrówka serdeczne!
**********Tashunko**********

23. Data: 2003-07-07 12:04:33

Od: "Marchewka" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sowa"
> ja jestem bardzo z niego dumna na codzień.

No wiedziałam, że tak odpowiedsz... :-) Chodziło mi raczej, że teraz możesz
się czuć wyjątkowo dumna, bardziej, niż na codzień. :-)

> Rzekłabym nawet, że zadzieram nosa, że to mnie właśnie wybrał :-)

I dobrze! :-)
Iwonka

24. Data: 2003-07-07 12:08:44

Od: "Marchewka" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tashunko"
"Marchewka" napisała:
> [...]
> :: p.s.d. Też tam tak ładniutko napisałaś. :-)

> Bo tak to czułam, chociaż.......ostatnio troche mnie to wychowanie

Ja mam to jeszcze przed sobą... Już od grudnia się zacznie. :-)

> Miło, że pamiętasz.

Mam tego posta nawet zachowanego. :-)

> Latałam po lekarzach, którzy nawet w moim mózgu chcieli sobie
> pogrzebać - nie udało Im się, pozwoliłam tylko na tomograf i teraz mam
> czarno na białym, że w głowie mam dobrze poukładane:))))) Hi,hi,hi!

To znaczy, że wcześniej miałaś co d tego wątpliwości? ;-))

> Na jakiś czas zasubskrybowałam medycynę, a Was nie chciałam obarczać
> zdrowotnymi kłopotami, bo NTG.

Ważne, że jesteś zdrowa! :-)
I nadal z nami. :-)
Pozdrawiam!
Iwonka

25. Data: 2003-07-07 12:30:08

Od: "Tashunko" <l...@...o.pl> szukaj wiadomości tego autora

Osoba, wirtualnie znana jako "Marchewka" napisała:

:: Ja mam to jeszcze przed sobą... Już od grudnia się zacznie. :-)

Mojemu koledze z pokoju zaczęło sie 1 lipca:)
Jest radosny jak skowronek - dziś Jego Dziewczyny wróciły do domu:)
A Ty do grudnia tez masz już niedaleko - póki co zajmuj się WŁASNYMI
przyjemnościami wszelakimi:))))

:: To znaczy, że wcześniej miałaś co d tego wątpliwości? ;-))

Ciągle mam - zwłaszcza jak te kosmate myśli biorą górę nad innymi, a
głupawka opanowuje wszystko i duszę i ciało:)))) Ale jakby co : dowód
mam i pokazać mogę:)

--
**********Tashunko**********

26. Data: 2003-07-07 14:57:34

Od: Oleńka <o...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Bez przesady, przecież ;-)

Piszesz górnolotnie po prostu i zawsze muszę wszystko wyżymać i odsączać,
obierać z metafor żeby.....przeważnie się zgodzić.
Ale ta wypowiedź mnie przerosła :D
Ola

27. Data: 2003-07-07 18:17:42

Od: Piotr Majkowski <w...@g...com.invalid> szukaj wiadomości tego autora

07 lipiec 2003.
*puchaty* napisał(a):

> Związek jako taki jest zbiorem wzajemnych oczekiwań. IMO nie ma oczekiwań -
> nie ma związku.

Oczekiwania ? No wybacz, ale miłość jest dawaniem, natomiast oczekiwanie
jest tego zaprzeczeniem.

> Miłość nie potrzebuje nikogo do kochania. Jak ktoś kiedyś powiedział
> Bóg/Miłość jest tancerzem a nas ludzi się tylko tańczy. My nie jesteśmy
> tancerzami ale za to mamy wybór: chcemy czy nie aby nas tańczono.

Wiesz, nie rozumiem tego co napisałeś. Chyba niepotrzebnie używasz takich
wyszukanych metafor aby powiedzieć rzecz zupełnie prostą i zrozumiałą.

--
Piotr Majkowski
http://www.btsnet.com.pl/majkowscy

28. Data: 2003-07-07 19:08:54

Od: puchaty <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Istota Piotr Majkowski widocznie straciła kontakt z nadświadomością
popełniając:

> 07 lipiec 2003.

> Oczekiwania ? No wybacz, ale miłość jest dawaniem, natomiast oczekiwanie
> jest tego zaprzeczeniem.

Nie rozumiemy się. Związek IMO przeszkadza miłości.

Masz rację.

puchaty

29. Data: 2003-07-07 20:12:44

Od: "anonimowy" <a...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziękuję Wam za Wasze posty. Wasze odpowiedzi są bardzo pomocne. Mogę
powiedzieć, że ciągle Kocham, chociaż trochę inaczej. Miałem pewne
wątpliwości, ale zostały one rozwiane :)
Pozdrawiam Was serdecznie
Anonimowy

30. Data: 2003-07-07 21:40:58

Od: Małgorzata Majkowska <m_majkowska@w_kosmos.galaktyka.com.invalid> szukaj wiadomości tego autora

Osoba znana wszem jako Oleńka, drżącą z emocji ręką skreśliła te oto słowa:

> Piszesz górnolotnie po prostu i zawsze muszę wszystko wyżymać i odsączać,
> obierać z metafor

To demoniczny wpływ diety! ;-)
--
^^^^^^^Pozdrawiam Małgorzata^^^^^^^http://www.btsnet.com.pl/majkowscy^
^^^^^

Co zamiast kwiatów na ślub?
zaprzeczenie ojcostwa a prawo polskie artykul z piatkowego superexpresu polecam!!!
[OT] Ciekawostka (nie)równości płci
spamu ciag dalszy, ale madrego
Znalezione w sieci