Czym pielęgnować panele podłog. ? - połysk

1. Data: 2003-04-02 10:05:51

Temat: Czym pielęgnować panele podłog. ? - połysk
Od: "Sebastian \(Poczta - e-mail\)" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Co byście poradzili do mycia paneli podłogowych. Do tej pory żona używała
"Pronto" i była dość zadowolona, ale właśnie się kończy i zastanawiamy się
czy może nie skorzystać z innego środka.
A druga sprawa (częściwo związana z pierwszą) to taka :
Mamy obecnie (między innymi) panele Egger-a - jakościowo naprawdę niezłe,
dobrze się kładły itp., ale mają dość szorstką i nie poślizgową
powierzchnię, co powoduje, że :
- są troszkę nieciekawie matowe (może dokładniej półmatowe)
- widać miejsca gdzie się chodzi, a gdzie nie (tam gdzie się chodzi są tak
jakby noico bardziej wypolerowane)
- bardzo ciężko się je myje - stawiają duży opór (szmacie, mopowi itp.)
Podobałby nam się środek, który nadałby połysk, nie byłby kłopotliwy w
nakładaniu, zmywaniu itp. ...
Proponowano nam Sidolux, ale słyszałem, że ten środek z szasem się wyciera i
należy go zmyć co jest bardzo ciężkie ... i następnie ponownie nałożyć.

Proszę o podpowiedzi.

1. Data: 2003-04-02 10:28:37

Temat: Re: Czym pielęgnować panele podłog. ? - połysk
Od: "Marek \"Fiance\" Wójcik" <m...@w...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Co któreś mycie (nie za każdym razem) mozna użyć preparatu firmy Classen do
paneli.

Użytkownik "Sebastian (Poczta - e-mail)" <p...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:b6ecm4$nc2$1@nemesis.news.tpi.pl...

1. Data: 2003-04-02 12:44:19

Od: "Sebastian \(Poczta - e-mail\)" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marek "Fiance" Wójcik" <m...@w...edu.pl> napisał w
wiadomości news:b6ee35$cnc$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Co któreś mycie (nie za każdym razem) mozna użyć preparatu firmy Classen
do
> paneli.

A co on daje ? I jak się nazywa, lub do czego służy (abym wiedział o co
pytać).

1. Data: 2003-04-02 13:03:44

Od: "Marek \"Fiance\" Wójcik" <m...@w...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czyści, konserwuje i zabezpiecza panele.
Firma Classen.
Nazwy nie pamiętam - pytać o plyn Classena (lub innej firmy) do czyszczenia
i konserwacji paneli

Użytkownik "Sebastian (Poczta - e-mail)" <p...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:b6elvm$3i1$1@nemesis.news.tpi.pl...

1. Data: 2003-04-03 08:02:54

Od: "M" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jest też taki płyn firmy PERGO, do paneli pergo, ale i innych też polecany
jako bardzo dobry.
Magda

1. Data: 2003-04-03 08:59:04

Od: "Sebastian \(Poczta - e-mail\)" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "M" <m...@m...pl> napisał w wiadomości
> Jest też taki płyn firmy PERGO, do paneli pergo, ale i innych też polecany
> jako bardzo dobry.
> Magda

Ale czy te płyny (Classen i Pergo) nadają większy połysk - bo o to głównie
mi chodzi.
A może jakieś opinie o Sidolux-ie - on właśnie nadaje połysk.
Podkreślam - nie chodzi mi o samo mycie, ale też o uzyskanie połysku i
ewentualnie większego poślizgu ...

1. Data: 2003-04-04 06:29:38

Od: "Pete" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

Sebastian (Poczta - e-mail) <p...@p...onet.pl> wystukal(a) :

> Użytkownik "M" <m...@m...pl> napisał w wiadomości
>
> Ale czy te płyny (Classen i Pergo) nadają większy połysk - bo o to
> głównie mi chodzi.

Classena nie polecam, zostawia straszne smugi na podlodze. Za rada
kogos z grupy, panele myje ajaxem do podlog i efekt jest zadowalajacy.

--
Pete
misiek at bigfoot dot com

[sprzedam] podgrzewacz wody ARISTON - licytacja od 10 zl! ( Super-OKAZJA!!!)
spoldzielnia mieszkaniowa - oplaty
Szafa na panelach
Czajnik mi smierdzi....
Tanie szafki kuchenne w W-wie