Czym zanęcić sikorki

1. Data: 2004-01-08 09:01:51

Temat: Czym zanęcić sikorki
Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ustawiłem na balkonie karmnik dla sikorek. W otworki napchałem smalcu
i siemienia lnianego. A tym ladacznicom wcale się nie chce podfruwaćdo
mnie na 6 piętro i buszują na balkonach sąsiadów poniżej. Jak je tu
zanęcić, nie przyciągając zarazem wron i gołębi?

Władysław

1. Data: 2004-01-08 09:13:08

Temat: Re: Czym zanęcić sikorki
Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-01-08 10:01:51 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Wladyslaw Los* skreślił te oto słowa:

> [...]
> mnie na 6 piętro i buszują na balkonach sąsiadów poniżej. Jak je tu
> zanęcić, nie przyciągając zarazem wron i gołębi?

Czekac... ja po 2 tygodniach sie doczekalam, i teraz mam rój sikorek od
rana do wieczora na balkonie :)

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@h...pl

1. Data: 2004-01-08 09:16:18

Od: "Anja" <p...@x...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

U moich tesciow wisza siateczki z luskanymi orzechami wloskimi. Jedza tylko
sikorki i zwykle jest ich kilkanascie.
Pozdrawiam Anja

1. Data: 2004-01-08 09:18:52

Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <2...@2...17.236.214>, Anja

> Witam
>
> U moich tesciow wisza siateczki z luskanymi orzechami wloskimi. Jedza tylko
> sikorki i zwykle jest ich kilkanascie.

Ja prowadzę garkuchnię, a nie restaurację pięciogwiazdkową.

Władysław

1. Data: 2004-01-08 09:31:15

Od: Evunia <h...@n...year.pl> szukaj wiadomości tego autora

Thu, 08 Jan 2004 10:01:51 +0100, na pl.rec.kuchnia, Wladyslaw Los
napisał(a):

> [...]
> mnie na 6 piętro i buszują na balkonach sąsiadów poniżej. Jak je tu
> zanęcić, nie przyciągając zarazem wron i gołębi?

Ja wywieszałam słoninkę :) I mimo, że mieszkam wyżej od Ciebie, stołowały
się u mnie :)

--
Eva Sheers

1. Data: 2004-01-08 09:35:29

Od: "Anja" <p...@x...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja prowadzę garkuchnię, a nie restaurację pięciogwiazdkową.
>
> Władysław
Zapytal Pan, ja odpowiedzialam. Trzeba bylo podac dokladniejsze informacje,
skoro metoda sprawdzona i dokladnie odpowiadajaca Pana wymogom jest
nieakceptowana.
Pozdrawiam Anja

1. Data: 2004-01-08 09:36:08

Od: bella <belunia@[usunxxx]autograf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-01-08 10:01, Użytkownik Wladyslaw Los napisał:

> [...]
> mnie na 6 piętro i buszują na balkonach sąsiadów poniżej. Jak je tu
> zanęcić, nie przyciągając zarazem wron i gołębi?

a moze powiesic im skorke ze sloninki lub boczku?
na sznurku od suszarki np :)
U mnie wszystkie skorki zjedzone... przez sikorki oczywiscie

b.
--
Uwaga!
Jeśli chcesz napisać do mnie - usuń [usunxxx] z mojego adresu.

1. Data: 2004-01-08 09:50:00

Od: "waldek" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

====
W niektórych krajach rozwiesza się sieci na ptaki. Możesz tak zrobić.
Wyłuskasz sobie kilka sikorek, a resztę wypuścisz. Potem do klatki za oknem
i już bez problemu będziesz mógł się nimi zachwycać.
Ale coś czuję przez skórę, że to kolejny pomysł, który Cię nie zadowoli :-}

waldek
====

1. Data: 2004-01-08 10:33:02

Od: Kinga \"Słowotok\" Macyszyn <k...@b...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzięki za post. Przypomniało mi się, ze moja babcia tak robi i ja też tak
będę.
Wiem, że to proste, ale nie pamiętam - czym słoninę obwiązać (grubą nitką z
kilku warstw?) i gdzie przywiesić na balkonie, żeby ptaki miały łatwy
dostęp, a samemu uniknąć "min przeciwpiechotnych"?

--
Kinga "Słowotok" Macyszyn

*Jeśli za pieniaczy uważasz osoby, które były uprzejme zwrócić
koleżance Kindze 'Słowotok' Macyszyn uwagę, że grupa dyskusyjna
to nie irc i dzięki temu Kinga 'Słowotok' Macyszyn zaczęła
się pienić, to tak, jestem zdecydowaną pieniaczką* [Aneta Reluga]

1. Data: 2004-01-08 11:00:48

Od: wiku <s...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wladyslaw Los wrote:

> W otworki napchałem smalcu
> i siemienia lnianego. A tym ladacznicom wcale się nie chce podfruwaćdo
> mnie na 6 piętro i buszują na balkonach sąsiadów poniżej.

czekaj cierpliwie - za chwile i ty bedziesz mial swoich stalych
klientow, po prostu musi chwile potrwac zanim sie zwiedza, ze powstal
nowy lokal (i to z ladnijszym widokiem na miasto niz nizej)
wiku

--

http://www.breakbeat.pl/
MAY THE BREAKZ BE WITH YOU

jablecznik
wieprzowina w sosie słodko kwaśnym
co to jest i czym to ewentualnie zastapic?
ciasto z owocami
zupa czekoladowa