Re: Czynnik trzeci

Data: 2002-10-09 08:04:17
Temat: Re: Czynnik trzeci
Od: "Kis Smis" <k...@N...gazeta.pl>

Amnesiac <amnesiac_wawa@_zero_spamu_gazeta.pl> napisał(a):

> Przyjmijmy w dobrej wierze, że Kis miał zły dzień. Nie mogę się
> jednak oprzeć wrażeniu - tu zwracam się do Kisa - że zrobiłeś się po
> wakacjach nieco agresywny i przewrażliwiony. Rzekłbym nawet: "nie
> poznaję kolegi". Nie wykluczam jednak, że są to moje urojenia.
> Uśmiechu nie będzie.

Nie sądzę żebyś miał skłonność do urojeń. Cenie twoje sądy, nawet jeśli się z
nimi nie zgadzam. Jestem z natury złośliwy i tylko czasem widać to bardziej a
czasem mniej. Co do agresywności to jestem zdecydowanie bardziej agresywny w
słowach niż w czynach. Może powinienem wróćić do sportów walki, to wtedy nie
wdawałbym się w potyczki słowne. Instyk agonalny, sam rozumiesz.
Co do uśmiechów mam prośbę, żebyś ze względu na mnie nie ograniczał swojej
expresji. Uśmiechy mi nie przeszkadzają, a to że sam ich raczej nie używam,
wynika z chęci oddania wszystkiego literkami.

pozdrowienia
kis