Czyszczenie jelita grubego

61. Data: 2007-07-20 15:55:44

Temat: Re: Czyszczenie jelita grubego
Od: Mateusz Szczyrzyca <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

20.07.2007: Jurek wrote:

> Użytkownik "Mateusz Szczyrzyca" <a...@p...onet.pl> napisał w
> wiadomości news:f7qidj$tmi$1@news.onet.pl...

> Jak mam z Tobą rozmawiać? Czy wiesz co to układ wegetatywny? Bo prądy
> selektywne na niego właśnie działają, PS i S...?

Ja w przeciwieństwie do Ciebie miałem do czynienia (i wciąż mam) z
elektryką i elektroniką, stąd mam sugestię, abyś prędzej popracował nad
swoim układem nerwowym, bo tam masz nie tylko niedobory PS i S, ale i w
ogóle typowych impulsów nerwowych, które są niezbędne dla jakiegoś w
miarę logicznego rozumowania, drogi Jurku.

--
<http://www.rowerowe.net> - Wycieczki rowerowe, zawody, sprzęt
<http://www.bikertrzebinia.pl> - KTS BikerTrzebinia

62. Data: 2007-07-20 16:26:21

Od: "Jurek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mateusz Szczyrzyca" <a...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:f7qlu0$75v$1@news.onet.pl...
> [...]
> ogóle typowych impulsów nerwowych, które są niezbędne dla jakiegoś w
> miarę logicznego rozumowania, drogi Jurku.

Tak jest krytykancie!
Pozdrawiam Jurek M.

63. Data: 2007-07-20 16:28:51

Od: "Jurek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dr.Endriu" <n...@i...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> okolicach
> lędźwiowe moich pleców do takiego urządzenia które wysyłało prady (niby
> znieczulające). Nie pamiętam jak to sie nazywało - nieważne.
>
> Oczywiście nic to nie dawało, poz tym że chwilowo znieczualało, ale po pół
> godziny wszystko wracało do "normy" i w biodrze łupało mnie tak jak przed
> zabiegiem.
>
> Pamiętam że po dwóch tygodniach tej "cudownej" elektryki coś mnie serce
> zaczynało jakby lekko kłuć - tyle z tego pamiętam.
>
> Od tąd jak słusze o jakichś prądach, to jakoś nie za bardzo ufam...

No widzisz, jaka jest z Tobą rozmowa. Nie wiesz kompletnie nic o tego
rodzaju terapii, a wypowiadasz się jak ekspert. Żałosne to Endriu. Jak ja
nie mam o czymś pojęcia, to dla samej przyzwoitości trzymam zamknięty
dziób...:))).
Pozdrawiam Jurek M.

64. Data: 2007-07-20 16:45:53

Od: "Dr.Endriu" <n...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zestawienie...

> Prądy selektywne są dopuszczone i zalecane przez Min.
> Zdrowia od 1987 roku, nigdy nie mogą działać szkodliwie, mogą co najwyżej
> nie pomóc, lub terapia może mieć nikły skutek.

> Oczywiście nic to nie dawało, poz tym że chwilowo znieczualało

Prądami będziesz leczył polipy na jelicie grubym, a tłustą dietą
miażdżycę....

Powodzenia.....

Dr.Endriu
nmp1(małpa)interia.pl
http://drendriu.ovh.org

"Uwaga !!!. Niniejszym informuję iż nie jestem lekarzem medycyny :) ."

65. Data: 2007-07-20 16:53:47

Od: "Jurek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zestawienie...

> Prądami będziesz leczył polipy na jelicie grubym, a tłustą dietą
> miażdżycę....

Nie wiem dlaczego zwracam się czasem do Ciebie jak do myślącego człowieka, a
Ty jesteś człowiekiem cholernie ograniczonym.
Pozdrawiam Jurek M.

66. Data: 2007-07-20 17:17:54

Od: "Dr.Endriu" <n...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie wiem dlaczego zwracam się czasem do Ciebie jak do myślącego człowieka,
> Ty jesteś człowiekiem cholernie ograniczonym.

Drogi Jurku. Jak byłem mały to moja nieżyjąca już babcia (o której ci już
kiedyś opowiadałem) dała mi parę dobrych rad. Jedną z nich zapamiętałem
sobie dobrze do dzisiaj......

Brzmiała ona mniej więcej tak:

Nigdy nie mów o kims bezpośrednio że jest tępy, ograniczony, głupi.
Jezeli mówisz to komuś bezpośrednio, lub starasz się w ten sposób temu komuś
"obrabiać tyłek za jego plecami", to wiedz jedno - w ten sposób to tylko
samemu sobie wystatwiasz świadectwo...

67. Data: 2007-07-20 17:27:03

Od: "Jurek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> komuś
> "obrabiać tyłek za jego plecami", to wiedz jedno - w ten sposób to tylko

Nigdy nikomu nic nie "obrabiam" za plecami.. Powiedziałem wprost, co myślę o
Tobie. I na tym koniec. Jesteś dla mnie ograniczonym facetem, bardzo żałuję,
że tak muszę napisać. Świadectwo swojej ograniczoności wystawiłeś sam sobie
wypowiadając się o czymś, o czym nie masz bladego pojęcia.
Pozdrawiam Jurek M.

68. Data: 2007-07-20 17:42:39

Od: "Foti" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jak człowiek macza palce w żywieniu zwierzęcia, to to zwierzę często
> choruje. To nie medycyna wymyśliła, że trzeba jeść to co wyrośnie w ziemi,
> na to wpadł głupi człowiek 40 tysięcy lat temu. A medycyna akademicka
> niestety popiera złe nawyki żywieniowe społeczeństw.
> A jeżeli marzy Ci się jedzenia kapsułek zamiast mięsa, to już widać, że
> mało rozumiesz nawet z tego co sam piszesz.... Ile milionów lat potrzeba
> do innego odżywiania? Czy ty wiesz co piszesz? Piszesz o komunikacji
> myśli, a sam niewiele z tego rozumiesz...:)))

Ja mam tylko do tego jedno pytanie
jeśli już 40 tysicecy lat temu ludzie wiedzieli co jest dobre dla ich
organizmów
to długość życia ludzi rośnie a nie maleje
Teraz sie nie odżywiamy optymalnie więc powinnismy szybciej umierać
A ci ludzie z przed 40.000 lat powinni wg tej teorii żyć każdy minimum 100
lat!!!
Foti

69. Data: 2007-07-20 17:44:12

Od: "Dr.Endriu" <n...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

>Powiedziałem wprost, co myślę o Tobie. I na tym koniec. Jesteś dla mnie
ograniczonym facetem

Jak widać Jurek nie wyciągnął żadnych wniosków z jakże cennych rad
babci.....

Pozwolisz jednak że pomimo mojego jakze zaniżonego intelektualnego poziomu
"ograniczonego faceta" zachowam jednak swoje wyjątkowo sceptyczne
nastawienie zarówno do promowanej przez twoja osobę "diety optymalnej", jak
i do w/w-nych przez ciebie "prądów selektywnych"...

Dr.Endriu
nmp1(małpa)interia.pl
http://drendriu.ovh.org

70. Data: 2007-07-20 17:47:10

Od: "Jeff" <j...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jurek M. napisal:

> Dowody przytaczane były wiele razy, ale Wy (Towarzystwo Wzajemnej Adoracji)
> udawaliście, że tego nie widzicie. albo... nie rozumiecie...:)))
> Dowodem są przede wszystkim ludzie, którzy na są na DO. Niektórzy rok, inni
> dwa lub więcej, inni ponad 20 lat, dr Kwaśniewski 40 lat.
> >
> http://dr-kwasniewski.pl/?id=2&news=782

> http://www.cmdik.pan.pl/zespoly/zfd/badania.html#3

Dowody sa tutaj:

http://www.arkadia-polania.pl/ciekawostki.htm

"Dowodem na to jest wiele osób cierpiących na swoje schorzenia nadal.
Spośród nich wielu jest już w ZAŚWIATACH"

a ty jestes czlonkiem niebezpiecznej SEKTY terapeutycznej.

ubezpiecznie grupowe pzu
Usuwanie zęba w upał
[wiedza] Seronegatywne zapalenie stawów
"Gips" Scotchcast 3M (kolorowy, syntetyczny)?
Termin medyczny