Re: DEJA VU ............

Data: 2001-11-28 13:00:11
Temat: Re: DEJA VU ............
Od: dEiMoS <d...@c...pl>

paulbeer <p...@p...onet.pl> wrote:
> nie wiem czy to prawda, ale wydaje sie logiczne,
To spytaj się kolegi jak to wytłumaczyć:

Wracam z polibudy, laborki z fizyki (zeszły rok), jechałem autobusem;
dojeżdzając do wiaduktu spoglądam na zegarek jest 19:00.
Ułamek sekundy po tym spoglądam na zegarek raz jeszcze (zjeżdzając z
wiaduktu) -> jest 19:15!

Jak to wytłumaczyć..? Zegarek to proste urządzenie nie sądzę, że się
pomyliłem a spoglądając drugi raz na niedo doznałe jakiegoś przebdzenia, tak
jakby się czas na chwilę zatrzymał... albo mój zegar biologiczny
zreborował... ;-)

--
# Damian *dEiMoS* Kołkowski ## mailto:d...@c...pl #
## http://213.76.204.186 # iCQ:59367544 # GG:88988 ##