Re: [DO] Błędy Jana Kwaśniewskiego

Data: 2004-02-20 13:52:54
Temat: Re: [DO] Błędy Jana Kwaśniewskiego
Od: "Krystyna*Opty*" <K...@p...onet.pl>

Użytkownik "Tomasz" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:c14is5$84n$1@news.onet.pl...

> Użytkownik "annaklay " <a...@N...gazeta.pl> napisał w
> Lepiej moze pomyslec o biznesie ktory ma
> medycyny
frakcji cholesterolowych?.

> Ja jestem od 2 lat na DO i moj lekarz po obejzeniu wyników badan mojej
krwi
> ( w tym cholesterol), nie wiedzac oczywiscie ze jestem na DO, powiedział
> wyniki wysmienite, tak trzymać.

A kto wie, czy nie zacząłby Cię straszyć, gdybyś mu powiedział o DO.

> Bylo to tak:
> cholesterol cal. 205,0 mg/dl
> cholesterol LDL 134,6 mg/dl
> trojglicerydy 40,0 mg/dl
> cholesterol HDL 62,4 mg/dl
> magnez 1,94 mg/dl
> potas 5,1 mEg/dl

Czyli masz 62,4 x 100 : 205,0 = 30,4% HDL

Mało kto (z nieoptymalnych) ma tak wysoki HDL (tzw. dobry cholesterol) :)
Aby nie być zagrożonym miażdżycą, trzeba mieć przynajmniej 20% HDL

> Zaznaczam że od dwoch lat jadam srednio dziennie 5 zółtek z jaj i ok 1/2
> kostki masla , do tego smietana itp niezdrowe, pelne cholesterolu rzeczy.

A przecież mogło być tak, że nie uwierzyłbyś w pozytywne działanie DO
i nadal byś się trzymał powszechnych zaleceń medycyny i dietetyki.
Na szczęście (dla Ciebie) - przeanalizowałeś różne informacje
"ZA" i "PRZECIW", z różnych źródeł i wyciągnąłeś własne wnioski.
Czasami mam wrażenie, że ludzie nie mają zaufania do własnego rozumu ;)

--
Krystyna*Opty* [na DO od 06.98 r.]

Jednym z rodzajów szczęśliwości jest zdolność
podejmowania dobrych decyzji. Platon