Re: [DO] Błędy Jana Kwaśniewskiego

Data: 2004-02-26 16:50:07
Temat: Re: [DO] Błędy Jana Kwaśniewskiego
Od: "jurek" <g...@o...pl>

> Musisz rozróżniać dwie sprawy: pierwsza to ideały (redukcja cierpienia),
> druga to realizacja - każdy na miarę swoich chęci, umiejętności
> gdzieś tam stawia granice.

CHACIUR JESTEM Z TOBA!!!!! czy ja cos innego mowie?

> to po co się ze mną kłócisz o jakieś głupie błędy?

bo lubie ;))))))))))))

> chodziło mi o to że w mózgu, mitochondria zasilające mózg,
> znajdują się w mózgu a nie w nogach

i jest zasilana przez uklad krwionosny w niezbedne skladniki do "dzialania"
mitochondrii, czy DrJK mowi cos innego?

> Też mi się nie chce szukać, faktycznie niepotrzebnie rozwlekamy
> naszą dyskusję, wiem że w mięśniach zapasu ATP starcza na 10 sekund,
> intensywnego wysiłku i resynteza zaczyna się natychmiast jeszcze przed
upływem tego czasu.

mam nadzieje ze zdajesz sobie sprawe ze 10s to niewiele, a wiec caly system
"zasilajacy" musi byc sprawny i miec czym zasilac mitochondrie

> Czyli wytłumaczenie faktu, iż regularny wysiłek fizyczny
> dobrze wpływa na prace mózgu jest zupełnie inny niż
> ten podany przez JK (ATP z mięśni do mózgu)

on tego nie powiedzial! przeczytaj czesc strony z ktorej wyciales cytaty.
Tam nie ma niczego takiego!

> Masz Ty też swoje zasługi ;)

polecam sie ! ;)

Jurek