Re: [DO] Błędy Jana Kwaśniewskiego

Data: 2004-02-26 17:01:24
Temat: Re: [DO] Błędy Jana Kwaśniewskiego
Od: "jurek" <g...@o...pl>

> http://www.ncbi.nlm.nih.gov/entrez/query.fcgi?
> cmd=Retrieve&db=PubMed&list_uids=14711901&dopt=Abstr
act

> Jako komentarz do wypowiedzi pana ktory uwaza sie za autorytet w dziedzi
> "dietetyki optymalnej". pozwalam sobie zwrocic uwage panstwa na informacje
> zawarta w powyzszym linku.

ale fajnie :))))))))))
poniewaz nie jestem zadnym autorytetem od jakiejkolwiek diety, to mimo ze
jest to odpowiedz na moj post nie poczuwam sie do potrzeby komentowania go
(no bez przesady, tylko tego co powyzej, az taki dobry to ja nie jestem ://)

> Tytul abstraktu:
> "Szkodliwy wplyw diety ketogenicznej na fukcje poznawcze mozgu."
> Wyjasnienie: Dietey ketogeniczne to diety wysokotluszczowe (przeladowane
> tluszczami nasyconym)niskoweglowodanowe i niskoproteinowe (czyli wypisz
> wymaluj dieta mistrza jana kwasniewskiego).

jak juz cale nazwisko to jednak z duzej litery, to tylko grzecznosc :)

> "Pomimo zredukowania liczby spontanicznych atakow epileptycznych,
> ketogeniczna dieta powoduje powazne uszkodzenie wizualno -przestrzennej
> pamieci i obniza rozwoj mozgu.
> Konieczne jest przeprowadzenie dalszych badan nad dlugoterminowym wplywem
> diet ketogenicznych na rozwoj mozgu".

a moze tak mala ankieta wsrod opty ze stazem ....... no wlasnie jakim? Kto
ma problemy z widzeniem? bo jak sie domyslam jest to jeden z objawow
"kurczenia sie" mozgu u opty. Na "ochotnika" jako pierwszy : staz 4 lata 7
miesiecy, przed rokiem +- musialem zmienic okulary na ...... slabsze (!?) ,
skoro proponuja dalsze badania, to znaczy jest jeszcze cos do zbadania.

Jurek