Re: DO POKRZYWDZONYCH PRZEZ TROLA Piłsóckiego - zapomniał właczyć anonimizer!

1. Data: 2008-12-05 12:27:29

Temat: Re: DO POKRZYWDZONYCH PRZEZ TROLA Piłsóckiego - zapomniał właczyć anonimizer!
Od: fiber <f...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pokrzywdzony przez Pilsockiego pisze:
> Zapomniał użyć anonimowego serwera. Kto na niego juz złożył wniosek do
> prokuratury, niech drukuje szybko nagłówki i dostarczy. Pełny numer IP

Po co do prokuratury?
Dał już popis swojego gówniarstwa i braku inteligencji.
Teraz musi sie pogodzić z porażką bo potwierdził, ze nie jest takim
kozakiem za jakiego sie uważa. Totalne dno - i bedzie musiał z tym życ
do końca.
Mi to wystarczy zeby zostać usatysfakcjonowanym. ;)

Gnoju zmień prace, akademik, albo miejsce zamieszkania - bo już cie
mozna namierzyc - tylko sie nie posraj w gacie teraz

2. Data: 2008-12-05 12:41:49

Od: "piiłsóócki!" <s...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

fiber pisze:
> Gnoju zmień prace, akademik, albo miejsce zamieszkania - bo już cie
> mozna namierzyc - tylko sie nie posraj w gacie teraz

no dobra cfelikó, zapomniałem uzyć anonima i wydało sie rze jestem z
lóblina ale i tak mje nie namieżysz bo tepsa nie poda ci moih danyh

a nawiasem muwionc - dalej róham tfojom starom w otbyt

3. Data: 2008-12-09 11:53:42

Od: m...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Myślenie nie boli ! ! !
Mimo że masz zmienne IP może Cie wyszperać kilka tysięcy osób
pracujących w TP, Orange lub u jakiegokolwiek dystrybutora NEO.
Dodając znajomych tych osób masz calkiem wysokie prawdopodobieństwo,
że ktoś zdeterminowany Cie ustrzeli.
Ludzie są ostatnio nerwowi, oglądaj się częściej żeby Ci się krzywda
nie stala ! ! !

4. Data: 2008-12-09 11:57:22

Od: "Dr. doc hab. Jan Leśny-Dzban" <b...@c...co.uk> szukaj wiadomości tego autora

m...@o...pl pisze:
> [...]
> że ktoś zdeterminowany Cie ustrzeli.
> Ludzie są ostatnio nerwowi, oglądaj się częściej żeby Ci się krzywda

straszysz mje znóf sfojom matkom i jej ośmioma gahami z wenzła
ciepłofniczego w Tatarach?

Chciałbym wyglądać zdrowo i sprawiać
Re: Wawa, CEntrum
cera