DO na stronach Kardiologów

31. Data: 2003-08-31 15:21:25

Temat: Re: DO na stronach Kardiologów
Od: "Karolina Matuszewska" <g...@i...pl.antyspam> szukaj wiadomości tego autora

In news:birein$lqs$1@inews.gazeta.pl,
slawek <slawekopty(usun)@gazeta.pl> typed:

> jako Dziennik arka powinnaś więcej czytać ludzi z którymi sie nie
> zgadzasz to pozwala zauważać "trendy" PLONKOWNICA to własnoręcznie
> założona proteza ;)))) a czego ?????? ;)))))) ty wiesz
> ;)))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Bardzo prosze, napisz to teraz po polsku, bo nic nie zrozumialam.

Pozdrawiam,
Karola

32. Data: 2003-08-31 15:36:10

Od: "Karolina Matuszewska" <g...@i...pl.antyspam> szukaj wiadomości tego autora

In news:birelb$h6l$1@nemesis.news.tpi.pl,
MarekF <m...@a...alpha.pl> typed:

> hehe, ktorych bedzie leczyl

Wspolczujesz przyszlym pacjentom Tomka*? Masz jakies podstawy, zeby
wspolczuc *JEGO* pacjentom, czy tylko tak sobie gadasz?
Wiesz Marku, mialam wrazenie, ze Ty - wielokrotnie apelujacy o zachowanie
poziomu wypowiedzi na Grupie - sam bedziesz dbal o zachowanie tego poziomu.
Ale widze, ze poziom maja zachowywac jedynie nieoptymalni, Jurek i niektorzy
inni Optymalni moga sobie opluwac wszystkich naokolo i ani Tobie, ani
widzacej wszedzie "wegetarianskie chamstwo" Krystynie to nie przeszkadza.
Przekre to, ale powoli przyzwyczajam sie do tego, ze im wiecej ktos
mowi/pisze o kulturze, tym mniej sie ta kultura przejmuje.

*PS. Dlaczego wstydzisz sie podawania swojego nazwiska, a sprawdzasz Tomka?
On przynajmniej ma odwage podpisywac swoje slowa swoim nazwiskiem, nie chowa
sie za pseudonimami :>

Pozdrawiam,
Karola

33. Data: 2003-08-31 15:37:09

Od: puchaty <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Istota jurek widocznie straciła kontakt z nadświadomością popełniając:

> Kolezanka Karolina oczywiscie(!) nie ma nic do powiedzenia w temacie
> kultury wypowiedzi.

Pewnie nie przepada za ostrymi przyprawami.

> Ot Takie podwojne widzenie. Zdarza sie!

Nam optymalnym zez na szczęście nie grozi.

puchaty

34. Data: 2003-08-31 15:59:12

Od: "jurek" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

.
> [...]
> Przekre to, ale powoli przyzwyczajam sie do tego, ze im wiecej ktos
> mowi/pisze o kulturze, tym mniej sie ta kultura przejmuje.

Dziekuje za uznanie!
Takie wyroznienie to juz cos!

Ty tez widzisz co chcesz widziec, jak ktos "opluwa" DrJK lub tych ktorzy
osmielaja sie twierdzic ze DO im pomogle to to jest "obiektywne i
merytoryczne". Jezeli jakis opty odpowie w podobnym stylu to wyciagasz
czerwona kartke, syrene alarmowa, gwizdek i czort wie co jeszcze , no i
wyglaszasz umoralniajace teksty.
Czy to jest zgodne z tzw . dziennikarstwem obiektywnym? Jak sama twierdzisz
jest to twoj zawod wykonywany.

Jurek

35. Data: 2003-08-31 16:00:47

Od: "jurek" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pewnie nie przepada za ostrymi przyprawami.

> Nam optymalnym zez na szczęście nie grozi.

o! to kolega tez opty?

Jurek

36. Data: 2003-08-31 16:13:12

Od: "Karolina Matuszewska" <g...@i...pl.antyspam> szukaj wiadomości tego autora

In news:bit5qs$7fp$1@inews.gazeta.pl,
jurek <g...@o...pl> typed:

> Ty tez widzisz co chcesz widziec, jak ktos "opluwa" DrJK

Gdzie oplulam Jana Kwasniewskiego? Prosze link.

> lub tych
> ktorzy osmielaja sie twierdzic ze DO im pomogle to to jest
> "obiektywne i merytoryczne".

Gdzie oplulam tych, ktorym DO pomoglo? Prosze link.

> Jezeli jakis opty odpowie w podobnym
> stylu to wyciagasz czerwona kartke, syrene alarmowa, gwizdek i czort
> wie co jeszcze , no i wyglaszasz umoralniajace teksty.

Poczytaj sobie swoje ostatnie posty. Moze przyjdzie jakas refleksja.

> Czy to jest zgodne z tzw . dziennikarstwem obiektywnym? Jak sama
> twierdzisz jest to twoj zawod wykonywany.

Na usenet pisuje prywatnie, nie z ramienia jakiejkolwiek redakcji i nie
musze sie stosowac do zasad etyki dziennikarskiej, bo ta tu nie obowiazuje.
O moim zawodzie napisalam nawiazujac do konstrukcji wypowiedzi pisemnej - bo
na tym sie akurat znam, ale widze, ze stalo sie to belka w Twoim oku. Masz
cos przeciwko dziennikarzom? Przeciwko lekarzom, weterynarzom,
dziennikarzom - jest w ogole jakas grupa zawodowa, do ktorej nie masz
zastrzezen? I co to w ogole ma wspolnego z tematem Grupy? Czyzby nie mozna
tu bylo krytykowac tekstow Jana Kwasniewskiego? A teksty Michaela Montignaca
mozna? Mozna, a nawet trzeba - dla dobra nas wszystkich, na sobie
testujacych rozne diety. Ale na poziomie, a nie w Twoim ulubionym "sosie
czerwono-brunatnym" (Co to, u licha, w ogole znaczy?)

Pozdrawiam,
Karola

37. Data: 2003-08-31 16:22:09

Od: "MarekF" <m...@a...i.p.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
i wyjasniam
"he he" bylo do Jurka, ze nie wiedzial komu odpisuje.
Co do sprawdzania, to nie ja podalem link do jakiejs izby lekarskiej z
rejestrem lekarzy, tylko staly, mily uczestnik tej grupy. Jak widac z
listow, wszyscy chca sprawdzac, a to kwasniewskiego albo innych, jak widac w
poprzednich watkach.
Moim zdaniem, wiedza to nie papier i dyplom, ale jezeli ktos ma jakas
wiedze, teorie, byc moze sluszna lub nie, kazdy chce zobaczyc papier.
Pozdrawiam
maf
-------------------------------
www.optymal-btw.aktis.i.p.pl
www.aktis.alpha.pl
www.aga.aktis.i.p.pl
--------------------------------
PS. nie jestem osoba publiczna, ze jestem w jakis rejestrach, czy to
kryminalnych, czy lekarzy, aby moje nazwisko cos komus powiedzialo. Dlatego
uzywamy nicki.

38. Data: 2003-08-31 16:50:29

Od: "Karolina Matuszewska" <g...@i...pl.antyspam> szukaj wiadomości tego autora

In news:bit7kb$ijq$1@nemesis.news.tpi.pl,
MarekF <m...@a...i.p.pl> typed:
> Witam
> i wyjasniam
> "he he" bylo do Jurka, ze nie wiedzial komu odpisuje.
(...)
> PS. nie jestem osoba publiczna, ze jestem w jakis rejestrach, czy to
> kryminalnych, czy lekarzy, aby moje nazwisko cos komus powiedzialo.
> Dlatego uzywamy nicki.

Nie Marku. Nie sprawdzamy sie po rejestrach, bo pisujemy tu jako osoby
prywatne, reprezentujace siebie i ew. jakies tam stanowisko odnosnie
sposobow odzywania sie, a nie swoje obecne czy byle redakcje, uczelnie,
miejsca pracy itp. Tak, jak ja nie reprezentuje zadnej redakcji ani tym
bardziej srodowiska dziennikarskiego, tylko Karoline Matuszewska na diecie
MM, tak Tomasz nie reprezentuje tu zadnej placowki medycznej ani srodowiska
medycznego (wlasnie - jaka dieta, Tomku?) i wydaje mi sie, ze takie
sprawdzanie "who is who" nie ma sensu. A skoro juz sie sprawdzamy, to moze
wypadaloby dac jakas informacje zwrotna, a nie zaslaniac, ze sie nie
figuruje w rejestrach? Co, Tomasz ma pecha, ze on figuruje? No coz, skoro
jest lekarzem, to musi, wszyscy, ktorzy *sa* lekarzami musza w tym spisie
figurowac =]

Uff, jak to dobrze, ze nie ma spisow dziennikarzy, jeszcze by mnie tu
zlustrowano =]

Pozdrawiam,
Karola

39. Data: 2003-08-31 17:05:32

Od: "MarekF" <m...@a...i.p.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie Marku. Nie sprawdzamy sie po rejestrach, bo pisujemy tu jako osoby
> prywatne
Tak, ale dlaczego ktos podal tutaj rejestr? w watku o Kwasniewskim?
Pozdrawiam
maf

40. Data: 2003-08-31 17:16:32

Od: "Marcin 'Cooler' Kuliński" <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

MarekF w wiadomości news:bita4a$98b$1@atlantis.news.tpi.pl pisze:

> Tak, ale dlaczego ktos podal tutaj rejestr? w watku o Kwasniewskim?

Jak to dlaczego? By kazdy przyslowiowy niewierny Tomasz (przepraszam
wszystkich Tomaszow) mogl sie przekonac, ze Kwasniewski Jan faktycznie nie
figuruje w centralnym rejestrze lekarzy. Nic ponad to, bo o mozliwych
powodach niefigurowania w w/w rejestrze juz bylo. Masz mi za zle, ze staram
sie w miare mozliwosci weryfikowac informacje, ktore do mnie docieraja? A
roznica miedzy osobami prywatnymi pisujacymi na te grupe, a Janem
Kwasniewskim jest taka, ze ten ostatni dostaje pieniadze za swoje pisanie o
dietach, zdrowiu, leczeniu i lekarzach.

dobrze czy źle (troche dlugie)
gdzie jestescie?
gdzie jestescie?