Pallet opinie

31. Data: 2013-11-26 21:06:06

Temat: Re: Dajcie Kogutkowi spokój
Od: masti <g...@t...hell> szukaj wiadomości tego autora

Dnia pięknego Tue, 26 Nov 2013 11:23:12 -0800 osobnik zwany Kris napisał:

> Jakiś archaiczny czytnik masz bo ja z czytaniem Kogutka postów problemu
> nie mam.

bo ty też nie masz czytnika

--
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

32. Data: 2013-11-26 23:25:46

Od: Z_D <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

W artykule <5294eca1$0$2289$65785112@news.neostrada.pl> Jacek napisal(a):

> Widzę, że namawianie Kogutka do łamania wierszy ma ten sam skutek, co
> zachęcanie Stokrotki do ortografii.
> Taki folklor usenetowy.
> Jacek

czy wymagasz czegoś od palanta? No Nie!

Więc czego sie spodziewać od kokutka?

Mówisz,ze to folklor?? Taka odpornośc na dobre rady??
Są tacy, którzy mówia,że to debilność...
--
Pozdr. Z_Dr
____________________

33. Data: 2013-11-27 00:03:24

Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 26 listopada 2013 23:25:46 UTC+1 użytkownik Z_D napisał:

> czy wymagasz czegoďż˝ od palanta? No Nie!
>

> Wi�c czego sie spodziewa� od kokutka?
>

> M�wisz,ze to folklor?? Taka odporno�c na dobre rady??
>
> S� tacy, kt�rzy m�wia,�e to debilno��...
>
> --
>
> Pozdr. Z_Dr

____________________

Jak ty nie słuchasz rad żeby przejść na cywilizowane narzędzie to dlaczego ja mam
słuchać twoich żeby zabytków używać? jakieś gówno masz co osiemdziesięciu znaków w
linii nie potrafi wyświetlić i stąd problemy. Może tak jak Lawa ZX Spectrum używasz.
W nim 40 znaków to był standard.

34. Data: 2013-11-27 08:27:07

Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 26.11.2013 19:46, Jacek pisze:
> Widzę, że namawianie Kogutka do łamania wierszy ma ten sam skutek, co
> zachęcanie Stokrotki do ortografii.
> Taki folklor usenetowy.

To nie folklor tylko objaw niedorozwoju umysłowego.

35. Data: 2013-11-27 09:22:56

Od: p0li <p...@t...net> szukaj wiadomości tego autora

T->Dnia 2013-11-27 08:27:07 niejaki Andrzej Lawa napisał:
> To nie folklor tylko objaw niedorozwoju umysłowego.

z cięciem cytatów też sobie nei radzi...

--
http://42.pl/u/y68
Pójdźże kiń tę chmurność w głąb flaszy.

36. Data: 2013-11-27 21:09:41

Od: Z_D <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

W artykule <0...@g...c
om>

____________________

> [...]
linii nie potrafi wyświetlić i stąd problemy. Może tak jak Lawa ZX Spectrum używasz.

I jeszcze spierdoli litery.Tuman i tyle.
--
. Z_Dr
____________________

37. Data: 2013-11-29 08:22:16

Od: Przesmiewca <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

p0li <p...@t...net> napisał(a):

>z cięciem cytatów też sobie nei radzi...

Szkoda czasu. Juz mu tlumaczylem ze jak chce, zeby ludzie czytali co naplodzi
to powinien sie do nich dostosowywac, a nie do siebie. Nie pojal zagadnienia.
Nie pojmuje rowniez zasad i standardu, ktory obowiazuje w usenecie od nastu lat,
ale za to udowadnia, ze jego "czytnik" jest super bo od googla, a
ze nie umie obsluzyc? Kogo to.

38. Data: 2014-09-02 11:34:10

Temat: Re: Pallet opinie
Od: e...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 29 października 2013 19:29:14 UTC+1 użytkownik Oliwka napisał:
> Jesteśmy w trakcie wykańczania instalacji grzewczej i niedługo będziemy kupowac
piec z podajnikiem . Mąż uparł się na opał pallet . Natomiast ja chciałabym wiedzieć
czy to jest opłacalne . Czy bardzo pyli,czy smoli komin,czy dużo popiołu ,jaki jest
wybór i gdzie go można kupić?

Proszę Panów , dziękuje za liczne wskazówki. Teraz chciałabym podzielić się swoja
refleksja na temat palenia pelletem , tak po babsku. Po zamontowaniu kotła ( jest
taki że można palić drobnicą ) przeprowadziliśmy próby. Na pierwszy rzut poszedł
ekogroszek , następny pellet. Na szczęście więcej plusów dal pellet. Ciepło było
porównywalne , ilość spalonego opalu również, cena praktycznie +- też. Jednak pellet
jest lepszy ponieważ wydziela CO tylko tyle ile zaabsorbowało drzewo , czyli znikomą
ilość. Przy spalaniu nie wydziela trujących gazów a więc mąż nie wdychał trujących
wyziewów, z tony Olimpu ( bo takim paliliśmy) miałam 2,5 kg popiołu który wysypałam
pod drzewa bo nie zawierał toksyn.O tym że kotłownia czysta to już gdzieś czytałam i
nie będę pisała.

39. Data: 2014-09-02 13:29:46

Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 2 września 2014 11:34:10 UTC+2 użytkownik e...@g...com napisał:

> [...]
pod drzewa bo nie zawierał toksyn.O tym że kotłownia czysta to już gdzieś czytałam i

Ubawiłaś mnie ekologią i wykładem na temat CO. Męża zamykasz w kominie że jest
narażony na toksyczne gazy? Czy czasami nie chodzi o wykazanie że to jakaś konkretna
marka jest najlepsza? U mnie Olimp się nie sprawdza. Koty nie chcą w niego szczać.
Barlinek za to rewelacja, nigdy nie składały reklamacji.

40. Data: 2014-10-22 14:37:09

Od: e...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 2 września 2014 13:29:46 UTC+2 użytkownik k...@g...com napisał:

> [...]
marka jest najlepsza? U mnie Olimp się nie sprawdza. Koty nie chcą w niego szczać.
Barlinek za to rewelacja, nigdy nie składały reklamacji.

Męża nie zamykam w kominie , tylko ma astmę, dziecko zresztą też. Z tego powodu
znikome wyziewy w otoczeniu są dla nas ważne. Berlinek kiedyś kupiliśmy ,niestety źle
sie przechowywał , worki pękaly.

Do wypalaczy sadzy w kominie
Wyciąg do łazienki
Obeysnapbacks www.obeysnapbacks.net
Zabierz babci mieszkanie.
Skąd/jaka butelka plastikowa odporna na wysokie temperatury?