Wyciąg do łazienki

1. Data: 2013-10-27 20:21:46

Temat: Wyciąg do łazienki
Od: ".:Artur:." <a...@n...spamuj.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hey
pytanie do majsterkowiczów bardziej jakich silników używacie wy wyciągania
wilgoci i zapachów z łazienki. Mam ozliwośc zamotowania tego na rurze i
chcialbym aby było to w miarę przyzwoite do serwisowania. Odcicnek rury do
przepchania potwietrza to ok3m. Czy w takiej rurze trzeba utrzymywać jakieś
spadki??

--
.:Artur:.

2. Data: 2013-10-28 08:26:34

Temat: Re: Wyciąg do łazienki
Od: "Jeffrey" <s...@w...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

.:Artur:. wrote:
> [...]
> serwisowania. Odcicnek rury do przepchania potwietrza to ok3m. Czy w
> takiej rurze trzeba utrzymywać jakieś spadki??

zamontuj jak najdalej od kratki będzie ciszej, rury koniecznie gładkie
(niekarbowane), super sprawdza się kanalizacyjna bo dodatkowo jest
uszczelniona, tania i łatwo dostępna. Warto amortyzować połączenie
wentylator-rura bo często przenosi wibracje i burczy
Jeżeli chodzi o spadki to nigdy nie stosowałem i nic nie ciekło ale
przy pewnych warunkach może się skraplać woda w środku i wyciekać
przez kratkę

jeffrey

---
ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

3. Data: 2013-10-28 13:01:38

Temat: Re: Wyci?g do ?azienki
Od: Jacek <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-10-27 20:21, .:Artur:. pisze:
> Hey
> pytanie do majsterkowicz?w bardziej jakich silnik?w u?ywacie wy wyci?gania
> wilgoci i zapach?w z ?azienki. Mam ozliwo?c zamotowania tego na rurze i
> chcialbym aby by?o to w miar? przyzwoite do serwisowania. Odcicnek rury do
> przepchania potwietrza to ok3m. Czy w takiej rurze trzeba utrzymywa? jakie?
> spadki??
Nie ma co za bardzo kombinować, tylko kup gotowy wentylator kanałowy i
załóż go w rurze. Wynalazki "silnik ze śmigłem" trudno wyważyć i trudno
dobrać odpowiedni wirnik do silnika. Ja się w to bawiłem w latach
80-tych, jak nie można było nic kupić.
Co do spadków, to nie musisz się nimi przejmować o ile wilgotnośc w
łazience jest "zwyczajna". Nie powinno się nic skraplać.
Jacek

Obeysnapbacks www.obeysnapbacks.net
Zabierz babci mieszkanie.
Skąd/jaka butelka plastikowa odporna na wysokie temperatury?
Jak to było...
PayPal Nike Air Max 2013 Shoes Air Max 2014 Shoes www.Buy-Good-Goods.com