Dajmy sobie... owsa!

11. Data: 2014-06-30 20:16:18

Temat: Re: Dajmy sobie... owsa!
Od: Hans Kloß <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Qrczak" <q...@q...pl> schrieb im Newsbeitrag
news:53b17690$0$2159$65785112@news.neostrada.pl...
> Dnia 2014-06-30 10:12, obywatel Hans Kloß uprzejmie donosi:

> Trzeba się nauczyć przewijać.

Kura, ty uważaj. Oskubiemy, upieczemy i będzie grilowany Qrczak...
:)

12. Data: 2014-06-30 22:03:14

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 30 Jun 2014 16:46:00 +0200, Jarosław Sokołowski napisał(a):

> Ale ile można! Każdy powinien w końcu wydorośleć.
>
> Jarek (można też olać)

Pampersy za drogie dla klosika.

13. Data: 2014-06-30 22:37:14

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-06-30 16:42, Qrczak pisze:
> Dnia 2014-06-29 23:46, obywatel Ikselka uprzejmie donosi:
>
> Noba! ihaha!

Na co nam amerykańscy naukowcy! Nie od parady nasze babcie i dziadkowie
śniadają (-li) owsianką.

> Q czystej krwi arabskiej

A ja i bez owsianki mam "większe zmniejszenie", cudowne skądinąd.

Ewa

14. Data: 2014-07-01 10:09:38

Od: "paskuda03" <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> "(...)Kelly i wsp. [37] podjęli się opracowania meta analizy wyników prac
> oceniających wpływ pełnoziarnistych przetworów zbożowych na wskaźniki
> przemiany lipidowej we krwi
CIACH
> I to nie wszystko!
> Reszta tu (uwaga - plik .pdf):
> http://tiny.pl/q8l8f
>

> --
> XL "Nie należy mylić prawdy z opinią większości." Jean Cocteau

proszę rozważ możliwość wysyłania ciekawych postów w dwóch wersjach :
a. dla normalnych ( pełna )
b. dla Hans Kloß <d...@i...pl> i innych cierpiących
(skrócona)

--
paskuda03

15. Data: 2014-07-01 11:51:30

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 1 Jul 2014 10:09:38 +0200, paskuda03 napisał(a):

> proszę rozważ możliwość wysyłania ciekawych postów w dwóch wersjach :
> a. dla normalnych ( pełna )
> b. dla Hans Kloß <d...@i...pl> i innych cierpiących
> (skrócona)

Dla grupy "b" i tak nie warto niczego wysyłać, toteż tego nie robię wcale i
nie do ich są adresowane moje ciekawe posty - no ale cóż, oni biedaki też
chcą..., jednakże skoro nie mogą, to już pozostanie tylko ich problem, nie
mój :-)
W sumie to wersję skróconą i tak otrzymują w końcu, a jej treść jest stała
i brzmi "sp...j" :-D
--
XL po zdrowym owsiankowym śniadanku (przy okazji też montignac'owym) :-)

16. Data: 2014-07-01 14:11:33

Od: Hans Kloß <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"paskuda03"
> proszę rozważ możliwość wysyłania ciekawych postów w dwóch wersjach :
> a. dla normalnych ( pełna )
> b. dla Hans Kloß <d...@i...pl> i innych cierpiących
> (skrócona)

A ty, paskudna paskudo, naucz się cytować i odpowiadać na posty. I pisz po
polsku.

Gotowe surówki z supermarketu
Krem czekoladowy
gołąbki z kaszy jaglanej