Dalej plujcie na lekarzy;)

51. Data: 2006-09-13 10:08:19

Temat: Re: Dalej plujcie na lekarzy;)
Od: "Piotr Potapiński" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

a poza tym jadę w góry (niskobudżetowo oczywiście) i nie mam
zamiaru myśleć o pracy przez najbliższe tygodnie

52. Data: 2006-09-13 13:35:49

Od: "p47" <p...@b...list.ru> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "bazyli4" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

(...)

> Problem jest w tym, jak przez miesiąc pożyć, nie zastanawiając się, jak
> dojechać do pracy w miarę tanio i czy w połowie miesiąca jest jeszcze
> mleko w lodówce. Obecnie w naszych warunkach naprawdę lekarskim
> standardem powinno być mieszkanie z oddzielnym pokojem dla każdego,
> samochód i spokojne wakacje bez harowania na urlopie po godzinach. Z
> czasem na szkolenia i samodoskonalenie zawodowe (a nie te rozbiegane
> oczka i gabinet po blady świt, albo kilkanaście dyżurów w miesiącu).

A czy tak nie powinien też miec rehabilant jak Ty, maszynista kolejowy,
wykładowca na uczelni, nauczyciel, emeryt, który całe zycie cięzko
przepracował i w ogóle każdy, kto uczciwie i z zaangazowaniem pracuje
wykonując użyteczna, pozyteczną dla wszystkich pracę??
czy lekarz ma byc wyjątkiem?

Dlaczego tym innym, którym z reguły tez się nie przelewa winno się ując
dochodów, aby polepszyć zycie akurat lekarzom?
Skoro wiemy, ze dodrukowanie pustych pieniędzy to kiepskie rozwiązanie to
przeciez, aby wyraźnie powiększyć dochody lekarskie trzebaby komuś te
dochody zmniejszyć...
A więc, w kraju tak biednym jak nasz, gdzie (poza patologicznymi wyjątkami)
wszyscy nie sa ze swojego poziomu zycia zadowoleni, trzeba dokonywac wyboru.
I w trakcie tego wyboru nalezałoby zastanawiać się nie nad tym, czy lekarzom
nie przydałoby się więcej pieniędzy (bo każdemu przydałoby się) tylko, czy
rzeczywiście ta grupa zawodowa jest w najcięższej sytuacji.

Moim zdaniem zdecydowanie nie!

P47 (kałach)

53. Data: 2006-09-13 13:39:39

Od: "p47" <p...@b...list.ru> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "bazyli4" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

(...)

> Prywatyzacja większej części Służby... jak najbardziej, stomatologom to
> tylko dobrze zrobiło.

To, ze dobrze to zrobiło stomatologom, to nie wątpię;-)
Ale otwartym pozostaje pytanie MSZ wazniejsze ;- czy dobrze zrobiło to też
wszystkim obywatelom, którzy składali się na opłacenie ich nauki??
czy zwiekszył się dostęp do usług dentystycznych, czy też w ten sposób
znaczna część społeczeństwa pozbawiona została de-facto opieki
dentystycznej?

P47 (kałach)

54. Data: 2006-09-13 14:34:25

Od: "Ewa W" <e...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Cancer" <C...@f...onet.pl> napisał w wiadomości
> Jakiej ty medycyny się wyuczyłaś???

Żadnej.

> Jak chcesz przedstawię tobie hydraulika, który będzie miął większe IQ o 20
> punktów jak ty albo i więcej.

Nie mam zamiaru licytować się, jeśli chodzi o IQ. Poza tym, jakie to ma
znaczenie w praktyce?

> Proponuje ci z twoim światopoglądem zawczasu skierować swoje kroki do
> poradni psychologicznej.

Może sam skorzystasz? Ja raczej nie potrzebuję tego typu porad.

> Świat nie dzieli się na równych i równiejszych tylko na mądrych i głupich.

Cóż za genialne refleksje - w życiu bym na to nie wpadła.

Ewa

55. Data: 2006-09-13 14:45:45

Od: "Ewa W" <e...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Ewa W"
>
> Widzisz ty byś nie porównywała, i już niech tak pozostanie nie porównuj,
> bo się na tym kompletnie nie znasz.

Wystarczy, że ty się znasz.

> Dlaczego piszesz ironicznie Pan Henio?

A co, nie podoba ci się imię naszego hydraulika za spółdzielni? Masz
skłonności do szukania ironii tam, gdzie jej nie ma.

> Jesteś kimś lepszym jak hydraulik?
>
> Bo co, bo jesteś lekarzem?

Nie jestem. Na szczęście. Mój zawód nie jest tam namiętnie opluwany.

> Przysłowiowy Pan Henio musi tez się kształcić i nie inaczej jak lekarz.
>
> Nowa technologia w budownictwie czy hydraulice szybciej się może zmienia
> jak w medycynie.

Nie rozśmieszaj mnie............

> Kursy za pieniądze tez Pan Henio musi robić, aby być na czasie i mieć
> prace i zlecenia.
>
> Ile kosztują takie kursy to możesz szybko zobaczyć w Internecie, a nie
> pisać tutaj bzdur.

Zapewniam Cię, że hydraulik w życiu nie zrobi tylu kursów, co lekarz. I nie
za takie pieniądze. Nie kupi też tylu książek dotyczących swojego fachu i
nie weźmie kredytu na długie lata w celu wyposażenia swojego warsztatu
pracy.

> Pan Henio ma OBOWIĄZEK i MUSI wręcz kształcić się, aby mieć na "chleb"
>
> Bo nikt nie zatrudni hydraulika, który stosuje metody przedwojenne.

Z pewnością. Dotyczy to każdego zawodu. Jednak pan Henio nie ma tego
zalecenia w przepisach dotyczących swojego zawodu. MOŻE, lecz nie MUSI.

> Nie będę już Ci tłumaczył o odpowiedzialności przysłowiowego Henia, gdy po
> jego robocie w domu np. wybuchnie gaz.

Owszem, ale na co dzień nie ratuje ludzkiego życia i zdrowia?

> Zapraszam do sklepu hydraulicznego weź sobie parę ulotek zobaczymy czy
> cokolwiek z tego zrozumiesz.

Weź stertę materiałów dotyczących mojej pracy i zapewniam, że nie będąc z
branży też niewiele zrozumiesz.

> P.s. Nie jestem hydraulikiem, nie jestem lekarzem, ale wiedze potrzebna do
> mojej pracy zdobywam nieustannie i codziennie.

To chyba oczywiste?

Ewa

56. Data: 2006-09-13 15:03:43

Od: "ryou.ko" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

p47 napisał(a):

> [...]
> nie przydałoby się więcej pieniędzy (bo każdemu przydałoby się) tylko, czy
> rzeczywiście ta grupa zawodowa jest w najcięższej sytuacji.

A kto w takim razie jest?

Pzdr.
R*

57. Data: 2006-09-13 15:32:41

Od: "Paweł W." <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

p47 napisał(a):
> Użytkownik "Ewa W" <e...@b...wroc.pl> napisał w wiadomości
> (...)

> Trzeba było iść na hydraulika, w dostatki opływałabys ;-))
Spokojnie. Zdążymy bez problemu się przekwalifikować jak tak dalej
pójdzie. I nie zajmie to więcej jak kwartał, no może pół roku. A stres i
odpowiedzialność naprawdę mniejsze.
Tylko, że hydraulikiem to ja już sobie będę za granicą ;P

> --
> Pozdrawiam
> P47 (kałach)

Pozdrawiam
Paweł W.

--
SCIO ME NIHIL SCIRE
"I żadne krzyki i płacze nie zdołają nas przekonać, że białe jest białe,

58. Data: 2006-09-13 15:35:14

Od: "Paweł W." <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Konrad napisał(a):

> I tojest właśnie główny problem "bandytów w fartuchach - życie i zdrowie
> ludzkie jest dla nich warte tyle co zatkany zlew.
Właśnie, że nie jest - od dzisiaj proponuję wizyty:
1. silny ból - 1000zł
2. Zagrożenie życia - 10.000zł

Lepiej ci teraz? Zapraszam na wizytę.

Pozdrawiam
Paweł W.

59. Data: 2006-09-13 16:09:47

Od: "p47" <p...@b...list.ru> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ryou.ko" <r...@g...pl> napisał w wiadomości

> A kto w takim razie jest?

Cóż, to temat na nową, długą dyskusję, niekoniecznie interesującą dla
czytelników tej grupy.
W każdym razie nie są tą grupą lekarze...

Dowód;- skoro wciąż jest wielki nadmiar kandydatów do tego zawodu, mimo że
sytuacja materialna lekarzy nie jest tajemnicą, bo każdy może się przy
minimalnym wysiłku zorientować, choćby oglądając parking przed szpitalem;-),
to oznacza, że albo:

1. mamy ogromne masy przyszłych dr Judymów, którym dobra materialne nie sa
specjalnie potrzebne
albo też
2. jednak zawód lekarza jest na tle innych tak atrakcyjny, równiez
materialnie, że i w obecnej sytuacji żadnych dodatkowych zachęt nie
potrzeba.
cbdo.

Pozdr
p47(kałach)

60. Data: 2006-09-13 16:17:15

Od: "Paweł W." <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

p47 napisał(a):
> [...]
> czy zwiekszył się dostęp do usług dentystycznych, czy też w ten sposób
> znaczna część społeczeństwa pozbawiona została de-facto opieki
Socjalizm przez ciebie przemawia i tyle. Takimi argumentami to możesz
nawet sprzątaczce zarzucać, że wyjechała pracować za granicę !!!

Pozdrawiam
Paweł W.

--
SCIO ME NIHIL SCIRE
"I żadne krzyki i płacze nie zdołają nas przekonać, że białe jest białe,
a czarne jest czarne"
pawelek79NIE-SPAMOWAĆ<MAŁPA>o2.pl

Lęk latania samolotem
anemia