Danie siermiężne czy ekskluzywne?

61. Data: 2008-02-17 20:24:20

Temat: Re: Danie siermi???????
Od: "@nn" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Krysia Thompson pisze:
> On Sat, 16 Feb 2008 15:29:55 +0100, Jerzy Nowak
>

> Ktory to pisarz-podroznik-przedstawiciel Polski w ONZ w dawnych
> czasach (pamieta kto kto to mogl byc, bo mi mozg odmowil
> wspolpracy akurat) - mieszkal w Afryce (Moze to byla ksiazka
> Wabila nas Afryka Zachodnia? Korabiewicz moze?)

To powyżej napisał A.Fiedler - nie dalej jak wczoraj miałam w ręcach ;)
Ania
--
*****e-mail: www.cerbermail.com/?Y8Pg93XYwQ ******gg:1737648******
******* www.madej.master.pl ***** http://aniapelc.blox.pl/html *********

62. Data: 2008-02-17 22:41:45

Temat: Re: Danie siermiężne czy ekskluzywne?
Od: "bazyli4" <b...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wladyslaw Los" <w...@o...pl> napisał w wiadomości
> In article <6...@m...uni-berlin.de>,
> Waldemar <w...@c...de> wrote:

> Jak mówiłem == każdy ma takie skojarzenai na jakie go stać.

Dlatego współczuciem wezbrany rozumiem, że nie potrafisz skojarzyć Jasia z
coco de Paimpol ;o)

Pzdr
Paweł

63. Data: 2008-02-18 06:07:48

Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <fpadjj$7at$1@nemesis.news.tpi.pl>,
"bazyli4" <b...@v...pl> wrote:

> Użytkownik "Wladyslaw Los" <w...@o...pl> napisał w wiadomości

> Dlatego współczuciem wezbrany rozumiem, że nie potrafisz skojarzyć Jasia z
> coco de Paimpol ;o)

Za to świetnie potrafię odróżnić małego Jasia od dużego jasia.

Władysław

64. Data: 2008-02-18 07:27:37

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>To powyżej napisał A.Fiedler - nie dalej jak wczoraj miałam w ręcach ;)
>Ania

Czyli AZ tak bardzo nie zbuonkauam sie, co nie? :P
choc pewnie zaraz przyleci Wladyslaw i mi nawymysla ;PPPPPP
dziekiz a rozsuplanie zagadki...

trys
K.T. - starannie opakowana

65. Data: 2008-02-18 08:01:30

Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <9...@4...com>,
Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> wrote:

> Czyli AZ tak bardzo nie zbuonkauam sie, co nie? :P
> choc pewnie zaraz przyleci Wladyslaw i mi nawymysla ;PPPPPP

Już wymyślam. Tylko co? ;-)

Władysław

66. Data: 2008-02-18 08:12:09

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 18 Feb 2008 09:01:30 +0100, Wladyslaw Los
<w...@o...pl> wrote:

>Już wymyślam. Tylko co? ;-)
>
>Władysław

noooo....eeeee.....nnnooooooo ze nie odrozniam malego jasaia
fiedlera od duzego jasia korabiewicza na przyklad (brak duzych
liter i jakichkolwiek znakow przestankowych spowodowany jest
krzywym siedzeniem przy komputerze i zawalidriga w forime kupy
papierow tuz kolo klawiatury. chcialbys moze powymyslac mi
chociaz za to? No? ;)))))))

trys
K.T. - starannie opakowana

67. Data: 2008-02-18 20:28:29

Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Krysia Thompson pisze:

> [...]
> krzywym siedzeniem przy komputerze i zawalidriga w forime kupy
> papierow tuz kolo klawiatury. chcialbys moze powymyslac mi

Nie ma forimy kupy ino jest forma w kupie, a moze odwrotnie?
;-)
pozdr. Jerzy

68. Data: 2008-02-18 22:12:31

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>Nie ma forimy kupy ino jest forma w kupie, a moze odwrotnie?
>;-)
>pozdr. Jerzy

Jerzy - schodzisz na manowce!!
hrehre

trys
K.T. - starannie opakowana

69. Data: 2008-02-19 08:59:52

Od: "flower" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Waldemar" <w...@c...de> napisał w wiadomości

> Tak. Bigos i choucroute też są do siebie podobne.

Ja w kwestii formalnej: do SIEBIE to wszystko jest podobne.

--
"Żałuj za dowcipy, synu!"
Tytus, Romek i A'Tomek, ks. VIII

70. Data: 2008-02-19 16:37:08

Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Krysia Thompson pisze:
> Jerzy - schodzisz na manowce!!
> hrehre
>
> trys
> K.T. - starannie opakowana

Czyli OT?
Przepraszam.
;-)
pozdr. Jerzy

polewa z czekolady
Re: Telekinetyczna grzalka która nie tylko zagotowuje wode, ale równiez zamienia ja w "wode zycia" (JP)
Frosty mrożonki - jecie to?
Raki i woda z cytryna?
Kibeby - potrawa z czasów dzieciństwa