Re: Telekinetyczna grzalka która nie tylko zagotowuje wode, ale równiez zamienia ja w "wode zycia" (JP)

1. Data: 2008-02-14 08:26:03

Temat: Re: Telekinetyczna grzalka która nie tylko zagotowuje wode, ale równiez zamienia ja w "wode zycia" (JP)
Od: sirRegisXilocen <k...@r...webd.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jest na tej grupie jakas opcja "ignoruj"? A jeśli tak to gdzie?

2. Data: 2008-02-14 08:55:20

Od: "! JÓSEF ! PIŁSÓCKI !" <PIASÓC...@W...PATRIÓTA> szukaj wiadomości tego autora

sirRegisXilocen pisze:
> Jest na tej grupie jakas opcja "ignoruj"? A jeśli tak to gdzie?

tfoja stara jom zajebała

--
! MGR ! JÓSEFF ! PIŁSÓCKI !
! ÓJ ! KATÓDRA ! TRÓLINGÓ !

http://www.maxior.pl/film/91101/Piosenka_o_kwiatach_
Marek_Roman

3. Data: 2008-02-15 22:14:27

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

sirRegisXilocen napisał(a):

> Jest na tej grupie jakas opcja "ignoruj"? A jeśli tak to gdzie?

wal na priv, to ci wyjaśnię

4. Data: 2008-02-16 02:46:19

Od: j...@g...com szukaj wiadomości tego autora

On Feb 16, 2:23 pm, MaRa <r...@g...com> wrote:
> Niby cel nie jest zły, ale jak każda religia mąci ludziom w głowach i
> nie daje żadnych umiejętności. Nie opisuje świata, jak nauka, ale
> tworzy nieweryfikowalny wizerunek.

Powyzsze jest wlasnie "znakiem firmowym" owych istot ktore na tysiace
najrozniejszych sposobow spychaja nasza cywilizacje w dol aby moc ja
bezkarnie eksploatowac w nieskonczonosc. Z analizy tajemniczego
pojawienia sie obecnego prototypu opisywanej na tym watku "grzalki
sonicznej" wynika, ze to wlasnie owe istoty podrzucily dzialajacy
prototyp tej grzalki 92-letniemu wynalazcy owego urzadzenia. Okazuje
sie bowiem ze do wynalazcy tego zglosil sie ktos to twierdzil ze
otrzymal owa grzalke kiedy byla ona budowana (tj. ponad 20 lat temu).
Ktos ten "na ochotnika" oddal pracujacy prototyp owej grzalki jej
wynalazcy. Oczywiscie, poniewaz wynalazca faktycznie wynalazl kiedys
podobna grzalke, przyjal ow pracujacy prototyp bez zastrzezen jako
swoj wlasny. Problem jednak polega na tym ze ow "zwrocony" wynalazcy
prototy owej grzalki posiada odmienna konstrukcje i odmienny material
(aluminium) od prototypow ktore wynalazca sam kiedys budowal. Ponadto,
kiedy zaskoczylem owe istoty, bowiem zjawilem sie w domu wynalazcy
wiele dni wczesniej niz owe istoty sie spodziewaly ze tam sie zjawie,
okazalo sie ze ow "podrzucony" prototyp wcale NIE jest juz urzadzeniem
tzw. darmowej energii, a konsumuje on energie tak jak kazda inna
grzalka - tyle ze ma wiele zalet bijacych inne grzalki na glowe.
Tymczasem badania przeprowadzone kiedys na grzalkach tego wynalazcy z
cala pewnoscia stwierdzily, ze grzalki te sa urzadzeniami darmowej
energii. Cos wiec tutaj nie gra z ta grzalka. To z tego powodu
pospisywalem wszystko dokladnie na jej temat, tak jak udalo mi sie to
poobserwowac. Wszystkie zas owe informacje sa juz dostepne na
totaliztycznej stronie "boiler_pl.htm" o adresach wskazywanych
powyzej.

Kiedys doswiadczylem przypadku ogromnie sprytnego zbijania przez
UFOnautow wartosci dowodowej autentycznych zdjec UFO. Przypadek ten
opisalem na stronie "memorial_pl.htm". Jego zasada opiera sie na
sprytnym uzyciu swoistego "konia trojanskiego". Posadzam wiec ze i tym
razem w sprawie prototypu opisywanej tutaj grzalki UFOnauci stosuja ta
sama zasade "konia trojanskiego" dla dalszego powstrzymywania tej
potrzebnej ludzkosci grzalki przed jej wdrozeniem do fabrycznej
produkcji. Koncentruja sie oni teraz na owej grzalce, bowiem podobne
urzadzenie (tj. "thesta distatica" szwajcarskiej komuny religijnej
Methernitha) UFOnauci zdolali juz z sukcesem powstrzymac przed
wejsciem do masowej produkcji.

Proponuje czytajacym aby zwracali uwage co w sprawie tej grzalki sie
dzieje, bo jej koleje losu sa ogromnie wymowne. Niby bowiem mamy owa
grzalke i niby jej prototyp juz dziala, jednak tak naprawde to wcale
jej nie mamy bo jest ona pod scisla kontrola UFOnautow. Nadal wiec
jakis wynalazca musi wynalezc ja i zbudowac zupelnie od samego
poczatku.

Z totaliztycznym salutem,
Jan Pajak

5. Data: 2008-02-17 02:04:33

Od: j...@g...com szukaj wiadomości tego autora

On Feb 17, 12:05 pm, "Jakub A. Krzewicki" <e...@p...onet.pl>
wrote:
> Benjamin Creme, wróg publiczny nr 1. Znany okultysta i czarny mag, opanował
> tradycyjną sztukę zaginania przestrzeni umysłem znaną nie tylko oświeconym
> religiom, ale np. sufim w turbanach.
Troche odbiegamy od tematu omawianej tutaj grzalki, a szkoda, bo
grzalka ta warta jest najwyzszej uwagi. Wszakze bije ona na glowe
wszelkie inne rekordy. Wezmy taka sprawe jak telekinetyzowanie wody
ktora grzalka ta nagrzewa. Dzisiejsza fizyka nie ma najmniejszego
pojecia ze istnieje takie cos jak "telekinetyzowanie materii" -
tymczasem owa grzalka powoduje to zjawisko. Ja widzialem to na wlasne
oczy. Woda podrzana przez owa grzalke staje sie jakby lepka. Babelki
pary ktore w zwyklej (czystej) wodzie pekaja natychmiast po
wydostanbiu sie na powierzchnie, w wodzie zagotowywanej na owej
grzlace wcale nie pekaja. Stad ich narastajaca ilosc tworzy na
zagotowywanej wodzie coraz grubsza warstwe, ktora mi nieco przypomina
warstwe piany na piwie. Tyle ze piana na piwie jest zabarwiona,
podczas gdy owa gruba warstwa babelkow na wodzie zagotowywanej owa
grzalka jest calkowicie przezroczysta. Potem, kiedy woda zaczyna sie
juz gotowac na "pelna pare", owe malenkie banki staja sie ogromne.
jednak nadal one nie pekaja, a wypelniaja naczynie az do wierzchu.
Zarowno owe malenkie banki tworzace gruba warstwe piany na wodzie, jak
i owe ogromne banki, mozna sobie ogladnac na zdjeciach tej grzalki
pokazanych na stronie "boiler_pl.htm" - patrz tam zdjecia z RYs.
#B2bc".

Z swoich innych badan, jakie prowadzilem nad telekinetyzowaniem
substancji, wynika ze natelekinetyzowana woda staje sie owa legendarna
"woda zycia". Znaczy ci co ja pija poprawiaja nia swoje zdrowie oraz
dlugowiecznosc. To zapewne z powodu picia owej "wody zycia" wynalazca
tej grzalki obchodzil swoje 92 urodziny w dniu 30/2/08. Ja osobiscie
uwazam, ze ci hobbysci ktorzy sa w stanie zbudowac sobie taka grzalke,
powinni ja budowac chocby tylko aby uzyskac dostep do owej
uzdrawiajacej i wydluzajacej zycie "wody zycia". Jak zas sobie
zbudowac ta grzalke, opisane to zostalo na w/w stronie
"boiler_pl.htm". Grzalka z cala pewnoscia dziala - jak to kazdy moze
sprawdzic na wideo i slidach wskazywanych poprzednio. Skoro wiec
istnieje juz dzialajacy model tej grzalki, kazdy uzdolniony
majsterkowicz ktory ma narzedzia, zdolnosci, czas i materialy,
powinien sprobowac na niej swoich sil. Dla wlasnego dobra, oraz dla
dobra wszystkich mieszkancow Ziemi. Jedyny problem polega na tym, ze
"woda zycia" moze okazac sie "za dobra" dla kobiet w ciazy, dla
mezczyzn dokonujacych zaplodnienia, oraz dla dorastajacej mlodziezy.
Jej cudowne cechy moga bowiem powodowac, ze plod ktory ona ozywi
wyrosnie potem na "mocarza" - znaczy na kogos kto fizycznie jest az
tak doskonaly, ze uznany zostaje za fizycznie zbyt doskonalego przez
normalnych (tj. slabych i malych) czlonkow spoleczenstwa.

Ludzie od dawna szukali owej legendarnej "wody zycia". Oto wiec
istnieje klucz wskazujacy jak ja otrzymywac. Dlaczegoz wiec nie
sprobowac?

Z totaliztycznym slautem,
Jan Pajak

6. Data: 2008-02-18 01:15:24

Od: j...@g...com szukaj wiadomości tego autora

On Feb 18, 10:50 am, "tornad" <t...@v...pl> wrote:
> [...]
> bedzie ani woda zycia, ani smierci tylko normalna, powoli ale skutecznie
> dzialajaca trucizna.  Zatrucie metalami ciezkimi, miedz, nikiel, olow, cyna,
> zelazo i co tam jeszcze, raczej pewne. Poza tym moga sie tam tworzyc
> najdziwniejsze zwiazki chemiczne, poczawszy od jednoczasteczkowych a na
> dlugich lancuchach zwiazkow organicznych skonczywszy. Cos w tym rodzaju na
> pewno sie tworzy gdyz zdradza to ta piana; musi tworzyc sie jakis rodzaj mydla
> zatem polarna w sensie elektrycznym dluga, wieloczasteczkowa struktura.
Powinienem zaczac od zapytania skad ten pseudonim? Czy wasc kumie jest
pilotem wehikulow UFO ktore specjalizuja sie w generowaniu tornad?
Wiele ich ostatnio w swiecie. Kilka dni temu jedno z nich nawet
"zabladzilo" w moje okolice.

Wypowiedz wasci kumie przypomina mi nieco wypowiedz owego "anty"
opioniodawcy ktory wypowiadal sie w samym reportzu na temat tej
grzalki. Tamten opiniodawca tez nie wykonal zadnych badan, chociaz
tytulowano go professor, a wszystko na temat owej grzalki w jego
ustach bylo negatywne. Sluchajac go mialem nawet wrazenie ze chce
powiedziec ze grzalka wcale NIE dziala. Na szczescie dla grzalki nie
mogl tego uczynic bowiem reportaz pokazywal grzalke w dzialaniu i to
doskonalym. Ciekawe zamaskowany kumie jak wasza cywilizacja to czyni,
ze na Ziemi macie az tylu waszych agentow i pomocnikow w skrytym
wyniszczaniu ludzkosci?

Wcale mnie nie dziwi az tak nagatywna reakcja na wiadomosc o dzialaniu
owej grzalki. Wszakze istoty ktore spychaja w dol nasza planete od
zarania dziejow (tj. te same istoty ktore Biblia nazywa "serpentami"
lub "diablami", zas naoczni obserwatorzy - "UFOnautami") za wszelka
cene chca powstrzymac pojawienie sie na Ziemi tej nowej, zyciodajej
technologii. Co mnie jednak dziwi, to naiwnosc i absurdalnosc zarzutow
ktore w tym opluwajacym grzalke wpisie zostaly uzyte. Jakze bowiem
mozna stwierdzac ze grzalka produkuje trucizne, jesli osoba (tj. jej
wynalazca) ktora przez spora czesc owych 60 lat jakie uplynely od
wynalezienia owej grzalki bez przerwy pije wode ktora grzalka ta
produkuje, jednoczesnie wlasnie niedawno obchodzila ona (tj. wynalazca
owej grzalki) swoje 92 urodziny. Gdyby grzalka faktycznie produkowala
trucizne, tak jak wasc stwierdza z przekonaniem bez nawet jej
ogladniecia, wowczas wynalazca tej grzalki umarlby juz dawno temu,
zamiast obchodzic 92 urodziny. My tutaj na Ziemi takie przewrotne
twierdzenia nazywamy "wykrecaniem kota ogonem", zas za mistrzow w
takim wykrecaniu kota ogonem uwazamy wlasnie "diablow". Okrzykiwanie
ze grzalka ktora produkuje "wode zycia" jest urzadzeniem ktore
produkuje "trucizne" i to tylko dlatego aby zniechecac innych do
sprobowania budowy tej grzalki, jest wlasnie "wykrecaniem kota
ogonem". Tym zas bardziej ono dziwi, jesli istota ktora wykrecania
tego dokonuje nigdy na wlasne oczy nie ogladala pracy grzalki, a
ciagle twierdzi ze wie wszystko na temat tego cudownego urzadzenia.

W tym miejscu chcialbym zaapelowac do czytelnikow. Mianowicie na Ziemi
dzialaja szatanskie istoty w ktorych interesie lezy spychanie
ludzkosci w dol. Istoty te nie chca dopuscic aby opisywana tutraj
grzalka kiedykolwiek zostala zbudowana. Udalo im sie juz zaprzepascic
jedno z telekinetycznych urzadzen darmowej energii, tj. slynna "thesta
distatica" trzymana w zamkinieciu pod kluczem przez szwajacrska grupe
religina Methernitha. Nie pozwolmy wiec tym istotom aby ten sam trick
zmarnowania istotnego wynalazku istoty te powtorzyly rowniez z
opisywana tutaj grzlka. Jesli lezy to w mozliwosciach czytelnikow,
zachecam do podjecia budowy tej grzalki - opisy jak ja budowac zawarte
sa wlasnie na owej stronie "boiler_pl.htm". Jest ona bowiem
niewypowiedzianie potrzebna naszej cywilizacji. Wszakze nie tylko
zagotowywuje ona wode natychmiast i to w calej objetosci, ale takze po
wlasciwym wystrojeniu dziala jako urzadzenie darmowej energii (tj.
produkuje znacznie wiecej ciepla niz zuzywa energii elektrycznej), a
pnadto produkuje ona owa zyciodajna "wode zycia". Nie dajmy sie
oglupic tym "UFOlom", "serpentom", czy jak ich tam bedziemy nazywali.

Z totaliztycznym salutem,
Jan Pajak

7. Data: 2008-02-19 02:36:25

Od: j...@g...com szukaj wiadomości tego autora

On Feb 18, 4:26 pm, "tornad" <t...@v...pl> wrote:
>  Tak sie sklada, ze juz jako ten wyrostek bawilem sie i pradem i roznymi
> nowymi dla mnie "szpejami". Elektroliza i zjawiska z nia zwiazane nie sa mi
> obce. I jedno co zauwazylem, to to, ze jak sie do takiegoo utrzymujacego sie
> dlugo babla tworzacego sie na powierzchni elektrolizowanego roztworu przylozy
> plonaca zapalke, to te banka robi tak pyk, pyk a czasem prrr. Tam w tych
> bablach jest zamkniety wodor i on sie pali a poniewaz dosc szybko, to powstaja
> takie mini eksplzje. Jak Wasc nie wierzysz to powtorz to doswiadczenie.
Ta bardzo konstruktywna sugestia. Musze przyznac ze NIE spodziewalem
sie od Wasci Kumie. Pozwoli wiec Wasc Kumie, ze wpisze ta sugestie na
liste badan ktore albo ja sam zamierzam, albo ktos inny powieniem,
wykonac po zbudowaniu kolejnego prototypu tej grzalki. Ja osobiscie
wierze, ze trwale banki formujace sie na powierzchni wody
zagotowywanej przez omawiana tutaj grzalke to po prostu para wodna.
Empirycznym poparciem dla tego mojego wierzenia jest, ze w chwili
kiedy obserwowalem prace tej grzalki, owe banki formowaly sie
rownoczesnie w calej objetosci wody. Tymczasem tlen i wodor powinny
wydzielac sie jedynie przy elektrodach lub pomiedzy elektrodami.
Jednak samo doswiadczenie jest na tyle proste do wykonania, ze warto
je wykonac chocby z naukowej ciekawosci i aby udokumentowac ze Wasc
sie myli. Dlatego pozwole sobie je rekomendowac (na stronie
"boiler_pl.htm") kazdemu kto bedzie badal owa grzalke. Jesli zas mi
takze dana bedzie kiedys szansa na takie badania, to tez doswiadczenie
to wykonam.

W tym miejscu jeszcze raz apeluje do wszystkich majsterkowiczow w
Polsce. Mianowicie - jesli ktos ma mozliwosci wykonawcze wowczas
powinien wykonac sobie opisywana tutaj grzalke i przeprowadzic owo
doswiadczenie. Doswiadczenie bedzie naukowo ciekawe (a ponadto
zapewne dowiedzie tez blednosci powyzszych zarzutow). Z kolei grzalka
po wykonaniu berdzie produkowala "wode zycia" jej wykonawcy, jako zas
taka bedzie warta kazdego wysilku wlozonego w jej zrealizowanie. Nie
wpomne tutaj juz, ze z uwagi na swoje rozliczne zalety, grzalka ta ze
posiada niemal nieograniczone mozliwosci komersyjne, oraz ze jest juz
dowiedzione ze naprawde ona dziala.

Z totaliztycznym salutem,
Jan Pajak

8. Data: 2008-02-19 02:50:39

Od: j...@g...com szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> sie wqrwilem i te wode do badan dalem. I co sie okazalo? Woda miala
> kilkakrotnie w stosunku do dopuszczalnych, przekroczone zawartosci zelaza i
> manganu, wykryto tez slady olowiu i czegos tam jeszcze, rownie szkodliwego.
> I teraz co ciekawe, dlaczego, jak ludziska te sama wode, z tych samych studni
> pili jako czerpana wiadrem, to zyli po lat 80 - 90 a jak z wodociagu to
> znacznie krocej? Jak mi Wasc na to pytanie poprawnie odpowiesz to mozemy
> dyskusje kontynuowac nadal. Ufole Serpenty? A moze jednak brak podstawowej

Sugestie budowy grzalki bardzo ciekawe. A co do wody z Niska i jej
zanieczyszczen, to powodow moze byc tysiace. Jeden ktory wlasnie mi
przychodzi do glowy, to konfiguracja terenu ktora powoduje podziemne
pole elektryczne - to samo co gnebi rury cieplownicze i wodne. Moze
ono indukowac zjawiska powodujace zanieczyszczenia wody. Oczywiscie,
ja nie mam pojecia dlaczego owa woda z Niska jest zanieczyszczona.
Wszakze NIE dokonywalem jej badan. Jestem jednak pewien, ze jak
wszystko we wszechswiecie, rowniez i owe zanieczyszczenia daja sie
racjonalnie wytlumaczyc - potrzebny jest jedynie naukowiec z otwarta
glowa i dosteped do wymaganego sprzetu badawczego.

Powinienem tutaj tez dodac, ze chociaz uwazam ta smutna historie owej
wody za prawdopodobna, wcale nie traktuje jej jako absolutnie pewna i
faktycznie zaszla. Wszakze z doswiadczenia wiem, ze owe "serpenty",
"UFOle", "diably", czy jak je tam nazywac, lubia wymyslac takie
poruszajace nasze uczucia historyjki aby tym latwiej realizowac swoja
robote na Ziemi. Wszakze to niemal tego typu historyjka stanowi tlo
dla "wrobienia" i "oszustwa" ktore owe istoty usilowaly kiedys na mnie
zrealizowac - tyle ze je przylapalem a potem opisalem cala sprawe na
stronie "memorial_pl.htm".

Z totaliztycznym salutem,
Jan Pajak

9. Data: 2008-02-20 02:05:05

Od: j...@g...com szukaj wiadomości tego autora

On Feb 19, 5:49 pm, "tornad" <t...@v...pl> wrote:
> Nie mialem na celu pisac poruszajacych historyjek, napisalem
zreszta, ze wszystko moge udokumentowac. Sa dokumenty zgonow a co
najwazniejsze, zyja tam ludzie, ktorzy moga wszystkie moje slowa
potwierdzic,
stoi zapewne jeszcze ten dom i studnie, z ktorych mozna wode do badan
pobrac.
Niech sie Wasc zatem troche liczy ze slowami oskarzajac mnie o
pisanie
nieprawdy i zerowanie na niskich uczuciach.

Gdybym dyskutowal ze zwyklym czlowiekiem, wowczas NIE musialbym mu
przez caly czas patrzec na rece. Poniewaz jednak dyskutuje z istotami,
ktore od tysiacleci sa znane zarowno ze swoich "sztuczek", jak i ze
swojej "przewrotnosci", mam obowiazek sprawdzac pod kazdym katem to co
istoty te pisza. W tym przypadku zas istnieje sporo materialu
dowodowego ze Wasc nalezy do ekipy owych istot. Przykladowo wezmy
Wasci ostatni wpis na jaki tutaj odpisuje. Jego atrybuty zostaly tak
zmienione aby nie dalo sie zadnej jego czesci wydeletowac. A zaloze
sie ze zwykly uzytkownik niniejszej grupy NIE wie jak zmienic owe
atrybuty. Wezmy tez pod uwage takie sprawy, jak realizowanie "policy"
owych istot i np. pisanie wylacznie na grupe "pl.scie.fizyka", czy
dzialanie w zamaskowanej formie. Itd., itp.

Znajac metody dzialania kumotrow Wasci, zgadzam sie ze moga istniec
dowody na potwierdzenie faktologicznej czesci Wasci wypowiedzi.
Jednoczesnie jednak wiedzac ze Wasc moze stawac sie niewidzialny oraz
przemieszczac sie do dowolnego punktu naszej planety w mgnieniu oka,
staje sie wiec oczywiste ze owe fakty Wasc Kumie mogl sobie po prostu
podgladnac z jakiejs rzeczywistej sytuacji ktora zaszla w Nisku.
Miedzy nami mowiac, to na stronie "memorial_pl.htm" na ktorej opisuje
podobne "wrabianie" dokonywane przez Wasci kolegow, zdjecia tez sa
faktyczne i rzeczywiste. Tyle tylko ze ich interpretacja i uzycie jest
typowa dla istot z ktorymi ja walcze, a o istnieniu i dzialanosci
ktorych na Ziemi ostrzega nas Biblia oraz wielu badaczy UFO.

Tak nawiasem mowiac to zaskoczylo mnie uprzednio twierdzenie Wasci ze
stara sie wypracowac sposob na eliminowanie tornad. Chetnie bym wiec
uslyszal, jak osoba tak faktologiczna jak Wasc, proponuje owe tornada
wyeliminowac. Wszakze z moich badan wynika, ze wszystkie tornada to
zawirowania powietrza formowane przez niewidzialne dla ludzkich oczu
wehikuly UFO. Czyzby wiec Wasc znal sposob jak wygonic owe wehikuly
UFO z miejsca w ktorym formuja one dane tornado?

Wracajac do sprawy grzalki, to naprawde zafascynowala mnie Wasci
sugestia ze grzalka ta produkuje trujaca wode. Zastanawialem sie wiec
jak byloby to mozliwe do spowodowania. Czyzby wiec owa grzalka zostala
prze kumpli Wasci kumotrze tak skontruowana ze dzialajac jako rodzaj
"konia trojaskiego" telekinetyzuje ona wode za pomoca szkodliwych
wibracji ktore radiesteci nazywaja "zielenia ujemna"? Zapewne warto
wiec sprawdzac wode produkowana przez owa grzalke takze na obecnosc w
niej wibracji "zieleni ujemnej"?

Z totaliztycznym salutem,
Jan Pajak

10. Data: 2008-02-21 02:00:03

Od: j...@g...com szukaj wiadomości tego autora

On Feb 19, 5:49 pm, "tornad" <t...@v...pl> wrote:
> Swoje tezy rzuca Wasc niejako na zer tej fizycznej gawiedzi, w tym fachowcom i nie
mozna sie obrazac, ze ich opinie nie zgadzaja sie a Wascinymi....
Tezy warte odnotowania ktore poruszane sa na stronie
"boiler_pl.htm" (a takze na stronie "newzealand_pl.htm"), obejmuja
jeszcze jedna wysoce ciekawa historie "grzalki z Pakistanu". O owej
pakistanskiej grzalce dowiedzialem sie od mojego studenta z Pakistanu,
w ktorego rodzinnej miejscowosci owa historia miala miejsce. Otoz od
niepamietnych czasow w palacu mieszczacym sie w owej miejscowosci w
strumieniu lezala niezwykla amfora z jakiegos metalu. Amfora ta miala
ta nadzwyczaja ceche, ze zagotowywala ona wode ktora ja omywala. Nikt
nie wiedzial jak amfora ta dziala, wszyscy jednak uwazali ja za "cud
techniki". Kiedy palac ten wizytowal jakis angielski naukowiec,
przekonal wlasciciela ze dla dobra nauki trzeba amfore ta rozciac i
zobaczyc co jest w jej srodku. Po rozcieciu sie okazalo ze amfora jest
pusta w srodku. Nie udalo sie tez jej poskladac tak aby ponownie
zadzialala.

Obecnie jednak na bazie owej "grzalki sonicznej" opisywanej na
niniejszej stronie mozna zgadnac jak ta amfora z Pakistanu byla
zbudowana. Mianowicie, byla ona w konstrukcji bardzo podobna do owej
"grzalki sonicznej". Tyle ze jej zewnetrzna powierzchnia stanowila
dwie elektrody ktore na zasadzie tzw. "Efektu Seebeck'a" generowaly
elektrycznosc na styku zimnych i goracych powierzchni omywanych zimna
i goraca woda. Elektrycznosc ta byla potem podawana na czasze
wewnetrzne owej amfory poprzez wbudowany w jej scianki oscylator ktory
z pradu stalego formowal prad zmienny o wymaganej czestosci. W ten
sposob owa amfora z Pakistanu byla rodzajem "termicznego urzadzenia
darmowej energii" lub "termicznego perpetum mobile" ktore samo siebie
napedzalo pradem jaki byl generowany przez cieplo produkowane w yniku
jej zadzialania.

Tak wiec omawiana tutaj grzalka wskazuje tez sposob jak w perzyszlosci
budowac telekinetyczne urzadzenia ktore beda dzialaly jak rodzaje
"termicznych perpetum mobile", znaczy ktore beda generowaly cieplo bez
konsumowania zadnej energii. Jest to kolejny pwood dla jakiego nasza
cywilizacja powinna tymi urzadzeniami sie energicznie interesowac.

Z totaliztycznym salutem,
Jan Pajak

Frosty mrożonki - jecie to?
Raki i woda z cytryna?