polewa z czekolady

1. Data: 2008-02-14 13:08:53

Temat: polewa z czekolady
Od: Theli <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy wystarczy, ze roztopie tabliczke czekolady, by wyszla z niej dobra
polewa na ciasto, czy lepiej jeszcze czegos dodac? Masla? Smietany?

th

2. Data: 2008-02-14 14:20:28

Temat: Re: polewa z czekolady
Od: "Gosia" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Theli" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
> Czy wystarczy, ze roztopie tabliczke czekolady, by wyszla z niej dobra
> polewa na ciasto, czy lepiej jeszcze czegos dodac? Masla? Smietany?
>

> th
Witaj.
Ja robię taką polewę:
Polewa:
1 jajko 3 łyżki cukru 1,5 łyżki kakao 1/2 kostki margaryny.
Jajka ubić i dodać cukier oraz kakao. Całość jeszcze raz ubić. Mieszając
wlać roztopione masło. Tak przygotowaną polewą polać ciasto i odstawić w
chłodne miejsce do zastygnięcia.

3. Data: 2008-02-14 15:16:21

Od: Theli <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Gosia pisze:
> [...]
> Jajka ubić i dodać cukier oraz kakao. Całość jeszcze raz ubić. Mieszając
> wlać roztopione masło. Tak przygotowaną polewą polać ciasto i odstawić w

Tez czasami sama robie polewe, ale tym razem chodzi mi o polewe z
rozpotpionej czekolady, nie zadna inna.

th

4. Data: 2008-02-14 15:32:39

Od: Diabełsön <hellboy@satan.órg> szukaj wiadomości tego autora

Theli pisze:
> Czy wystarczy, ze roztopie tabliczke czekolady, by wyszla z niej dobra
> polewa na ciasto, czy lepiej jeszcze czegos dodac? Masla? Smietany?
>

> th
przeczytałem "plewa z czekolady"

5. Data: 2008-02-14 17:41:36

Od: Magdalena Bassett <i...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

Theli wrote:
> [...]

Jesli roztopisz sama czekolade i nia polejesz, bedziesz miala twarda,
krucha powierzchnie. Jesli polaczysz czekolade pol na pol wagowo ze
smietanka kremowka, otrzymasz albo polewe na cieplo, albo na zimno gesty
krem, ktory mozna troche ubic. Ja robie tak: doprowadzic smietanke do
wrzenia, zdjac z ognia, wymieszac z czekolada, az bedzie zupelnie
gladkie. Podzielic na pol. Gdy wystygnie, polowe ubic recznym mikserem
przez minute, zeby rozluznic krem. Druga polowe rozpuscic w cieple, albo
w mikrofali. Gestym kremem przelozyc dwa krazki ciasta czekoladowego, a
roztopiona polowa polac wierzch.

Jesli chcesz przepis na doskonale ciasto czekoladowe, latwe, i zawsze
wychodzace, polecam moje "Ciasto czekoladowe z wrzatkiem", ktore jest w
archiwach.

Magdalena Bassett

6. Data: 2008-02-14 17:53:48

Od: Theli <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Magdalena Bassett pisze:

> [...]
> przez minute, zeby rozluznic krem. Druga polowe rozpuscic w cieple, albo
> w mikrofali. Gestym kremem przelozyc dwa krazki ciasta czekoladowego, a

Dzieki, o to mi chodzilo :) wersja ze smietanka bedzie nastepnym razem,
teraz po prostu polalam roztopiona czekolada.

th

7. Data: 2008-02-14 18:20:23

Od: "Lotos" <k...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Wystarczy - jest super.

> Tez czasami sama robie polewe, ale tym razem chodzi mi o polewe z
> rozpotpionej czekolady, nie zadna inna.
>
> th

Re: Telekinetyczna grzalka która nie tylko zagotowuje wode, ale równiez zamienia ja w "wode zycia" (JP)
Frosty mrożonki - jecie to?
Raki i woda z cytryna?
Kibeby - potrawa z czasów dzieciństwa
Re: bllllllbppp