Dedykacja

11. Data: 2016-07-21 21:55:39

Temat: Re: Dedykacja
Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pani Ewa napisała:

> Szczerze mówiąc lawenda bardziej pasuje mi do przemysłu
> drogeryjno-perfumeryjnego niż spożywczego, ale nie powiem, ciekawe
> to było doświadczenie. Być może lawenda w wersji przefermentowanej
> byłaby jeszcze ciekawsza.

To jest też i moje pierwsze skojarzenie-pasowanie, którego nie zmienia
nawt to, że już kilka razy spotkałem się z kuchennym zastosowaniem
lawendy. I jakoś nie zalatywały mi te potrawy mydłem -- owszem dobre
były. Ten napój też nie był mojego pomysłu (o co pewnie niektórzy mnie
podejrzewają). Znalazłem stary, może stuletni przepis -- i spróbowałem
wykonać. Poza lawendą były tam też inne ziółka, już nawet nie pamiętam
jakie. Może mięta. Może coś innego. Nieważne -- chodzi o zaskakujący
fakt jadalności lawendy.

--
Jarek

12. Data: 2016-07-22 00:03:17

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 21 Jul 2016 10:41:25 -0700 (PDT), b...@g...com
napisał(a):

> Nic mi się nie porąbało. To był przerywnik między cukinią nadziewaną, focaccią z
fetą i truskawkami / czerwoną porzeczką i serem pleśniowym, chłodnikiem z botwinki
oraz naleśnikami z dżemem z pomidorów :P

Fajnie, że jesteś.

13. Data: 2016-08-24 23:50:03

Od: b...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 21 lipca 2016 21:37:49 UTC+2 użytkownik FEniks napisał:

> [...]
> drogeryjno-perfumeryjnego niż spożywczego, ale nie powiem, ciekawe to
> było doświadczenie. Być może lawenda w wersji przefermentowanej byłaby

Polecam ciastka lawendowe. Pycha!

Pozdrawiam - Aicha

14. Data: 2016-08-25 15:02:50

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora