Demony, Prawdziwy Horror (film dokumentalny)

121. Data: 2011-04-01 21:24:57

Temat: Re: Demony, Prawdziwy Horror (film dokumentalny)
Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 1 Kwi, 23:09, "Chiron" <c...@o...eu> wrote:
> Słodziutka Haneczka- parę godzin wcześniej knuła, jak tu się do mnie dobrać.

Teorie spiskowe rulez, jak widze.

> Mam głębokie przekonanie, że jest w Tobie wiele jadu.

Twoje prawo.

> Jesteś osobą
> ponadprzeciętnie inteligentną-

Bez przesady.

> powiedz, sporo masz w realu takich Kiwiko,
> których kosztem robisz sobie dobrze? Powiedz- ile już się zorientowało?

Dobrze, to robisz sobie Ty na psp.

Ja nie musze nigdzie, w zaden sposob, walczyc
o swoje pozycjonowanie, bo jest mi ono totalnie obojetne.
A Tobie - zdecydowanie nie.

122. Data: 2011-04-01 21:26:57

Od: Fragile <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 1 Apr 2011 23:01:25 +0200, Chiron napisał(a):

> Użytkownik "Fragile" napisał w wiadomości grup
.net...

net...

=========================

> [...]
> osoby w niemal każdej swojej wypowiedzi, dajac przy tym upust negatywnym
> emocjom.
> Nie osadzam Cię Chiron, nie osądzałam, i osądzać nie mam zamiaru. Nikogo
> nie osądzam, ponieważ nie mam prawa. Nie masz we mnie wroga. Ale ok, już
> mnie nie ma.

> Ojej! To nie tak! Napisałaś, że jestem zagubiony etc- i ja nie widzę w tym
> niczego niewłaściwego- jednak przyznam- po Tobie po prostu nie spodziewałem
> się, że zamiast zapytać mnie- powtórzyłaś coś, co jest nieprawdą- a co

Ale co powtórzyłam po Ghoscie i kiwiko? Nic nie mogłam powtórzyć, ponieważ
absolutnie nie popieram ich stanowiska względem Twojej osoby. Nic po nikim
nie powtarzam.
Pytanie Ghosta dotyczyło Ikselki, i w pierwszej części mojej wypowiedzi
odniosłam się właśnie do tego.

> A co do reszty- to rzeczywiście zareagowałem w sposób nadwrażliwy.
> Przepraszam

Myślę, że to zwykłe nieporozumienie, ale jeśli poczułeś się w jakiś sposób
urażony, to ja również przepraszam :) Odniosłeś być może do siebie coś, co
nie było napisane konkretnie z myślą o Tobie. Wiem, że nie praktykujesz
"zabaw" w tarota, ponieważ już o tym nie raz pisałeś, i nie podejrzewam, by
coś się w tym względzie zmieniło :)

Pozdrawiam,
M.

123. Data: 2011-04-01 21:27:03

Od: Borneq <b...@a...hidden.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-04-01 23:23, Ikselka pisze:
> Moja nietolerancja dla takich postaw (menel, bandyta, morderca) wręcz
> WYNIKA z założeń katolickich, a nie im przeczy. Aicha nie miała prawa mi

A jakich to założeń? I co masz przeciwko menelom, że stawiasz ich w
jednym rzędzie z bandytami i mordercami?

124. Data: 2011-04-01 21:34:20

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 1 Kwi, 23:20, "Chiron" <c...@o...eu> wrote:
> A powiedz, dlaczego, lub po co, bolisz, razisz, mocno i dolegliwie?
> Zapytam jak Chiron: CO sobie tym zalatwiasz?
>
> =============================================
>
> I kto to pisze?!

A Ty, Chironku ?
Co sobie zalatwiasz na psp?

Powiem tradycyjnie - odpowiedz SOBIE.
Mnie ta wiedza nie jest do niczego potrzebna.
Tobie - na pewno sie przyda.

125. Data: 2011-04-01 21:36:51

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 01 Apr 2011 23:27:03 +0200, Borneq napisał(a):

> A jakich to założeń? I co masz przeciwko menelom, że stawiasz ich w
> jednym rzędzie z bandytami i mordercami?

Bo są potencjalnymi bandytami lub mordercami.
Moze sobie najpierw wspólnie zdefiniujemy pojęcie menela, a potem uzgodnimy
stanowiska?

Po mojemu: menel to człowiek z marginesu, TZN bez zasad moralnych, np
nałogowy alkoholik lub ćpun, z powodu swej słabości lub występnej natury
skory do kradzieży i wszelkich innych, także najcięższych, występków
przeciwko Dekalogowi i prawu.

Nie utożsamiaj sobie mojej NIETOLERANCJI dla takiej postawy z nietolerancją
fizyczną w sensie chęci eliminacji osobnika :->
Mój katolicyzm absolutnie każe mi widzieć w menelu człowieka, ale nie
pozwala mi godzić się na jego postawę. każe mi też dać mu szansę, kiedy ów
postanowi porzucić swój styl życia. każe mi także coś więcej - w miarę
mozliwości pomóc mu w tym.
Dopiero kiedy MENEL przestanie chceić być menelem i kiedy przestanie być
menelem, mogę go pokochać i obdarzyć zaufaniem. Nikt, nawet Kościół, nie
zmusza mnie do kochania bliźniego wiecej niż samą siebie.

126. Data: 2011-04-01 21:37:13

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 1 Apr 2011 14:34:20 -0700 (PDT), Hanka napisał(a):

> A Ty, Chironku ?
> Co sobie zalatwiasz na psp?
>
> Powiem tradycyjnie - odpowiedz SOBIE.
> Mnie ta wiedza nie jest do niczego potrzebna.
> Tobie - na pewno sie przyda.

Co sobie tu załatwiasz?

127. Data: 2011-04-01 21:38:10

Od: Fragile <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 1 Apr 2011 21:15:15 +0200, Ghost napisał(a):

> Użytkownik "Fragile" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
>
> raz

> dwa

Uważasz, że skoro jest mi trudno coś zrozumieć, zgodzić się z tym i
zaakceptować, to automatycznie to osądzam? Nie osądzam, Ghost.
Nie odpowiada mi czyjeś zachowanie, ale jest to moja subiektywna ocena, a
nie osąd. Rozumiesz różnicę? Ja nie mam prawa _osądzać_.

Pozdrawiam,
M.

128. Data: 2011-04-01 21:40:01

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hanka" napisał w wiadomości grup
0g2000yqf.googlegroups.com...

> [...]

Dobrze, to robisz sobie Ty na psp.

Ja nie musze nigdzie, w zaden sposob, walczyc
o swoje pozycjonowanie, bo jest mi ono totalnie obojetne.
Tego jeszcze nie wiem: czy Ty sama wierzysz w to, co napisałaś o sobie- czy
czasem masz chociaż wątpliwości? Wszystko to, co napisałaś- przecież łatwo
obalić. W tym, co napisałaś- jest sporo treści. No bo weźmy chociaż to:
skoro to pozycjonowanie jest Ci obojętne, nie musisz walczyć- to po co
właściwie się porównujesz ze mną? Tak naprawdę? Czego to dowodzi?

--

Chiron

Prawda, Prostota, Miłość.

129. Data: 2011-04-01 21:40:46

Od: Borneq <b...@a...hidden.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-04-01 23:36, Ikselka pisze:
> Dopiero kiedy MENEL przestanie chceić być menelem i kiedy przestanie być
> menelem, mogę go pokochać i obdarzyć zaufaniem. Nikt, nawet Kościół, nie
> zmusza mnie do kochania bliźniego wiecej niż samą siebie.

Kto mówi że widzenie w menelu _człowieka_ to od razu kochanie _więcej_
niż siebie?

130. Data: 2011-04-01 21:44:59

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hanka" napisał w wiadomości grup
g2000vbe.googlegroups.com...

> [...]

Co sobie zalatwiasz na psp?

Powiem tradycyjnie - odpowiedz SOBIE.
Mnie ta wiedza nie jest do niczego potrzebna.
Dobre pytanie. Sam czasem się o to pytam. Powaga. A Ty- masz jakiś pomysł?
Wiesz- często coś, co dotyczy nas samych trudno zauważyć.

--

Chiron

Prawda, Prostota, Miłość.

jeszcze jedna ofiara religii
Okazja, kalendarz rozwijajacy wyobraznie na 2011. UWAGA Tylko dla dorosłych panów !
Życie to bajka
Z okazji Wielkiego Postu
Troszkę ekonomii - żywność jest droższa i będzie coraz droższa.