Depresja - pomocy jak zaczac sie leczyc

11. Data: 2006-09-09 07:00:35

Temat: Re: Depresja - pomocy jak zaczac sie leczyc
Od: "Szczepan Białek" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <j...@n...pl> napisał :
> Dla polepszenia samopoczucia idzie się do kina, teatru lub na basen,
> siłownię, lodowisko, biega się, jeździ na rowerze...itd., itp..
>>
> Wcinaj mięso które lubisz, podroby sery, śmietanę, jarzyny. Unikaj
> słodyczy, soków, owoce jedz tylko jagodowe. Ze słodyczy jedz czasem
> czekoladę z orzechami. Wcinaj orzechy jak lubisz, ile chcesz...
> Nigdy nie chudnie się od jedzenia mniejszej ilości kalorii, tylko od
> zmniejszenia jedzenia węglowodanów, szczególnie słodyczy, owoców, chleba,
> ciasta, kaszy, ryżu...
> Nie patrz wówczas na kalorie!!!
> Pozdrawiam Jurek M.

Liczyłem na odpowiedź od Tomka. Natomiast Tobie zwrócę uwagę że jeżeli ktoś
lubi (lub mu się zdaje że lubi) chude mięso i chudy ser to w posiłku będzie
za mało kalorii i będzie głodny. W efekcie rzuci się na słodycze i żadna
silna wola go nie powstrzyma. Elementarna wiedza o kaloryczności jest tu
pomocna. Z resztą Twojej wypowiedzi zgadzam się całkowicie.
Pozdrowienia
Szczepan

12. Data: 2006-09-09 14:08:51

Od: "Tomek" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> żadna silna wola go nie powstrzyma. Elementarna wiedza o kaloryczności
> jest tu pomocna. Z resztą Twojej wypowiedzi zgadzam się całkowicie.

hm ja jem malo...sniadanie w pracy (ok 10-11) potem od 17-18 obiad czesto
skladajacy sie z jednego dania (mieso pieczone bez tluszczu + jakas surowka)
i kolacje (czasami jem czasami nie) kilka kanapek z serem lub z jakas
wedlina,
czesto (na 1 lub 2 tygodnie) dopadam polki sklepowe i wtedy leca chipsy,
chrupki, czekoladki, wafelki itd.. niezdrowo ale powstrzymac sie ciezko..raz
na jakis czas pizza czy jakies podobne jedzenie w roznych fastfoodach

13. Data: 2006-09-09 18:54:03

Od: "Szczepan Białek" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tomek" <t...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> chrupki, czekoladki, wafelki itd.. niezdrowo ale powstrzymac sie
> ciezko..raz na jakis czas pizza czy jakies podobne jedzenie w roznych
Brak Ci kalorii ponieważ wychodzisz z domu bez śniadania a w pozostałych
posiłkach jest mało tłuszczu. Na brak czasu na zrobienie śniadania ogromny
procent ludzi znalazło rozwiązanie w postaci jajecznicy. Masło. trochę
pokrojnego pomidora (aby masło się nie paliło). kilka jajek i jest posiłek
który zjesz w kilka minut. W pracy kawa i drugie śniadanie. Mięso można piec
bez tłuszczu ale podaje się go z oddzielnie sporządzonym tłustym sosem na
bazie masła. Ludzie sukcesu nie unikają ani tłuszczu (np. w golonce) ani
alkoholu (wytrawne wino). A w Twoich kanapkach pieczywo jest też bez masła?
Zalecenia moje i Jerzego nie muszą być zaleceniami na całe życie. To
lekarstwo na okres niedomagań. Katar leczy sie tydzień a tu raczej potrzebny
jest okres sanatoryjny czyli trzy tygodnie. Warto spróbować.
Pozdrowienia
Szczepan

Szczepan

14. Data: 2006-09-10 07:27:01

Od: <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

15. Data: 2006-09-10 07:29:01

Od: <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Szczepan Białek" <s...@w...pl> napisał w wiadomości

Jeżeli wysłałem Tobie posta na priva, to przepraszam, nie było to
zamierzone.
Pozdrawiam Jurek M.

16. Data: 2006-09-10 07:58:49

Od: "Szczepan Białek" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <j...@n...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Szczepan Białek" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
>>
> Jeżeli wysłałem Tobie posta na priva, to przepraszam, nie było to
> zamierzone.
> Pozdrawiam Jurek M.

Nie szkodzi. Zamierzałem właśnie wysłać poniższe na forum.

> [...]
> od tego śniadania nie tylko nie przytyjesz, ale jeżeli ma się nadwagę, to

To Tomek prosił o pomoc nie ja. Ja już pisałem że się s Tobą zgadzam. Dodam
tylko że "uzależnienie" od pokarmów może też wynikać ze znanego powiedzenia:
"Nie ma chorób dziedzicznych, dziedziczy się błędy w odżywianiu".
Trzeba przekonać Tomka do śniadań. Obaj piszemy o jajecznicy. Szybkie też są
parówki. Moż ktoś z forumowiczów ma następne propozycje.
Pozdrowienia
Szczepan

17. Data: 2006-09-10 09:45:40

Od: "Tomek" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> lekarstwo na okres niedomagań. Katar leczy sie tydzień a tu raczej
> potrzebny jest okres sanatoryjny czyli trzy tygodnie. Warto spróbować.

kanapki zawsze z maslem.. bez tego nie da sie jesc ;)
zobacze moze uda mi sie dostosowac do Waszych zalecen, ciekawe czy mi sie
poprawi samopoczucie (bo po slodyczach na jakis czas sie poprawia i z tego
co wiem to reakcja poprawna..)

18. Data: 2006-09-10 15:35:50

Od: "Szczepan Białek" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> poprawi samopoczucie (bo po slodyczach na jakis czas sie poprawia i z tego
Słodycze bywają różne. Kiedyś lody robiono wyłącznie z jajek i śmietany i
zawierały one głównie tłuszcz i białko mimo słodkiego smaku. Teraz są lody z
chudego mleka i należy ich zaliczyć do deserów wysoko-węglowodanowych.
Również parówki były dotychczas wyłącznie tłuste. Wczoraj słyszałem jak
klijentka poprosiła o beztłuszczowe i takie dostała. Musisz więc uważać. Tak
samo z innymi wędlinami. Ludzie sukcesu jedzą salami (około 15% tłuszczu).
Pozdrowienia
Szczepan

19. Data: 2006-09-10 18:01:56

Od: "Paweł W." <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

j...@n...pl napisał(a):

> Nie nazywaj tego kwestią mody. Moda może być na odzież, rowery, nawet
> samochody, ale nie nad zdrowiem. W książce "Życie bez pieczywa" dr Lutz
> zaleca jedzenie do 72 g węglowodanów.
> Sam nie je pieczywa od 50 lat, a ma obecnie 94 i ma się świetnie.
> Pozdrawiam Jurek M.

Churchill dużo pił whiskey i namiętnie palił cygara. Mimo to, a może
właśnie dzięki temu, dożył w zdrowiu 91 lat.

Pozdrawiam
Paweł W.

--
SCIO ME NIHIL SCIRE
"I żadne krzyki i płacze nie zdołają nas przekonać, że białe jest białe,

20. Data: 2006-09-10 20:55:37

Od: "Tomek" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> klijentka poprosiła o beztłuszczowe i takie dostała. Musisz więc uważać.
> Tak samo z innymi wędlinami. Ludzie sukcesu jedzą salami (około 15%

jadlem salami przez kilka lat (zwykle) i po badaniu na wysokosc cholesterolu
musialem przestac..
teraz staram sie jesc pokarmy bez nadmiernych ilosci tluszczu, zdrowo
przyrzadzane...czasami mowie ze oddaje sie pokusie i obzeram jak dzikus
slodyczami, swiadomy tego ze to cholernie niezdrowo..
tak czy siak jestem chyba juz na etapie jak to nazwaly strony internetowe o
depresji "cisza przed burza" w ostatnim tygodniu sprawy ktore mnie strasznie
irytowaly, denerwowaly, nie pozwalaly myslec o czyms innym, teraz stracily
znaczenie, nie wiem co sie dzieje ze mna,

Gdzie w Waw wkładki ortopedyczne
wysokie OB-130 !!!!
pisk w uchu
Refundacja obuwia ortopedycznego