Re: Dezintegracja osobowości

Data: 2008-09-22 16:47:38
Temat: Re: Dezintegracja osobowości
Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl>

Yyy; <X...@2...180.128.149> :

> Flyer <f...@p...gazeta.pl> wrote in

> a ja odnosze wrazenie, ze cala teoria jest wyjatkowo przejrzysta i
> intuicyjnie oczywista - jak malo co w calej psychiatrii ktora sprawia
> wrazenie jednej wielkiej mglistej manipulacji

Prostą teorią można wszystko *wytłumaczyć* , natomiast niekoniecznie
jest prosta do zastosowania. Dam Ci jakiegoś pacjenta - mniejsza o to
jakiego, ale załóżmy, że mocno zaburzonego - potrafisz go *wyleczyć*
teorią Dąbrowskiego/wskazać mu co powinien robić, żeby teoria działała?

Pozdrawiam
Flyer
--
gg: 9708346; jabber:f...@j...pl