Diabła nie ma!

11. Data: 2017-06-06 21:17:01

Temat: Re: Diabła nie ma!
Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

Nemrod pisze:

> Ty pedofilu, lepiej się zamknij, bo we łbie masz porządnie nasrane,
> a głupiś tak, że nawet cała twoja rodzina ma cię gdzieś.

Ooo! Widzę, że nawet Ty Nemrodku-Smrodku czytasz mnie uważnie.
Świat się już całkiem chwieje w posadach. Hi, hi, hi...

LeoTar Gnostyk

Pomoc wzajemna jako czynnik rozwoju-Piotr Kropotkin

12. Data: 2017-06-06 22:47:46

Od: "Chiron" <c...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "LeoTar Gnostyk" <l...@l...net> napisał w wiadomości
> [...]
w--wedlug-niego-diabel-nie-istnieje-newsletter-167,5
2012,i.html

> [...]
> podkręcić przemoc psychiczną, generowana przez Teresę M. aby jej skutki
> ujawniły się w całej krasie nie w drugim, lecz już w pierwszym
> pokoleniu. Tak więc w dwóch kolejnych pokoleniach kobiet ujawniły się
> wady rozwojowe płodów: pierwszy Down i drugi zespół Kabuki. To jest
> fizyczny dowód potwierdzający słuszność mojej tezy o wpływie zaburzeń
> emocjonalnych (psychicznych) matki na powstawanie wad rozwojowych u
> płodu. Po wielokroć opisałem już na tym forum mechanizm zniekształcania
> informacji genetyczną zwaną, która jest odpowiedzialna za patologię ciąży.

No cóż- od lat (odkąd jestem na grupach) pisze o nierozłączności psyche i
sommy oraz o tym, że każda choroba fizyczna ma swój początek w psychice. A
to nie mój wymysł. Nie przypisuj więc tego sobie :-).
Nie bardzo rozumiem, dlaczego niby nie mogłes zapobiec katastrofie. I
dlaczego eskalacja katastrofy była czymś lepszym?

--
Chiron

13. Data: 2017-06-06 22:53:20

Od: "Chiron" <c...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nemrod" <n...@t...crusader.knights.org> napisał w wiadomości
> [...]
>
> Przeszarżował z tą swoją filozofią. Zobaczymy co jeszcze ciekawego
> wymyśli w dziedzinie reformowania doktryny chrześcijańskiej.
> Dodać można, że nawet zachowanie obecnego papieża nie sprzyja zachowaniu
> ortodoksji w wierze.
>
> 1 J 3,8 Kto grzeszy, jest dzieckiem diabła,
> ponieważ diabeł trwa w grzechu od początku.
> Syn Boży objawił się po to,
> aby zniszczyć dzieła diabła.
>
> Co oznacza, w połączeniu z tezą, że "diabła nie ma",
> to, że całe posłannictwo i misja Chrystusa były bezsensowne.
> Tego typu gadanie, nawet od kogoś, kto siedzi wysoko w hierarchii,

To oczywiste.

> Ty pedofilu, lepiej się zamknij, bo we łbie masz porządnie nasrane,
> a głupiś tak, że nawet cała twoja rodzina ma cię gdzieś.

> A to bzdury jakieś popisane, głupoty całkowicie nie mające ŻADNEGO
> poparcia w Biblii. Jedyne miejsce gdzie występuje "lilit" to Iz 34,14,
> gdzie w szerszym kontekście mamy opis zniszczenia/kary dla pogańskich
> narodów, po których zostaje pustynia z dzikimi zwierzętami i krążącymi
> tam demonami, jak "lilit", które nie mają już kogo zwodzić.
Na Izajasza się powołałem przecież.

> Nawet nie zwracasz najmniejszej uwagi, że w Ewangelii pisze, że JCH
> powiedział, że "Bóg od początku stworzył ich jako mężczyznę i kobietę"
> (Mt 19,4+), aby stanowili jedność, a nie, że stworzył jakieś zbuntowane
> kobiety wcześniej. Podawanie źródła jako "talmud" jest wręcz śmieszne,
> równie dobrze możesz się powołać na "przy szabasowych świecach".
Podałem, że tam jest o Lilith. No cóż- Talmud powstał właściwie całkiem
niedawno, jednak czerpał w dużym stopniu z żydowskiej kabały- podejrzewam,
że tam należy szukać wzmianek o Lilith. Oczywiście- nie twierdzę, że ma to
coś wspólnego ze Starym Testamentem czy już w ogóle z Nowym.

> A w Qumran, to niby co znaleziono? Nowe fakty obalające chrześcijaństwo
> lub judaizm? Taka gadanina jest już nie tyle żałosna co wręcz śmieszna.

Nie lekceważyłbym Qumran- tych zwojów. Czy jest w nich coś podważającego
Naukę Jezusa? Z tego, co wiem- chyba nie. Lilith jest też przedstawiana jako
demon- więc nie jako kobieta stworzona przez Boga.

--
Chiron

14. Data: 2017-06-07 11:51:28

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

LeoTar Gnostyk <l...@l...net> wrote:
> Szokujące słowa generała jezuitów. Według niego diabeł nie istnieje

No, na pewno nie istnieje w postaci stworka z kopytkami i widłami -
istnieje m. in. w postaci takich generałów...

15. Data: 2017-06-09 16:07:47

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

Chiron pisze:
> [...]

> psyche i sommy oraz o tym, że każda choroba fizyczna ma swój początek
> w psychice. A to nie mój wymysł. Nie przypisuj więc tego sobie :-).

A gdzieżeś to wyczytał, że przypisuję sobie nierozłączność psyche i somy
jako swój wynalazek? Ja tylko pokazuję i uzasadniam w jaki sposób
dochodzi do powstania patologii, najpierw w psyche a potem, w
konsekwencji, i w somie. Mówię o tym co należy zrobić by się od tych
patologii uchronić.

Pokazuję również w jaki sposób chora psyche prowadzi do szerzenia się
patologii społecznych od kłamstw i drobnych kradzieży poczynając a na
niewolnictwie i ludobójstwie kończąc. Czy spotkałeś się kiedyś z tak
prostym i jednoznacznym wytłumaczeniem przyczyn i mechanizmów kreowania
patologii?

> Nie bardzo rozumiem, dlaczego niby nie mogłeś zapobiec katastrofie.
> I dlaczego eskalacja katastrofy była czymś lepszym?

Bo rozwiązanie konfliktu wiązało się z przyznaniem się przez Teresę M.
do popełnienia błędu oraz ze wszystkimi dalszymi konsekwencjami
wynikającymi z wyjaśnieniem według mojej teorii DLACZEGO zaczęła kłamać
i oszukiwać. A na samym Końcu, lub jeśli kto woli, na Początku tego
ciągu przyczynowo-skutkowego znajduje się wychowanie seksualne z
inicjacją dziecka w rodzinie. Musiałaby ten paradygmat zaakceptować i w
następnym kroku przeciwstawić się wraz ze mną całemu systemowi prawnemu
hołubiącemu matriarchat i chroniącemu dominującej (władczej) pozycji
kobiety w społeczeństwie. Na to ani Teresa M. ani żadne państwo
współczesnego świata nie było i nie jest jeszcze przygotowane chociaż
przygotowania do wdrożenia takiego systemu trwają i nabierają coraz
większego tempa. Ponieważ nie moglem zrealizować celu wprost
postanowiłem przeprowadzić dowód nie wprost napinając maksymalnie łuk
przemocy przez całkowite... odcięcie się od rodziny i od wychowania
dzieci. W ten sposób zmusiłem Teresę M. do maksymalnej staranności w
wychowywaniu dzieci. Ale bez męskiego partnera mogła co najwyżej
zapewnić dzieciom bezpieczeństwo materialne, czego dowodem jest
wykształcenie, które dzieci zdobyły. Kobieta jest znakomitą księgową,
ale od spraw ducha jest mężczyzna i żaden układ tymczasowy tego nie
zastąpi. Tak więc przyznaję się do tego, że przyłożyłem rękę do wzrostu
napięcia i niepewności wśród dzieci ale zrobiłem to dlatego, że skoro
nie mogłem udowodnić mojego twierdzenia wprost to udowodnię je dowodem
nie-wprost wymuszając powstanie patologii u naszej córki, czyli dziecka
(naszego wnuka) z zburzeniami rozwojowymi wywołanymi przez skrajne
zdegenerowanie emocji u naszej córki. Gdybym złagodził nacisk psychiczny
to nie udało by mi się zapewne ukazać ukrytej w rodzinie patologii w
pełnej krasie.

A tak przy okazji, to Natura (Byt najwyższy) nie dba o swoje jednostkowe
wytwory poszukując rozwiązań ostatecznych. Natura jest w swej
poszukiwawczej aktywności bardzo rozrzutna i wysyła na pierwszą linię
frontu swoje najcenniejsze dzieci.

16. Data: 2017-06-09 16:25:03

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 7 czerwca 2017 11:51:31 UTC+2 użytkownik Ikselka napisał:

> No, na pewno nie istnieje w postaci stworka z kopytkami i widłami -
> istnieje m. in. w postaci takich generałów...

Takiego stworka z kopytkami i rogami cóż szkodzi wyprodukować genetycznie.
Plus zaopatrzyć go w odpowiedni temperament, umiejętność gadania (czy ja
wiem...) i małą wysokość dla radochy. Byłaby niezła zabawka dla zbuntowanych
milusińskich.

17. Data: 2017-06-09 16:37:04

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakub A. Krzewicki <p...@g...com> wrote:

> [...]
> wiem...) i małą wysokość dla radochy. Byłaby niezła zabawka dla zbuntowanych

Wyprodukowano.
https://www.google.pl/amp/forsal.pl/amp/1023658,lalk
a-szpieg-i-mis-porywacz-podlaczone-do-internetu-zaba
wki-moga-byc-bardzo-niebezpieczne.html

18. Data: 2017-06-09 17:25:46

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wiem...) i małą wysokość dla radochy. Byłaby niezła zabawka dla zbuntowanych

Oraz:
https://finanse.wp.pl/lalka-szpieg-wycofana-ze-sprze
dazy-w-kolejce-czeka-tez-barbie-6111834288420481a

Na razie tylko lalki...

19. Data: 2017-06-09 17:39:50

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 09.06.2017 o 16:07, LeoTar Gnostyk pisze:
> współczesnego świata nie było i nie jest jeszcze przygotowane chociaż
> przygotowania do wdrożenia takiego systemu trwają i nabierają coraz
> większego tempa. Ponieważ nie moglem zrealizować celu wprost

przez swój idee-fix robisz się straszny

20. Data: 2017-06-09 18:04:10

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

pinokio pisze:

> przez swój idee-fix robisz się straszny

Raczej bezwzględny. Ale tylko facet, który zdecyduje się świadomie na
bezwzględność równą bezwzględności kobiety może coś zdziałać w walce o
wolność swoją i dziecka, którą musi stoczyć z dziką i trudną do
ujarzmienia Kobietą zbiorową.

LeoTar Gnostyk

Pomoc wzajemna jako czynnik rozwoju-Piotr Kropotkin

Kolejna zabawka szatana :)
Czary za kasę, a nie za drobniaki
Dlaczego Europa (z)ginie.
O Borze i lesie!