Strona główna Grupy pl.misc.dieta Dieta ketogeniczna nasladujaca glodowke i jej pozniejsze mutacje -> DO Re: Dieta ketogeniczna nasladujaca glodowke i jej pozniejsze mutacje -> DO

Re: Dieta ketogeniczna nasladujaca glodowke i jej pozniejsze mutacje -> DO

From: "Chaciur" <gchat@na_wirtualnej_polsce.pl>
Newsgroups: pl.misc.dieta
Subject: Re: Dieta ketogeniczna nasladujaca glodowke i jej pozniejsze mutacje -> DO
Date: Sat, 16 Aug 2003 10:13:36 +0200

Użytkownik "slawek" <slawekopty(usun)@gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:bhjjt2$nlm$1@inews.gazeta.pl...

> Stosunek tak , ale w DO białko się limituje węgle też a o tym nic nie
> wspominają

No to się zastanów. Skoro białka radzą spożywać
tyle aby pokryć minimalne zapotrzebowanie.

> Gdy nie ma niedoborów energetycznych mózg nie musi spalać ketonów ;)))

mówisz o niedoborze glukozy

> Cooler nic nie wyjaśnił powiedział tylko że taki próg musi istnieć BO TAK
> ;)))

znowu żartujesz?

> paliwo awaryjne oznacza że jest używane AWARYJNIE , czyli chwilowo , każda
> nawet najbardziej zaawansowana "maszyna" zużywa energie , jeśli jej
> zabraknie nawet na chwilę po prostu się wyłącza , z człowiekiem jak wiesz
> jest inaczej ;))) możesz nic nie jeść (nie dostarczać energii) przez długi
> czas a wszystkie funkcje organizmu zostaną zachowane , włąśnie dlatego że
> nasz organizm potrafi spalać różne paliwa i w różny sposób , a czasem własne
> tkanki :(((

Czemu wprowadziło Cię to w taki zły nastrój?
Wiele chorób jest spowodowanych wadliwymi
tkankami w naszym organizmie.

> , spożywając duże ilości węglowodanów cały czas masz zapas
> glukagenu i ketony nie muszą/nie mogą być syntetyzowane , jeśli nie można
> uwalniać węglowodanów a tak jes gdy zjadasz ich bardzo mało czyli około 50g
> na dobe jak to ma miejsce przy DO to coś trzeba "przygotować na szybko do
> jedzenia" w przypadku chwilowego głodu dla np. mózgu , gdy ketony nie są już
> potrzebne są po prostu wydalane z moczem

Gdyby było jak mówisz, bez żadnego progu to szastalibyśmy tymi ketonami
które są 'ostatnią deską ratunku'. Ketony są spalane w pierwszej kolejności
a nie wydalane kiedy pojawia się glukoza.

> Nie, nie ignoruj zamieszcam je świadomie ;)))

Czyli jeśli to żart to nieświadomie? Ale jeśli
nieświadomie to może to nie żart? Pogubiłem się.

> przy ketonach i tłuszcach
> dodałem go po to aby nie uznać że dla mnie to jedno i to samo , faktycznie
> powinienem napisać "ciała ketonowe " zamiast ketony , bo jak widać
> natychmiast zostało to wychwycone przez Marcina i Karoline ;)))

Ale to się robi skomlikowane ;))))))) żartowałem ;)))) teraz żartuje ;))))
mówiłem serio ;)))))

(poproszę o Twoją interpretację powyższej wypowiedzi)

pozdrawiam Chaciur