DIeta optymalna

1. Data: 2001-12-28 12:19:23

Temat: DIeta optymalna
Od: "Jacek Chmielewski" <j...@m...atr.bydgoszcz.pl> szukaj wiadomości tego autora

No ale jak tu sie odzywiac w tej diecie.Probje ja uzywac od 2
miesiecy.Sopecjalnie nie kontroluje proporcji,unikam weglowodanow, jem mieso
i wedliny,choc niezbyt tluste, do tego zolty ser i ryby. Troche pomaranczy i
mandarynek,czasem grejfrut.No i sok z grejfruta.Nie jem ziemniakow,
slodyczy,makaronow i chleba (no czasem kromke).Nie wiem czy to jest dobry
kierunek, czy nie ma tu za duzo bialka i jakie moga byc tego skutki.Prosze o
sugestie.
Jacek

2. Data: 2001-12-28 13:47:04

Temat: Re: DIeta optymalna
Od: "Jadarek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> kierunek, czy nie ma tu za duzo bialka i jakie moga byc tego skutki.Prosze

To co robisz to nie jest Dieta Optymalna !
Można jeść produkty "optymalne" i nie być na tej diecie :-(

Są przecież gotowe przepisy, ważysz gotujesz/smażysz i masz gotowe policzone
proporcje, sumujesz dzienne spożycie i ... to wszystko.

Pozdrawiam

"Jadarek" - Dariusz Kral (2,5 roku na ZO)

3. Data: 2001-12-28 16:36:11

Od: "Jacek Chmielewski" <j...@m...atr.bydgoszcz.pl> szukaj wiadomości tego autora

To co ..codziennie dokladnie wg ksiazki? Gdzie znalezc jakieg logiczne
przepisy na caly dzien ?
Jacek

4. Data: 2001-12-28 18:00:26

Temat: Re: Dieta optymalna sucks
Od: Yano <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Persona o nazwie Jadarek naskrobała:

> [...]
>
> Są przecież gotowe przepisy, ważysz gotujesz/smażysz i masz gotowe
> policzone proporcje, sumujesz dzienne spożycie i ... to wszystko.

A komu by się chciało wazyć i mierzyć każdy posiłek tylko poto by spełnić
warunki jakiejś idiotycznej diety "optymalnej"?. Są dużo prostsze,
smaczniejsze, bez porównania zdrowsze i bardziej naturalne diety, które nie
wymagają żadnego wysiłku, a zapewniają 100% zdrowia i idealną wagę. Każdy
kto trochę się interesuje zdrowym odżywianiem prędzej czy później sam to
odkryje.

--
Yano
[Człowiek bez religii jest jak ryba bez roweru]

5. Data: 2001-12-28 19:02:10

Od: "ALF" <z...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Yano" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
.

> A komu by się chciało wazyć i mierzyć każdy posiłek tylko poto by spełnić

Np. mnie - wystarczy zrobic to co jakis czas dla kontroli
w koncu potrawy sie powtarzaja w moim menu

> warunki jakiejś idiotycznej diety "optymalnej"?.
interesujace ... czekam na rozszerzenie tej myśli
bo być moze błądzę od dłuższego czasu...

> Są dużo prostsze,
w to nie wątpię

6. Data: 2001-12-29 07:44:18

Od: "Przemyslaw Chmielewski" <m...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Yano
> [Człowiek bez religii jest jak ryba bez roweru]

Twoje motto sporo w tej dyskusji wyjasnia...
Przemek

P.S.
Nie podoba mi sie to ze "moja" diete nazywasz idiotyczna

7. Data: 2001-12-29 15:59:41

Od: "optymaln.republika.pl" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sam jesteś idiota!
Słuchaj tych, którzy próbowali!
I poczytaj sobie na mojej stronie http://optymaln.republika.pl

--
Pozdrawiam - Wiesław Kaniowski
http://optymaln.republika.pl

8. Data: 2001-12-29 20:52:56

Od: Yano <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Persona o nazwie Przemyslaw Chmielewski naskrobała:

> Twoje motto sporo w tej dyskusji wyjasnia...

nic nie wyjaśnia bo nie ma nic do rzeczy

9. Data: 2001-12-30 00:10:19

Od: "Iza" <i...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A komu by się chciało wazyć i mierzyć każdy posiłek tylko poto by spełnić
> warunki jakiejś idiotycznej diety "optymalnej"?.

[Np. komuś kto jest chory na coś nieuleczalnego i ta dieta daje mu szansę na
wyleczenie tego.]

Są dużo prostsze,
> smaczniejsze, bez porównania zdrowsze i bardziej naturalne diety, które
nie
> wymagają żadnego wysiłku, a zapewniają 100% zdrowia i idealną wagę.

[Z chęcią dowiem się od Ciebie co dokładnie masz na myśli.]

Każdy
> kto trochę się interesuje zdrowym odżywianiem prędzej czy później sam to
> odkryje.

[Fajnie ... Czekamy na Twoje rewelacyjne odkrycia.

Pozdrawiam, Iza.]

10. Data: 2001-12-30 00:27:19

Od: Yano <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Persona o nazwie Iza naskrobała:

> [Np. komuś kto jest chory na coś nieuleczalnego i ta dieta daje mu
> szansę na wyleczenie tego.]

Taką szansę, bez liczenia i mierzenia proporcji, daje weg*anizm.

> Są dużo prostsze,
>
> [Z chęcią dowiem się od Ciebie co dokładnie masz na myśli.]

jw.

> Każdy
>
> [Fajnie ... Czekamy na Twoje rewelacyjne odkrycia.

jw.

--
Yano
http://www.vege.pl
[weganizm = {zdrowie, ekologia, ekonomia, etyka}]

Jeszcze raz dieta cambridge
dieta Kwaśniewskiego ?
dieta przyszlosci ;)
Nareszcie!