Re: Dieta - po co???

From: "Krystyna*Opty*" <k...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.dieta
Subject: Re: Dieta - po co???
Date: Sat, 6 Sep 2003 00:07:23 +0200
Sender: k...@p...onet.pl@l2434.biaman.pl

Użytkownik "Jan Werbiński" <j...@f...com> napisał w wiadomości
news:bj5jg1$rge$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Zapraszam do wzięcia udziału w mini sondażu. Zapraszam wege, opty,
> niejedzących, chudych i grubych. Każdą osobę proszę tylko o jedną
wypowiedź.

> 1. W jakim celu stosujesz dietę? (np utrata wagi, dla urody, zdrowia, dla
> smaku itp)

Przede wszystkim dla zdrowia, ale tak się składa, że w/w powody też są
efektem DO.

> 2. Jaką dietę obecnie stosujesz?

DO.

> 3. Czy obecna dieta jest uciążliwa? wcale nie, raczej nie, trochę, bardzo

Tylko na początku, kiedy trzeba było sobie mentalnie przewartościować
poszczególne produkty spożywcze. Codziennie sobie powtarzać:
"tłuszcz jest OK."

> 4. Czy cel z pkt 1 został osiągnięty? tak/nie

Tak.

> 5. Po jakim czasie?

Niektóre już po kilku dniach (dolegliwosci przewodu pokarmowego), a niektóre
dopiero po dłuższym czasie stosowania.

> 6. Na jakiej diecie udało Ci się osiągnąć ww cel?

DO - tzn. Dieta Optymalna

> 7. Jakie diety nie działały u Ciebie?

Źle wpłynęły na moje zdrowie diety ograniczające tłuszcze zwierzęce -
tj. piramida żywieniowa, dieta 800 kcal. Innych nie stosowałam, nie
zdążyłam... ;)

> 8. Czy i jaka dieta kiedykolwiek pogorszyła Twój stan zdrowia?

Piramida żywieniowa, dieta 800 kcal.

> 9. Najważniejsza zasada, do której się stosujesz? Jednym, krótkim zdaniem.

Głupi uczy się na swoich błędach, mądry na cudzych.

> 10. Jakie ulubione danie z Twojej diety polecasz?

Każde optymalne mi smakuje. Jest ich całe mnóstwo, ale nie chce mi się robić
:]

> Dziękuję. :-)

Proszę. :)