Re: Dieta wegańska, czy to jest racjonalne?

From: "Marek Li" <M...@w...pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: Dieta wegańska, czy to jest racjonalne?
Date: Thu, 18 Jul 2002 23:39:44 +0200

Tomek Wilicki <t...@w...pl> w artykule news:3d35e18c@news.vogel.pl
pisze...

> Przejrzyj tę dyskusję i odpowiedz mi na to pytanie

Przejrzyj dyskusje, w których zabierasz głos, przemyśl co w nich
napisałeś, a sam poznasz odpowiedź. Nawet czytając to co wypisujesz w
dialogu z Pszemolem (którego pogląd o odżywianiu się jest "dość" odległy
od mojego) jestem zmuszany regularnie wbrew swojej woli przyznawać mu
rację.
Jesteś zdziwiony, że padło określenie ścisła i że wymaga przygotowania
teoretycznego. Jeśli wyobrażasz sobie, że istnieje jakaś dieta, która
nie zaszkodzi już po pierwszym posiłku a nie wymaga żadnych przygotowań
8- ], to potraktuj moje zdziwienie jako odpowiedź na pytanie
dlaczego należy olewać wygłaszane przez Ciebie zdania.

Marek Li
M...@w...pl