Dieta wegetarianska a DO

41. Data: 2006-08-26 20:27:22

Temat: Re: Dieta wegetarianska a DO
Od: "Jurek" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"siwa" <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> a écrit dans le message de news:
11my758ixyu6r$....@f...net...
> No to co?

ano to ze starasz sie niedostrzegac ze wegetarianizm moze prowadzic do
dziwnych wizji: zapedy mesjanskie, poczucie wyzszosci, a w ekstremalnych
sytuacjach (nistety w realu) do mordowania ludzi ktorzy nie pasuja do
wege-wizji swiata. Na szczescie "wizje" drJ.Kwasniewskiego Ciebie
rozsmieszaja, a kto sie smieje ten nie grzeszy ;)

> Osoba ograniczona intelektualnie/

i kilka zdan napisanych na jakiejs grupie wystarczy Ci do okreslenia kogos
jako :"ograniczonego intelektualnie"?

> I dlatego, że KFka Coolera Ci się nie podoba ja mam swoją wyczyścić?
> Przyznam -- karkołomne.

ze swoim KF-em zrobisz co zechcesz, w tym wypadku chodzi o "mechanizm".
Najpierw "zapelnia " KF, pozniej stwierdza ze ci ktorzy mu pozostali nic
nowego nie wnosza do dyskusji, to przez "posrednikow" wlacza sie do
"dyskusji", czyli zachowuje sie po "szczeniacku", ot i wszystko. Dlatego
uwazam ze ktos kto "szafuje" KF-em , bedzie sie lepiej czul na grupie
cenzurowanej z kontrolowanym doborem dyskutantow :). Jezeli kogos wrzucasz
do KF-u to jest tylko i wylacznie twoj problem (problem tego ktory
"zapelnia" swoj KF), oglaszanie publiczne : nie odzywaj sie do mnie(!!!) bo
mam cie w kf-ie, jest totalnym osmieszaniem wypowiadajacego te slowa :)

> Choc czasami mam wątpliwości.

to chyba zdrowy objaw?

> BTW -- zabawne litrówki strzelasz. Leksus to takie auto jest chyba.

racja absolutna: leksus to taka marka, ale moim skromnym zdaniem z luksusem
to on nie bardzo ma wiele wspolnego ;)

Jurek

42. Data: 2006-08-26 20:38:51

Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

Jerzy, wystarczy rzucic okiem na "dyskusje" w twoim wykonaniu by
przekonac sie, ze znajomosc prawdziwego znaczenia terminu "dyskutowac"
jest Ci obca. Rownie zgodne z rzeczywistoscia bylyby twoje wypowiedzi
mowiace o tym, ze z lokatorami mojego k-f zawziecie gram w tenisa,
dyskutuje z nimi przy kawie i ciasteczkach lub notorycznie odwiedzamy
razem dyskoteki po ciemnej stronie Ksiezyca.

43. Data: 2006-08-26 21:05:53

Od: "Jurek" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Marcin 'Cooler' Kuliński" <m...@p...gazeta.blah> a écrit dans le
message de news: ecqbf7$6ro$...@i...gazeta.pl...

> [...]
> z lokatorami mojego k-f zawziecie gram w tenisa, dyskutuje z nimi przy
> kawie i ciasteczkach lub notorycznie odwiedzamy razem dyskoteki po ciemnej

i tu jest potwierdzenie tego co niedawno napisalem :)) to ma byc poziom
pracownika wyzszej uczelni?

Jurek

44. Data: 2006-08-27 15:00:16

Od: janusz <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

siwa napisał(a):
> Jurek <g...@g...pl> napisał(a):
[...]

> BTW -- zabawne litrówki strzelasz. Leksus to takie auto jest chyba.
Tobie też się ^^^^^^^^ udaje czasami. :)

j..

45. Data: 2006-08-27 21:20:53

Od: siwa <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

janusz <j...@p...onet.pl> napisał(a):

> Tobie też się ^^^^^^^^ udaje czasami. :)

To zielone, co Cię ugryzło z nogę, to ironia była.

--
s i w a

46. Data: 2006-08-28 06:05:03

Od: "jangr" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "siwa" <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> napisał w wiadomości
> BTW -- zabawne litrówki strzelasz. Leksus to takie auto jest chyba.
> s i w a

Kiedyś strzelałem pół-litrówki na wesołym miasteczku (z wiatrówki).
Ale to było dawno. :-)
jangr

47. Data: 2006-08-28 06:40:41

Od: "jangr" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " Jeff" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
> ..o jakiej praktyce piszesz?...to wynika z twojej praktyki kiedy piszesz,
> ze ktos zjada tonami warzywa?....
> ..gdzie ty takich ludzi widziales?...czlowiek to nie krowa...aby obzerac
> sie
> ogromnymi ilosciami pozywienia roslinnego typu warzywa, bo to nie jest
> fizycznie mozliwe, wiec po co wypisujesz te nonsensy?

"tonami" - myślałeś, że tę miarę masy należy brać dosłownie? :-)
"tonami" - w sensie - b. dużo

> ..sprobuj jesc codzienni tylko spora miske salaty, np. dwa razy
> dziennie,to
> zobaczysz ile tej salaty bedziesz jadl i jak dlugo w ten sposob bedziesz
> mogl
> sie odzywiac... zrzygasz sie juz po kilku dnich na widok duzej miski z
> salata...

Nie znasz innych warzyw? Co Ty z tą sałatą? Sałata jest akurat dla
DO, bo ma mało węglowodanów.

> ..pierdu, pierdu...to brednie a la dr Kwasniewski...

To żadne brednie. Nie zawsze żywiłem się tak jak ostatnio. Próbowałem
różnych sposobów żywienia. Kiedyś np. dominował chleb, ziemniaki
i warzywa. Pamiętam, jak to było.

> ..czlowieku co ty bredzisz, to ty niczego nie pojmujesz i ty mi tutaj nie
> wypisuj takich bredni, bo ja sie dietyka zajmuje profesjonalnie od wielu
> lat..

Wobec tego współczuję.

> ..przeciez to wlasnie na DO wielu ludzi po pewnym czasie ma podniesione
> poziomy insuliny...

Niby skąd się bierze? Mechanizmy, biochemiku, mechanizmy pokaż.

> ..zreszta podalem na tej grupie, chyba nawet w tym miesiacu publikacje
> z ktorej wyraznie wynikalo, ze diety wysokotluszczowe typu DO, prowadza do
> insulinoodpornosci, a z tym zawsze sie wiaza podwyzszone poziomy insuliny
> we krwi...dlaczego nie czytasz wartosciowych postow ktore sa na tej grupie
> zamieszczane, a potem pierniczysz jakies nieprawdopodobne glupoty?

Chyba Ci się porębało z wegetarianami.

> ..nie badz bezczelny czlowieku, przeciez juz tu kiedys pisalem ze jestem
> biochemikiem a dietetyka zajmuje sie od szeregu lat....gdybys cokolwiek na
> te tematy naprawde wiedzial, to nie dyskutowalbys ze mna w taki bufoniasty
> i durnowaty sposob:)

Jeszcze raz współczuję.

> ..juz ci pisalem abys nie zwracal sie do mnie ani per Drogi, a teraz radze
> nie pisac do mnie per kolego...bo sobie tego po prostu nie
> zycze....pajacu...
> Jeff

Drogi Kolego, ja sobie też wielu rzeczy nie życzę.
I co z tego? Mam do Ciebie pisać "pajacu" czy użyć innych epitetów, których
Ty chętnie i często używasz pod moim adresem?
A teraz, DROGI KOLEGO, żegnam.
jangr.

48. Data: 2006-08-28 07:24:49

Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

jangr pisze:

> Niby skąd się bierze? Mechanizmy, biochemiku, mechanizmy pokaż.

Rozumiem, ze dopoki Jeff nie pokaze Ci tych mechanizmow, problemu nie
bedzie, tak? O tym, w jaki sposob spozywanie duzych ilosci tluszczu moze
zaburzac prace trzustki, byl dlugi watek na forum www.dobradieta.pl i
jakos ciezko mi uwierzyc, ze nie pamietasz:

http://www.dobradieta.pl/forum/viewtopic.php?t=14118

> Chyba Ci się porębało z wegetarianami.

Chyba jednak mu sie nie porabalo.

49. Data: 2006-08-28 08:14:54

Od: "Jurek" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Marcin 'Cooler' Kuliński" <m...@p...gazeta.blah> a écrit dans le
message de news: ecu5me$duv$...@i...gazeta.pl...
> [...]
> zaburzac prace trzustki, byl dlugi watek na forum www.dobradieta.pl i
> jakos ciezko mi uwierzyc, ze nie pamietasz:

fajny ten link, najwiecej jest twojej "tworczosci", plus Arus i
Bruford(lekarz, a poza tym budowniczy komorek ;), i to pod czujnym
"okiem"(sorry nozycami imc TT! :), i co wynika z tej dyskusji? ano dokladnie
nic :)

Jurek

50. Data: 2006-08-28 08:49:03

Od: "jangr" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin 'Cooler' Kuliński" <m...@p...gazeta.blah> napisał
w wiadomości news:ecu5me$duv$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
> zaburzac prace trzustki, byl dlugi watek na forum www.dobradieta.pl i
> jakos ciezko mi uwierzyc, ze nie pamietasz:

Przytaczane tam badania na myszach mają się nijak do
rzekomej cukrzycy występującej u stosujących DO.
Nie da się znaleźć analogii pomiędzy badaniem gdzie przyjęty jest
tylko mały, uproszczony wycinek rzeczywistości w odniesieniu do
praktycznego stosowania jakiejś diety. Ale i tak gdybym
zaczął sobie systematycznie wstrzykiwać glukozę, to być może
też bym zapadł na cukrzycę albo jakąś inną chorobę.
Właśnie istotą DO jest limitowane dostarczanie glukozy.
Może wobec myszek zastosowano niewłaściwe metody
badawcze?

Kiedyś przeczytałem w starym podręczniku medycznym
(nie pamiętam już tytułu) w rozdziale poświęconym leczeniu
cukrzycy, że dawniej cukrzycę (dot. dzieci) leczono stosując
dietę ubogą w węglowodany. Od kiedy jednak wynaleziono
syntetyczną insulinę, pacjent może żywić się bez ograniczeń.
jangr

Burak - najbardziej pogardzanym warzywem;)
Ali, fan diety rabinow i jego kulturalne dyskusje o dietach:)
Domain For Sale: Auction Airsoft .co .uk
Do Sz. P. Sławomira Matewckiego
Re: Opinia IŻ o DO