Dieta ze zmniejszoną ilością W odchudza i zmniejsza ryzyko chorób naczyń krwionośnych

231. Data: 2007-03-05 10:38:57

Temat: Re: Dieta ze zmniejszoną ilością W odchudza i zmniejsza ryzyko chorób naczyń krwionośnych
Od: "Jurek" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Iwon(k)a" <i...@p...onet.pl> a écrit dans le message de news:
esfmud$ive$...@n...onet.pl...
> znaczy optymalni sa niesmiertelni. tak??

bez emocji, nie pzreczytalas wszystkiego, a juz odpowiadasz :)

> nie. w ogole. zupelnie. Krysiu niby przytaczasz tyle cytatow, i linkow
> ale jakos omijaja Cie wciaz podawane dane....

masz jakies dane o nadsmiertelnosci osob stosujacych DO!? to podziel sie
tymi informacjami z uczestnikami grupy. To bedzie absolutny koniec
"optymali" tylekroc zapowiadany :DDDDD!!!!

> to ustepuja, czy nie?

a ilu opacjentom DEFINITYWNIE wyleczylas prochnice?

> trzeba na to czasu.

albo genow(winnych wszystkiemu)

Jurek

232. Data: 2007-03-05 10:42:32

Od: "Jurek" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"januszek" <j...@p...irc.pl> a écrit dans le message de news:
s...@l...eu.org...
> Hę?

pytanie pomocnicze (ciekawe czy znowu wylagasz sie stwierdzeniem ze
tendencyjne), czy umieraja jedynie ludzie stosujacy DO? A moze masz jakies
dane statystyczne o dlugosci zycia osob na DO i porownane do osob
stosujacych wege(+cos tam), albo osob stosujacych diety wysokoweglowodanowe?

> Czyli uważasz, że jeżeli ktoś jest karmiony DK od dziecka to będzie aż
> do śmierci sprawny i zdrowy? ;PPP

masz jakies dowody ze nie?

Jurek

233. Data: 2007-03-05 10:48:07

Od: januszek <j...@p...irc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jurek napisał(a):

> tendencyjne, powiadasz? a moze nie wygodne? bo jak na prosciutkie pytania ,
> jedyna odpowiedzia jest stwierdzenie ze to sa "tendencyjne pytania" , to
> znaczy ze obronca "jedynie slusznej" idei nia ma argumentow :)

Widzisz Misiu, prosty związek typu akcja-reakcja występuje w sytuacji, w
której wsadzasz rękę do wrzątku bo efekt oparzenia jest natychmiastowy.
Z paleniem tak nie jest. Sam tytoń jako taki też trucizną nie jest co
zupełnie nie zmienia, że nałogowe palenie papierosów szkodzi zdrowiu.
Niestety, związek palenia z pogarszaniem się zdrowia nie jest takim
prostym jak opisana wyżej zależność wrzątek->oparzenie i co za tym
idzie, Miśki o małej wyobraźni nie są w stanie tego ogarnąć ;)

j.

234. Data: 2007-03-05 10:50:31

Od: januszek <j...@p...irc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jurek napisał(a):

> [...]
> dane statystyczne o dlugosci zycia osob na DO i porownane do osob
> stosujacych wege(+cos tam), albo osob stosujacych diety wysokoweglowodanowe?

To jak wyjaśnisz fakt, że umierają także i tacy, którzy nic nie jedzą?
;P

> masz jakies dowody ze nie?

Aż się popłakałem ze śmiechu ;)

j.

235. Data: 2007-03-05 12:06:36

Od: "jangr" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> W 1960 roku przeprowadzono doświadczenia na szczurach. Grupę szczurów
> wyjęto z macicy w drodze cesarskiego cięcia i hodowano w warunkach
> jałowych dietą __wysoko węglowodanową___. Druga grupa karmiona była taką
> samą dietą w warunkach niejałowych. Okazał się, że u szczurów hodowanych
> jałowo nie doszło do powstania próchnicy, w przeciwieństwie do szczurów
> karmionych niejałowo. Badania te dają niezbity dowód na udział bakterii w
> powstaniu próchnicy. "
> podkreslenie moje.
> iwon(K)a

... i od roku 1960, kiedy to się szczury dowiedziały o wyniku badań, biegają
bezzębnie po rynsztokach, piwnicach, składach, bo - wiadomo - nie każdego
szczura stać na opiekę stomatologiczną. Niektóre ludzie są fajne. Można je
łyżkami jeść ...

236. Data: 2007-03-05 12:09:49

Od: "jangr" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> "jangr" <j...@i...pl> wrote in message
> (a wiesz, ze moj kot mial chorobe przyzeia, i stracila wszystkie siekacze
> dolne)
> iwon(K)a

A dlaczego???? Ooooo!
Nie człowiek, a miał taką chorobę?
A czym go karmisz? Hehe!
jangr

237. Data: 2007-03-05 12:40:11

Od: "jangr" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Taaa, Niebieska Pigułko, wychwalamy Cię; Niebieska Pigułko, harry rama
> rama rama... ;PPP
> j.

Bredzisz, koleś.

238. Data: 2007-03-05 12:41:02

Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

jangr pisze:

> [...]
> szczura stać na opiekę stomatologiczną. Niektóre ludzie są fajne. Można je

Ale jak Kwasniewski posilkuje sie badaniami na szczurach, majacymi
udowodnic, ze "dieta optymalna" jest najlepsza dla... czlowieka, to jest
wszystko ok, tak?

--
Mimo, iż jestem wieloletnim optymalnym. Obecnie jestem w trakcie
testowania szwedzkiej diety oczyszczającej organizm z metabolizmu.

239. Data: 2007-03-05 13:03:27

Od: januszek <j...@p...irc.pl> szukaj wiadomości tego autora

jangr napisał(a):

[...]

> Bredzisz, koleś.

I z duchem Twoim... ;P

j.

240. Data: 2007-03-05 13:10:42

Od: "jangr" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin 'Cooler' Kuliński" <m...@p...gazeta.blah> napisał
w wiadomości news:esh343$ndk$1@inews.gazeta.pl...
> Ale jak Kwasniewski posilkuje sie badaniami na szczurach, majacymi
> udowodnic, ze "dieta optymalna" jest najlepsza dla... czlowieka, to jest
> wszystko ok, tak?

Przecież nie o to szło. Nie mieszajmy do tego Kwaśniewskiego, bo nie ma to z
nim nic wspólnego. Badania dowodzą, że:
"Okazało się, że u szczurów hodowanych jałowo nie doszło do powstania
próchnicy, w przeciwieństwie do szczurów karmionych niejałowo."
W związku z tym, że szczury "mieszkają" w warunkach niejałowych (no, może
się mylę?) wśród szczurów musi występować próchnica (tak mówią zacytowane
przez Iwon-kę wyniki badań). Więc - nie mając, tak, jak kulturalni ludzie
dostępu do stomatologów - tracą zęby już w wielku przedszkolnym. I tyle.
:-)
jangr

do Pawlickiego
"Dieta zwalcza raka"