Dieta ze zmniejszoną ilością W odchudza i zmniejsza ryzyko chorób naczyń krwionośnych

271. Data: 2007-03-05 20:53:17

Temat: Re: Dieta ze zmniejszoną ilością W odchudza i zmniejsza ryzyko chorób naczyń krwionośnych
Od: "Jurek" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Iwon(k)a" <i...@p...onet.pl> a écrit dans le message de news:
eshgd0$287$...@n...onet.pl...
> "wiedza" dr kwasniewskiego, "wyleczenie" cukrzycy - nie lubie
> sekciarstwa. niektorzy daja sie na to zalapac, daja sie nawet masowo
> zabic. musi cos byc w psychice owych. przed smiercia sa na misji.

cos wiesz, czy tylko Ci sie wydaje? Bo wiedza o zbrodniach (bo czym innym
jest -jak twierdzisz- masowe zabijanie?) nie zgloszona do wlasciwych
urzedow, tez jest przestepstwem! Ale ogolnie, to jest ciekawe zjawisko, bylo
juz kilk lekarzy-misjonarzy anty DO, ale dentysta to chyba pierwszy. Czyzby
klientow ubywalo!?

Jurek

272. Data: 2007-03-06 05:36:50

Od: januszek <j...@p...irc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jurek napisał(a):

[...]

Jureczku, takeś pociachał mojego posta, wyrywając zdania z kontekstu, że
aż mnie zamurowało z wrażenie jak się treść pozmieniała bo takie coś
świadczy, że najwyraźniej nie jesteś w stanie odnieść się do całości
i stąd to paniczne czepianie się szczegółów...

j.

273. Data: 2007-03-06 07:04:23

Od: "Jurek" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"januszek" <j...@p...irc.pl> a écrit dans le message de news:
s...@l...eu.org...
> [...]
> świadczy, że najwyraźniej nie jesteś w stanie odnieść się do całości
> i stąd to paniczne czepianie się szczegółów...

miales kolejna koszmarna noc z misiem ktory pomylil sie co do uzywania
cygara !? moze zapoznaj sie z regulami USENET-u, bo znowu wykazujesz sie
ignorancja. Moze jednak "skonsultuj" , bo Cie te "misie z cygarami a la
Clinton " wykoncza :)

Jurek

274. Data: 2007-03-06 10:38:11

Od: "jangr" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> a brales pod uwage mozliwosc uczulenia na skladnik pokarmowy
> w diecie poprzedniej? eliminacja owego pomogla, a nie cala dieta....
> iwon(K)a

To jest zupełnie możliwe.
Uważam, że dużo spustoszenia może robić gluten.
Ale to tylko podpowiada mi intuicja.
jangr

275. Data: 2007-03-06 14:44:18

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jurek" <g...@g...pl> wrote in message

> gdybys zywila kota zgodnie z jego natura, zebow by nie stracil :)

a jak ja go zywilam?

iwon(K)a

276. Data: 2007-03-06 19:01:29

Od: "Jurek" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Iwon(k)a" <i...@p...onet.pl> a écrit dans le message de news:
esjuo2$m7p$...@n...onet.pl...
> "Jurek" <g...@g...pl> wrote in message

> a jak ja go zywilam?

zle! koty nawet bardzo stare dobrze zywione zebow nie gubia,

Jurek

277. Data: 2007-03-06 19:41:34

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jurek" <g...@g...pl> wrote in message

> zle! koty nawet bardzo stare dobrze zywione zebow nie gubia,

nie znasz sie.

iwon(K)a

278. Data: 2007-03-06 20:01:05

Od: "Jurek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> "Jurek" <g...@g...pl> wrote in message

> nie znasz sie.

Sądzę, że Jurek się zna, i wyszło znowu, że szewc chodzi bez butów...:)))
Pozdrawiam Jurek M,.

279. Data: 2007-03-06 20:02:54

Od: "Jurek" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Iwon(k)a" <i...@p...onet.pl> a écrit dans le message de news:
eskg5e$hl5$...@n...onet.pl...

> nie znasz sie.

no !
to moze porownaj sobie wiek kota ktory zyl u mnie i do konca mial wszystkie
zeby, z wiekiem twojego "szczerbatego" kota :/

Jurel

280. Data: 2007-03-07 03:52:06

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jurek" <g...@g...pl> wrote in message

> no !
> to moze porownaj sobie wiek kota ktory zyl u mnie i do konca mial
> wszystkie zeby, z wiekiem twojego "szczerbatego" kota :/

nie znasz sie na kotach, i nie tylko....

iwon(K)a

do Pawlickiego
"Dieta zwalcza raka"
dieta warzywno owocowa