Dieta ze zmniejszoną ilością W odchudza i zmniejsza ryzyko chorób naczyń krwionośnych

281. Data: 2007-03-07 04:15:40

Temat: Re: Dieta ze zmniejszoną ilością W odchudza i zmniejsza ryzyko chorób naczyń krwionośnych
Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jurek" <m...@o...pl> wrote in message
news:eskhg9$hof$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Sądzę, że Jurek się zna, i wyszło znowu, że szewc chodzi bez butów...:)))
> Pozdrawiam Jurek M,.

a Wy "Jurki" moze byscie pomysleli nad zmianami nickow, bo jakos
tak nie wiadomo, ktory pisze.

na kotach zaden jurek sie nie zna....

iwon(K)a

282. Data: 2007-03-07 06:26:45

Od: januszek <j...@p...irc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Iwon(k)a napisał(a):

> nie znasz sie.

Pewnie miał kiedyś mkota i na tej podstawie stał się Wielkim
Kotów Znawcą, ot po prostu Pan Jurek ;P

j.

283. Data: 2007-03-07 07:01:16

Od: "Jurek" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Iwon(k)a" <i...@p...onet.pl> a écrit dans le message de news:
esle9c$par$...@n...onet.pl...
> na kotach zaden jurek sie nie zna....

poza stomatologia studiowalas weterynarie? to bardzo slabo uwazalas na
"lekcjach", skoro twoj kot "zaplacil" zebami za te "lekcje"

Jurek

284. Data: 2007-03-07 07:04:27

Od: "Jurek" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Iwon(k)a" <i...@p...onet.pl> a écrit dans le message de news:
eslct5$nr8$...@n...onet.pl...

> nie znasz sie na kotach, i nie tylko....

naprawde!? straszne!
a jak jest ze znajomoscia kotow u Ciebie? bo jezeli dentysta ktorego kot
traci zeby, ma byc wykladnia umiejetnosci dentystow w dziedzinie ochrony
uzebienia, to juz chyba czas pomyslec o kowalach !? ;)

Jurek

285. Data: 2007-03-07 07:07:33

Od: "Jurek" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"januszek" <j...@p...irc.pl> a écrit dans le message de news:
s...@l...eu.org...
> Pewnie miał kiedyś mkota

chodzi o kota, czy to misiu (z koszmarow nocnych) ktory stosowal
intelo-dite(cud zreszta) ! :)))

>i na tej podstawie stał się Wielkim
> Kotów Znawcą, ot po prostu Pan Jurek ;P

ciezka noc miales biedaku? znowu te misie z cygarami ? :(

Jurek

286. Data: 2007-03-07 07:15:21

Od: "slawek" <slawekopty(usuń)@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> "Jurek" <g...@g...pl> wrote in message

> a jak ja go zywilam?
>
> iwon(K)a

Zaraz wymyślimy sobie jakąś przyczyne i będziemy zadawać ci pytania
naprowadzające na ową ;) a to wszystko za darmo i na odległosc ;P

--
"Teraz to akurat zastanawiam sie jedynie nad tym, czy jestes normalna,
czy jednak stuknieta." Marcin 'Cooler' Kuliński

287. Data: 2007-03-07 07:20:36

Od: "jangr" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jurek" <g...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> traci zeby, ma byc wykladnia umiejetnosci dentystow w dziedzinie ochrony
> uzebienia, to juz chyba czas pomyslec o kowalach !? ;)

Bo to był kot doświadczalny. Laboratoryjny.
To był "inny" kot.
Nic nie rozumiecie.
jangr

288. Data: 2007-03-07 09:28:10

Od: "Jurek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> "Jurek" <m...@o...pl> wrote in message

> a Wy "Jurki" moze byscie pomysleli nad zmianami nickow, bo jakos
> tak nie wiadomo, ktory pisze.
>
> na kotach zaden jurek sie nie zna....

I przynajmniej jedna Iwonka też się nie zna, bo jednak kot stracił
zęby...:))) Moja znajomość diety na kotach ogranicza się do tego, że kot
jest mięsożercą i powinien mieć zdrowe zęby do śmierci.
Pozdrawiam Jurek M.

289. Data: 2007-03-07 11:10:15

Od: "Jurek dAq" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"jangr" <j...@i...pl> a écrit dans le message de news:
eslp59$i42$...@a...news.tpi.pl...
> Bo to był kot doświadczalny. Laboratoryjny.
> To był "inny" kot.
> Nic nie rozumiecie.
> jangr

aaaaa! to byl kot "jedzacy inaczej " ;)

Jurek

290. Data: 2007-03-07 11:46:49

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@a...spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> traci zeby, ma byc wykladnia umiejetnosci dentystow w dziedzinie ochrony
> uzebienia, to juz chyba czas pomyslec o kowalach !? ;)

Oj, Jurek... sie czepiasz... ;/
widocznie krnąbrny kot Iwon(k)i nie mył zębów, to i się doigrał ;[

Krystyna

P.S.
Ale XXII-gim wieku to pewnie dla ulubionych zwierzątek będzie można
już robić i protezki, a co! ;) świat idzie z postępem... ;)
I wtedy wszystkie koty będą już mogły bez przeszkód być wegetarianami! :)
czyli spełni się biblijna wizja. A wszyscy, już jako przeżuwacze, grzecznie
spotkają się na pastwisku :)
ehh... prawdziwy raj... nawet komary i pchły będą wegetarianami...(?) 8)

do Pawlickiego
"Dieta zwalcza raka"
dieta warzywno owocowa
Masło.