Dieta ze zmniejszoną ilością W odchudza i zmniejsza ryzyko chorób naczyń krwionośnych

341. Data: 2007-03-08 19:35:05

Temat: Re: Dieta ze zmniejszoną ilością W odchudza i zmniejsza ryzyko chorób naczyń krwionośnych
Od: "Jurek dAq" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Marcin 'Cooler' Kuliński" <m...@p...gazeta.blah> a écrit dans le
message de news:

> PS: kwiat dla wszystkich kobiet, ktore jeszcze sledza ten niewiarygodnie
> beznadziejny watek...

zeby bylo "nadziejenie" to moze opisz wege-rewolucyjna-metode leczenia
alergii , opracowana i propagowana przez Jedrusia (tego od soku z marchwii).
Na pewno zainteresuje to wielu grupowiczow bo alergie to wielki problem
ludzkosci!

Jurek

342. Data: 2007-03-08 19:35:19

Od: januszek <j...@p...irc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jurek dAq napisał(a):

> i co cie tak dziwi?! takich przypadkwo jest bardzo duzo. Na tej grupie
> chociazby, masz Coolera, co innego propaguje , a co innego robi(pisze) :)

Taaa... schizofrenia albo jakies inne rozdwojenie osobowosci? ;P Ot,
optyswiat wyznawcow DK :P

j.

343. Data: 2007-03-08 19:43:14

Od: "Jurek dAq" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"januszek" <j...@p...irc.pl> a écrit dans le message de news:
s...@l...eu.org...

> Taaa... schizofrenia albo jakies inne rozdwojenie osobowosci? ;P Ot,
> optyswiat wyznawcow DK :P

sugerujesz ze Cooler jest "opty"! :)) a to sie Cooler ucieszy !

Jurek

ps: a jak tam misie, ciagle cie mecza? :(

344. Data: 2007-03-09 01:36:40

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jurek dAq" <g...@g...pl> wrote in message

> no wlasnie! i dlatego z gigantyczna niecierpliwosci czekam na szczegoly
> tego co napisalas o czyszczeniu przez koty swoich zebow, bo to jest
> rewolucja!!! No i bedzie wklad do nauki swiatowej dokonany przez
> stomatologa(!!!) Iwon(k)e :D)))

normalnie. poogladaj koty a sam zobaczysz.

iwon(K)a

345. Data: 2007-03-09 01:37:00

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> w gwoli scislosci, Ty jako lekarz (chocby i dentysta) twierdzisz ze nie
> umiera sie na starosc?!!!

tak twierdze.

iwon(K)a

346. Data: 2007-03-09 01:38:35

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> a Ty zamiast wymagac od innych myslenia , zainteresuj sie tym o czym
> piszesz, a dowiesz sie ze DO ma wielu "ojcow". A jednym z "tatusiow" byl
> (bo juz nie zyje) niejaki p.Ponomarenko. Ktory obrazil sie na DrJK i
> stworzyl poprawiona wersje DO, a wczesniej byl wielkim propagatorem DO ale
> jej niestosowal , do czego publicznie sie przyznawal!

co za hipokryzja, naciagnie, i cwanactwo. ale tyllko nieliczne
wyjatki daja sie na to nabrac.

iwon(K)a

347. Data: 2007-03-09 06:59:57

Od: "Jurek dAq" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Iwon(k)a" <i...@p...onet.pl> a écrit dans le message de news:
esqdn9$in8$...@n...onet.pl...

> normalnie. poogladaj koty a sam zobaczysz.

no wlasnie dlatego ze obserwowlaem koty przez dziesieciolecia, jestem
absolutnie zaskoczony bajkami jakie wypisujesz na temat kotow. Poza tym
sporo czytalem o kotach i kotowatych, bo taki tygrys to tez kot , tylko ze
duzy.Ale poza wlasnym przekonaniu o swojej doskonalosci to Ty cos
konkretnego wiesz? Bo jak na razie zachowujesz sie jak wegorz. Mam nadziej
ze wiesz co to takiego wegorz!? i chociaz raz w zyciu widzials zywego
wegorza(a nie tylko w postaci dania na talerzu), no tak tylko ze taki wegorz
to nie zwierzatko domowe i zebow nie straci z powodu braku znajomosci rzeczy
wlasciciela :(

Jurek

348. Data: 2007-03-09 07:01:42

Od: "Jurek dAq" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Iwon(k)a" <i...@p...onet.pl> a écrit dans le message de news:
esqdns$inp$...@n...onet.pl...

> tak twierdze.

czy to tajemnica ktora uczelnie konczylas? bo w czasie pobytu w Polsce i w
razie koniecznosci, bede wiedzial absolwentow ktorej uczelni medycznej
unikac jak zarazy!

Jurek

349. Data: 2007-03-09 12:00:45

Temat: Re: Dieta ze zmniejszoną ilością W ...
Od: "jangr" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Te sprawy związane są z ludzką naturą. Obojętne, czym zajmuje się jakaś
organizacja, zrzeszenie, fundacja, często zdarza się tak, że ich
przywódców głównie interesuje władza i duuuuże pieniądze.
Sam przedmiot działalności niezbyt, a nawet jest nieraz zupełnie obojętny.
W organizacjach Optymalnych na ich szczytach także u niektórych
ludzi mogą wystąpić problemy z zainteresowaniem tematem
i stosowaniem DO nie dlatego, że takie skłonności rodzą się z naszej
diety (jak niektórzy tu usilnie wszystkim wpajają), ale z samego
zjawiska żądzy władzy i pieniędzy.
Ale to z samą dietą i jej działaniem nie ma nic wspólnego.
To jest zjawisko występujące powszechnie.

Czy dieta działa tylko na tych, którzy płacą składki członkowskie,
a którzy ich nie płacą, na tej diecie chorują? Chyba nie.

A jeśli rozpatrywać przypadek zastanawiając się nad tym, czy
dana osoba jest na DO, czy nie, należy wpierw podać dokładny
opis, wzorzec, na podstawie którego poprzez porównanie
można to ustalić. Same proporcje BTW, to chyba jeszcze nie
wszystko.
jangr

350. Data: 2007-03-09 12:29:26

Od: "jangr" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin 'Cooler' Kuliński" <m...@p...gazeta.blah> napisał
w wiadomości news:eshg5s$p8m$2@inews.gazeta.pl...
> Glupote glupota leczyc? To sie nie moze udac.

Znana zasada: podobne leczy się podobnym. :-)
Ale w tym przypadku twoja wypowiedź pasuje niezbyt.

do Pawlickiego
"Dieta zwalcza raka"
dieta warzywno owocowa
Masło.