Re: "Diety oczyszczajšce - czysty mit?"

Data: 2006-12-07 21:33:46
Temat: Re: "Diety oczyszczajšce - czysty mit?"
Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah>

Jurek pisze:

> a mozesz wyjasnic co Cie tak ubawilo? Bo to co Ty napisales o sobie, kilka
> postwo wyzej (wg OE) mozna uznac za bajke do "zrywania bokow" :)

Nie schlebiaj mi. Moja opowiesc jest duzo mniej zab^H^H^H obszerna od
opowiesci Krystyny :) A bawia mnie choroby, ktore chorobami tak naprawde
nie sa oraz domniemane choroby, ktorych nikt u Krystyny nie
zdiagnozowal, co nie przeszkodzilo jej jednak wyleczyc sie z nich.
Oczywiscie dzieki Kwasniewskiemu :)

> moja lista "skutkow" dzialania DO

I tu jest pies pogrzebany. Nie mozesz byc pewien, czy to lista _skutkow_
DO, czy tez efekt zwyklego zaprzestania zlego sposobu odzywiania czy
stylu zycia, jakie mogly miec miejsce przed przejsciem na DO. Jezeli
Krystyna pisze, ze wypalala kiedys x papierosow dziennie (przypomnij,
Krysiu, ile to bylo), a na liscie chorob pojawiaja sie: migrena,
zapalenie zatok, przeziebienia, problemy z zoladkiem itp., to doprawdy
nalezy uznac za cud, ze rzeczy te znikaja lub zmniejsza sie ich
nasilenie po odstawieniu papierosow...