"Diety oczyszczające - czysty mit?"

1. Data: 2006-12-06 18:50:24

Temat: "Diety oczyszczające - czysty mit?"
Od: "Krystyna*Opty*" <K...@a...spam> szukaj wiadomości tego autora

Z cyklu: I znowu dr Kwaśniewski ma rację... :)
A dlaczego?

http://zdrowie.onet.pl/2658,1376567,1,,,diety_oczysz
czajace_czysty_mit,dartykuly.html

Nic tak skutecznie nie oczyszcza organizmu jak właśnie dieta dr. Kwaśniewskiego.
Najlepszym tego dowodem jest intensywne wydzielanie toksyn (w POCZĄTKOWYM okresie
stosowania DO) przez skórę, błony śluzowne i oczywiście wraz z wydalinami, trwające
aż do oczyszczenia z najgłębszych zakamarków organizmu. Długość tego procesu zależy
od stopnia zanieczyszczenia i kondycji organizmu (wieku), a także aktywności
fizycznej.

Stąd krytykanci tak chętnie od lat zarzucają optymalnym, że "śmierdzą" ;)
Wieloletni optymalni "nie śmierdzą", a nawet nie muszą stosować żadnych zabiegów
oczyszczających, tak jak amatorzy innych diet.

Samo żywienie optymalne usprawnia procesy oczyszczania organizmu z toksyn NA BIEŻĄCO.
Dieta niskotłuszczowa powoduje odkładanie toksyn, ponieważ zbyt mała ilość tłuszczu
(dobrego) w diecie ZMNIEJSZA wydzielanie przez wątrobę żółci, a to właśnie wraz z
żółcią
wątroba usuwa toksyny i zbędne metabolity.

Dieta wysokowęglowodanowa nie daje szansy wątrobie na taką oczyszczającą pracę
w wystarczającym stopniu. Na diecie cukrowej wątroba zajęta jest intensywnym
metabolizowaniem zbyt dużej ilości węglowodanów i ewentualnie sporej ilości białka.
Na diecie optymalnej ilość pokarmu do przerobu spada do... optymalnej ;) ilości,
a nieprzeciążona wątroba z ulgą ;) powraca do swojej specjalistycznej w organizmie
pracy detoksykacyjnej.

To CUKIER napędza apetyt, natomiast TŁUSZCZ w diecie sprawia, że dłużej jesteśmy
syci i nie mamy ochoty jeść dużych ilości jedzenia. A przy tej okazji nawet
zdrowiejemy i chudniemy.

Krystyna

2. Data: 2006-12-06 19:02:54

Temat: Re: "Diety oczyszczające - czysty mit?"
Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

Krystyna*Opty* pisze:

> To CUKIER napędza apetyt, natomiast TŁUSZCZ w diecie sprawia, że dłużej jesteśmy
> syci i nie mamy ochoty jeść dużych ilości jedzenia. A przy tej okazji nawet
> zdrowiejemy i chudniemy.

Sadze, ze jest zupelnie odwrotnie.

3. Data: 2006-12-06 19:44:40

Od: g...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

4. Data: 2006-12-06 21:32:58

Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

g...@o...pl pisze:

> a ja sądze, że jest tak jak pisze Krystyna i sądzę tak po sobie :-)

Ja tez sadze po sobie, inaczej bym nie smial.

5. Data: 2006-12-06 23:20:50

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@a...spam> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin 'Cooler' Kuliński" <m...@p...gazeta.blah> napisał w
wiadomości

> Ja tez sadze po sobie, inaczej bym nie smial.

A ja też sądzę po sobie, ja przerabiałam przez wiele lat dietę wysokowęglowodanową
niskotłuszczową. A czy Ty przerabiałeś na sobie dietę optymalną? :)

Krystyna

6. Data: 2006-12-07 04:15:39

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Marcin 'Cooler' Kuliński" <m...@p...gazeta.blah> wrote in message

> Sadze, ze jest zupelnie odwrotnie.

mylisz sie. w tym wypadku Krystyna ma racje.

iwon(K)a

7. Data: 2006-12-07 04:51:08

Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

Krystyna*Opty* pisze:

> A ja też sądzę po sobie, ja przerabiałam przez wiele lat dietę wysokowęglowodanową
> niskotłuszczową. A czy Ty przerabiałeś na sobie dietę optymalną? :)

A musialem? Przeciez Ty tez nigdy w zyciu nie bylas wegetarianka, co nie
przeszkadza Ci na kazdym kroku na wegetarianizm narzekac. A ja swoja
diete stosuje tak na oko 2 razy dluzej, niz Ty swoja, prawda?

8. Data: 2006-12-07 04:52:44

Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

Iwon(k)a pisze:

> mylisz sie. w tym wypadku Krystyna ma racje.

E tam, nie zauwazylem u siebie ani nadmiernego apetytu, ani tycia. A
syci w posilkach przede wszystkim bialko. Zdrowienie optymalnych
litosciwie przemilcze.

9. Data: 2006-12-07 06:49:00

Od: "Jurek" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Marcin 'Cooler' Kuliński" <m...@p...gazeta.blah> a écrit dans le
message de news: el86ll$kp0$...@i...gazeta.pl...
> Zdrowienie optymalnych litosciwie przemilcze.

dlaczego? bo Ty "wiesz" ze to niemozliwe?

Jurek

10. Data: 2006-12-07 07:58:57

Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

Jurek pisze:

> dlaczego? bo Ty "wiesz" ze to niemozliwe?

Nie. Dlatego, ze nie zostalo to w zaden sensowny, uznany w swiecie nauki
sposob udowodnione. Twierdzenia o wyleczeniach na diecie Kwasniewskiego
opieraja sie na relacjach pojedynczych osob, a nie na statystyce. Rownie
dobrze mozna twierdzic, ze leczy woda ze swietego zrodelka czy
Kaszpirowski poprzez dotykanie telewizora. Z pewnosci istnieja takie
osoby, ktorym to pomoglo, tylko jak to sie ma do ogolu, ktory to
stosowal? Czy z relacji pojedynczych osob, opowiadajacych o szybkim
wzbogaceniu sie poprzez gre w Lotto mozna wysnuc wniosek, ze granie w
Lotto automatycznie przynosi wygrana? Z pewnoscia nie i to jest podstawa
moich watpliwosci.

PS do Krysi: dalej "sadzisz "w windows-1250...

Sport a spalanie tkanki tluszczowej
Artykul w grudniwym wydaniu Wiedza i Zycie
w sprawie mrożonych malin
Zarabiaj wiecej badz soba
uwaga: duchy...