dieta MM - warto zaczynac przed swietami?

1. Data: 2006-12-08 17:07:14

Temat: dieta MM - warto zaczynac przed swietami?
Od: "a...@p...onet.pl" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy warto zaczynac diete MM I faza przed swietami?
Na forach wyczytalem iz I faza ma sluzyc "oczyszczeniu" organizmu
(trzustka itp) i wejsciu w pewien stan.
Podczas swiat napewno bede mial 2 dni alkoholu i niezdowych zakasek.
Jednoczesnie mam juz serdecznie dosc 20kg nadwagi.

Co mozecie poradzic?

2. Data: 2006-12-08 17:36:14

Temat: Re: dieta MM - warto zaczynac przed swietami?
Od: k...@i...pl (klinton) szukaj wiadomości tego autora

aloha archimonde2,

> [...]
> Podczas swiat napewno bede mial 2 dni alkoholu i niezdowych zakasek.
> Jednoczesnie mam juz serdecznie dosc 20kg nadwagi.

dieta JP i cwiczenia :]

ps. JP= Jedz Polowe
ps2. nie jestem dietetykiem i sie nie znam an tym, poza tym nie
probowalem bo nigdy nie mialem problemow z waga
ps3. witam spowrotem
widze wojna trwa ;]

--
pozdarawiam
klinton

Telewizja Polsat i INTERIA.PL zapraszaja na charytatywne aukcje.
Udziel wsparcia Klinice Onkologii w Warszawie!
Licytuj przedmioty z serialu Samo Zycie > http://link.interia.pl/f19d5

--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.misc.dieta

3. Data: 2006-12-08 18:42:45

Od: "MarekF" <n...@n...tpi.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy warto zaczynac diete MM I faza przed swietami?
Za kilka miesiecy sa nastepne swieta

> Podczas swiat napewno bede mial 2 dni alkoholu i niezdowych zakasek.

Pozniej jakies imieniny, impreza itd.
Caly rok, to okazje do alkoholu, obzarstwa.
jak chcesz zaczac jakakolwiek diete, to od razu.
pozdr
maf

4. Data: 2006-12-08 20:27:27

Od: "a...@p...onet.pl" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W odpowiedzi na e-mail od: MarekF otrzymany dnia 2006-12-08 19:42 :
> [...]
>>
> Pozniej jakies imieniny, impreza itd.
> Caly rok, to okazje do alkoholu, obzarstwa.
> jak chcesz zaczac jakakolwiek diete, to od razu.

hmm tak sobie wyliczylem ze po 1 stycznia nie bede mial okazji przez 4
miesiace na imprezki,alkohol itp

uprzedze od razu ze chce zmienic styl zywienia na stale bo mam dosc
nadwagi, nadwagi nabawilem sie przez kontuzje, wczesniej uprawialem
sporty wszelakie

interesuje mnie tylko jedno - czy jedzac produkty MM w I fazie, swietami
zepsuje caly efekt? jednym slowem zaczekac do 2 stycznia? w koncu
wszystko co naturalne kosztuje niemalo jak patrze na polki sklepowe

prosze o odpowiedz osoby ktore zyja na MM lub maja podobne doswiadczenia

5. Data: 2006-12-08 21:27:08

Od: "darnok" <d...@a...spam.ch> szukaj wiadomości tego autora

In news:elchrf$8pe$1@news.onet.pl, *Użytkownik* wrote:
> [...]
> swietami zepsuje caly efekt? jednym slowem zaczekac do 2 stycznia? w
> koncu wszystko co naturalne kosztuje niemalo jak patrze na polki

To moze skoro ci zalezy na schudnieciu i to jak najszybciej to w swieta po
prostu zjesz dietetycznie zgodnie z MM i nie uchlasz sie?
To ze bedzie swiateczne jedzenie nie oznacza ze musisz sie go nazrec jak
zwykle.
Rok temu ja w swieta bylem wlasnie ok 1 miesiaca dopiero na diecie i tak
sobie dobralem jedzenie swiateczne zeby pasowalo do diety, a np ciast to
sporbowalem tylko symbolicznie :)
No ale ja bylem zmotywowany zeby schudnac, a nie kombinowalem jak tu
schudnac a jednoczesnie pojesc w swieta...

--
darnok

6. Data: 2006-12-09 10:02:40

Od: "a...@p...onet.pl" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W odpowiedzi na e-mail od: darnok otrzymany dnia 2006-12-08 22:27 :

> [...]
> No ale ja bylem zmotywowany zeby schudnac, a nie kombinowalem jak tu
> schudnac a jednoczesnie pojesc w swieta...

slodyczy nie cierpie, nie obzeram sie ale wplywu na menu nie bede mial
a alkohol?? jak sie nie widzi rodzinki przez pol roku to trzeba przepic
z wujkami

odnosze dziwne wrazenie ze wszyscy tu sie chwala a nie udzielaja porad w
temacie

7. Data: 2006-12-09 12:13:26

Od: "darnok" <d...@a...spam.ch> szukaj wiadomości tego autora

In news:ele1jt$8fl$1@news.onet.pl, *Użytkownik* wrote:
> odnosze dziwne wrazenie ze wszyscy tu sie chwala a nie udzielaja
> porad w temacie

A jakiej ty porady chcesz - mamy za ciebie zdecydowac czy juz przejsc na
diete czy po swietach dopiero?
To twoja decyzja. Dostales pare informacji jak widza to inne osoby i jak to
u nich wygladalo.
Jak chcesz fachowych porad to idz do dietetyka. To jest grupa dyskusyjna
tylko.
Ktora zreszta chyli sie ku upadkowi przez ciagle klotnie czesci uczestnikow.

--
darnok

8. Data: 2006-12-11 14:13:19

Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

a...@p...onet.pl napisał(a):

> odnosze dziwne wrazenie ze wszyscy tu sie chwala a nie udzielaja porad w

Dostałes dobra odpowiedz. Zacznij diete i jedz zgodnie z MM w czasie
swiat. Wypij czerwone wino, lampke, a nie butelke;-)Swoja droga, mozesz
po prostu zacząc jesc połowe tego co jadłes, ograniczyc weglowodany, a
po Swietach scisła MM. O, albo SB tam oczyszczanie trwa 14 dni, wyrobisz
ise przed Swietami
--

Gosia

9. Data: 2006-12-13 15:08:37

Od: "a...@p...onet.pl" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W odpowiedzi na e-mail od: Gosia Plitmik otrzymany dnia 2006-12-11 15:13 :

> [...]
> po prostu zacząc jesc połowe tego co jadłes, ograniczyc weglowodany, a
> po Swietach scisła MM. O, albo SB tam oczyszczanie trwa 14 dni, wyrobisz

SB?? ale ossoo chodzii?? :)

dieta MM troche droga jest wiec podpytuje czy to ma sens skoro na swieta
zepsuje sie caly efekt

10. Data: 2006-12-13 20:20:03

Od: "darnok" <d...@a...spam.ch> szukaj wiadomości tego autora

In news:elp51l$tgt$1@news.onet.pl, *Użytkownik* wrote:

> SB?? ale ossoo chodzii?? :)

South Beach. Dieta plaż południowych czy jakoś tak :)

--
darnok

"Diety oczyszczające - czysty mit?"
Sport a spalanie tkanki tluszczowej
Artykul w grudniwym wydaniu Wiedza i Zycie
w sprawie mrożonych malin
Zarabiaj wiecej badz soba