"Diety oczyszczające - czysty mit?"

11. Data: 2006-12-07 10:00:32

Temat: Re: "Diety oczyszczające - czysty mit?"
Od: "Olek" <o...@p...onet.eu> szukaj wiadomości tego autora

"Marcin 'Cooler' Kuliński" <m...@p...gazeta.blah> wrote in message
news:el86im$kp0$3@inews.gazeta.pl...
> Krystyna*Opty* pisze:
>
> przeszkadza Ci na kazdym kroku na wegetarianizm narzekac. A ja swoja diete
> stosuje tak na oko 2 razy dluzej, niz Ty swoja, prawda?

Cooler,
Jeśli można wiedzieć, to ile to lat? 16? A w jakiej wersji? Czy jesz jajka,
śmietanę masło itp?

Pozdrawiam, Olek K.

12. Data: 2006-12-07 11:55:11

Od: "Jurek" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Marcin 'Cooler' Kuliński" <m...@p...gazeta.blah> a écrit dans le
message de news: el8hir$i3j$...@i...gazeta.pl...
> Nie. Dlatego, ze nie zostalo to w zaden sensowny, uznany w swiecie nauki
> sposob udowodnione.

tak jak zostala "udowodniona" szkodliwosc jajek, przez (jak mowisz) swiat
nauki!

>Twierdzenia o wyleczeniach na diecie Kwasniewskiego opieraja sie na
>relacjach pojedynczych osob, a nie na statystyce.

dobrze ze nie sa popularyzowane ststysyki wskazujace smiertelnosc z powodu
"bledow" , wsrod leczonych w szpitalach. Tak jak juz nie jest zadna
tajemnica (przynajmniej we Francji), ze z punktu widzenia
epidemiologicznego, najniebezpîeczniejszym miejscem dla ludzi jest
...szpital. Statystyka to jest taka nauka ze kazdy moze na podstawie danych
statystycznych udowodnic to co chce . Z wlasnego doswiadczenia wiem, ze
powodzenie DO nie wynika z tego ze ludzie "cos" przeczytali i doznali
"oswiecenia", ale z dlatego ze ludzie maja oczy i widza , a i myslec
potrafia. Zapytaj sie kolegow z wydzialow zwiazanych z ekonomia, co jest
najlepsza reklama dla malych firm- warte przymyslenia

>Rownie dobrze mozna twierdzic, ze leczy woda ze swietego zrodelka czy
>Kaszpirowski poprzez dotykanie telewizora. Z pewnosci istnieja takie osoby,
>ktorym to pomoglo, tylko jak to sie ma do ogolu, ktory to stosowal?

masz namiary na ludzi ktorym to pomoglo!?
bo tych ktorym DO pomoglo jest bardzo wielu znanych z imienia i nazwiska, a
nawet ze zdjec.

>Czy z relacji pojedynczych osob, opowiadajacych o szybkim wzbogaceniu sie
>poprzez gre w Lotto mozna wysnuc wniosek, ze granie w Lotto automatycznie
>przynosi wygrana? Z pewnoscia nie i to jest podstawa moich watpliwosci.

a jaka (statystycznie) masz pewnosc ze lekarz do ktorego idziesz trafnie
zdiagnozuje twoje problemy zdrowotne?

Jurek

13. Data: 2006-12-07 12:19:59

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@a...spam> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin 'Cooler' Kuliński" <m...@p...gazeta.blah> napisał w
wiadomości

> E tam, nie zauwazylem u siebie ani nadmiernego apetytu, ani tycia. A syci w
posilkach
> przede wszystkim bialko. Zdrowienie optymalnych litosciwie przemilcze.

A co Ty możesz wiedzieć o zdrowieniu optymalnych?
Słusznie, że przemilczysz, ale litować się nie musisz. Aby coś oceniać należy
najpierw tego doświadczyć, więc ja mam powody by nie przemilczać swojego zdrowienia:
http://forum.dr-kwasniewski.pl/index.php?topic=683.0

Krystyna

14. Data: 2006-12-07 13:04:26

Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

Krystyna*Opty* pisze:

> A co Ty możesz wiedzieć o zdrowieniu optymalnych?

Krystyno, a co Ty mozesz wiedziec o wegetarianizmie?

> [...]
> najpierw tego doświadczyć, więc ja mam powody by nie przemilczać swojego

Po cichu liczylem na Ciebie :) Mam nadzieje, ze grupa dobrze sie ubawila :)

15. Data: 2006-12-07 13:28:36

Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

Olek pisze:

> Jeśli można wiedzieć, to ile to lat? 16? A w jakiej wersji? Czy jesz jajka,
> śmietanę masło itp?

Dokladnie 14 i pol. Wersja laktowege, czyli bez jajek, za to z mlekiem i
jego przetworami. Masla zuzywamy we dwoje 200 g na okolo poltora
tygodnia, slodkiej smietanki 18% uzywam do goracej czekolady (zima
praktycznie codziennie), 30% i 36% zazwyczaj latem do deserow, kwasna od
przypadku do przypadku. Sporo zoltych serow - ca 800 g na tydzien na
dwie glowy, sporo twarozkow - praktycznie codziennie 150 g, 1-2 butelki
mleka tygodniowo. Latem jogurty i kefiry, nawet 2-3 litry na tydzien na
glowe. To chyba wszystkie produkty odzwierzece, jakie jadam. Praktycznie
nie choruje (srednio raz na poltora roku mam jakies powazniejsze
przeziebienie, z powodu ktorego dzien czy dwa spedzam w lozku), lekarza
widuje raz na 4 lata, w zimie chadzam bez czapki i szalika (a chadzam
sporo), zeszla przechodzilem praktycznie cala w rozpietej kurtce. Jadam
dwa posilki dziennie - sniadanie oraz obiadokolacje. Nie jestem
uzalezniony od slodyczy, cukier mam w normie (i to nie w "optymalnej",
tylko tej normalnej - 89 mg/dl), frakcje cholesterolowe rowniez,
morfologia krwi wzorcowa. BMI 20,7 (troche nad tym pracowalem przez
ostatnie kilka lat, od dziecka bylem bardzo szczuply).

16. Data: 2006-12-07 15:03:04

Od: "Jeff" <j...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Krycha" tworzy:

> http://forum.dr-kwasniewski.pl/index.php?topic=683.0
>
> Krystyna

Hmmm.....z rysow tawarzy na zdjeciu mozna podejrzewac, ze "Krycha" miala przodkow
Inuitow lub Mongolow....
Byc moze dlatego dieta jej sluzy...

****
Jeff

17. Data: 2006-12-07 15:34:22

Od: "StSt" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin 'Cooler' Kuliński" <m...@p...gazeta.blah> napisał
w wiadomości news:el7ct1$l92$1@inews.gazeta.pl...

> Ja tez sadze po sobie, inaczej bym nie smial.

Sądzę po sobie, że nie masz racji.Górą nasi!
StSt

18. Data: 2006-12-07 15:50:33

Od: ".ana" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marcin napisal

> [...]
> morfologia krwi wzorcowa. BMI 20,7 (troche nad tym pracowalem przez
> ostatnie kilka lat, od dziecka bylem bardzo szczuply).

O Jezu!!!
A ja myślalam, ze jest was więcej niż DWOJE!
.ana

--
Nie widać lasu spoza drzew.

19. Data: 2006-12-07 16:05:24

Od: ".ana" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marcin napisal

A czy Ty przerabiałeœ na sobie dietę optymalnš? :)

A ja swoja
> diete stosuje tak na oko 2 razy dluzej,

O Jezu!!!
ŚP Cz. Niemen stosował przez 20 ostatnich lat swojego życia.
I co....?

>niz Ty swoja, prawda?

O Jezusku!!!
Prawda no i...?
.ana

--
Nie widać lasu spoza drzew.

20. Data: 2006-12-07 16:13:45

Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

.ana pisze:

> O Jezu!!!
> ŚP Cz. Niemen stosował przez 20 ostatnich lat swojego życia.
> I co....?

I wlasnie dlatego tak dlugo byl w stanie walczyc z nowotworem. Zostal
wegetarianinem bo jego zdiagnozowaniu. Ale z tymi 20 latami to chyba
przesadzilas, wydaje mi sie ze bylo to cos kolo 10-12 lat, ale moge sie
mylic.

Sport a spalanie tkanki tluszczowej
Artykul w grudniwym wydaniu Wiedza i Zycie
w sprawie mrożonych malin
Zarabiaj wiecej badz soba
uwaga: duchy...