"Diety oczyszczające - czysty mit?"

21. Data: 2006-12-07 16:25:24

Temat: Re: "Diety oczyszczające - czysty mit?"
Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

Marcin 'Cooler' Kuliński pisze:

> I wlasnie dlatego tak dlugo byl w stanie walczyc z nowotworem. Zostal
> wegetarianinem bo jego zdiagnozowaniu. Ale z tymi 20 latami to chyba
> przesadzilas, wydaje mi sie ze bylo to cos kolo 10-12 lat, ale moge sie
> mylic.

Jednak mialas racje, to bylo cale 20 lat. Niezly wynik, jak na zycie z
wyrokiem.

22. Data: 2006-12-07 16:33:21

Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

StSt pisze:

> Sądzę po sobie, że nie masz racji.Górą nasi!

Ale ja sadze po sobie w trojnasob, wiec sorry, ale nasi gora.

23. Data: 2006-12-07 16:41:02

Od: ".ana" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jednak mialas racje, to bylo cale 20 lat. Niezly wynik, jak na zycie z
> wyrokiem.

O Jezu!!!
Jak milo sie rozmawia na pmd;)
Możesz podesłać coś wiecej na ten temat?
Iiiii
przecież wiesz ze ja na ogół mam racje;)
.ana

--
Nie widać lasu spoza drzew.

24. Data: 2006-12-07 17:01:11

Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

.ana pisze:

> O Jezu!!!
> Jak milo sie rozmawia na pmd;)
> Możesz podesłać coś wiecej na ten temat?

Byl wywiad, bodaj w "Gali", chyba tuz po smierci opublikowany.

> Iiiii
> przecież wiesz ze ja na ogół mam racje;)

Zawsze, gdy sie nie mylisz.

25. Data: 2006-12-07 18:56:38

Od: "Jurek" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jeff" <j...@v...pl> a écrit dans le message de news:
7...@n...onet.pl...
> Hmmm.....z rysow tawarzy na zdjeciu mozna podejrzewac, ze "Krycha" miala
> przodkow
> Inuitow lub Mongolow....
> Byc moze dlatego dieta jej sluzy...

o swoich przodkach to ty lepiej nic nie pisz , bo moga cie zamknac - jako
okaz oczywiscie :)

Jurek

26. Data: 2006-12-07 19:11:41

Od: "Jurek" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Marcin 'Cooler' Kuliński" <m...@p...gazeta.blah> a écrit dans le
message de news: el93fj$46b$...@i...gazeta.pl...

> Po cichu liczylem na Ciebie :) Mam nadzieje, ze grupa dobrze sie ubawila
> :)

a mozesz wyjasnic co Cie tak ubawilo? Bo to co Ty napisales o sobie, kilka
postwo wyzej (wg OE) mozna uznac za bajke do "zrywania bokow" :)

moja lista "skutkow" dzialania DO jest troche krotsza niz u Krystyny, ale
jak jeden "doktor" zarzadal dowodow , to mu zaproponowalem wydania
zezwolenia na wglad we wszystkie moje historie choroby i prawa konsultowania
wszystkich "moich" lekarzy ktorych "zaliczalem" regularnie i czesto.
Stwierdzil ze to niemozliwe, co jest zwyklym klamstwem -no chyba ze zniego
taki lekarz jak ze mnie baletnica :))). Ale byc moze biedaczek nie mial
czasu , bo komorki mial do zbudowania :))))

reasumujac: jak ktos opisuje pozytywny wplyw na stan zdrowia, to krzyczycie
o statystyce i "dowodach", jak wam sie daje mozliwosc zbadania dowodow , to
nagle okazuje ze kula ziemska kreci sie w nie odpowiednia strone i takie
badanie nie jest mozliwe :). Ale na twoje nie szczescie i mimo gigantycznej
propagandy, wegetarianie stanowia ulamek procenta mieszkancow Polski, a
optymale doprawadzaja do "bialej goraczki" tzw autorytety bo za ch..... nie
chca padac jak muchy na rozliczne choroby ktore juz dawno wszystkich
optymali powinny powysylac na cmentarze! :).

Cooler warto by zrozumiec ze ludzie "glosuja" nogami, zawsze i wszedzie, i
obojetnie jakie "autorytety" usiluje ciemnym masom "wtloczyc" do glow
jedynie sluszna opcje , i glanc pomada czy ta opcja dotyczy kuchni, mody,
ideologi, kultury itd itp.

Jurek

27. Data: 2006-12-07 20:53:57

Od: ".ana" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marcin napisal

> Byl wywiad, bodaj w "Gali", chyba tuz po smierci opublikowany.

To za malo.

> Zawsze, gdy sie nie mylisz.

:)))))
.ana

--
Nie widać lasu spoza drzew.

28. Data: 2006-12-07 21:04:23

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@a...spam> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin 'Cooler' Kuliński" <m...@p...gazeta.blah> napisał w
wiadomości

> [...]
bylo
> to cos kolo 10-12 lat, ale moge sie mylic.

Czytałam jakiś wywiad (albo CZAT) z Niemenem i powiedział konkretnie, że 20 lat był
wege.

Krystyna

29. Data: 2006-12-07 21:14:38

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@a...spam> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jurek" <g...@g...pl> napisał w wiadomości

> "Jeff" <j...@v...pl> a écrit dans le message de news:
> 7...@n...onet.pl...
>
> o swoich przodkach to ty lepiej nic nie pisz , bo moga cie zamknac - jako okaz
> oczywiscie :)

A ciekawe, jakich przodków ma dzisiejsza polska młodzież, skoro nie toleruje
glukozy: "Epidemia otyłości szerzy się wśród polskich dzieci"
http://nauka.pap.com.pl/demo/index.html

Krystyna

30. Data: 2006-12-07 21:17:41

Temat: Re: "Diety oczyszczajšce - czysty mit?"
Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

Jurek pisze:

> reasumujac: jak ktos opisuje pozytywny wplyw na stan zdrowia, to krzyczycie
> o statystyce i "dowodach", jak wam sie daje mozliwosc zbadania dowodow ,

Nam? Do kogo piszesz? Nie jestem lekarzem, nie zajmuje sie badaniami nad
wplywem diety na stan zdrowia. Za takie badania powinni wziac sie w
pierwszym rzedzie lekarze, ktorzy na tlustej diecie zarabiaja. Tylko po
co, skoro jej "targetem" sa ludzie, do ktorych przemawiaja jedynie
spektakularne przyklady ozdrowien w rodzaju "listy Krystyny", i ktorzy
naukowcow uwazaja za idiotow, bo im samym nie chcialo sie uczyc? Jaki
pan, taki kram.

> [...]
> obojetnie jakie "autorytety" usiluje ciemnym masom "wtloczyc" do glow
> jedynie sluszna opcje , i glanc pomada czy ta opcja dotyczy kuchni, mody,

No wlasnie. Jakos masowych nawrocen na DO nie zaobserwowano. Miala byc
kiedys tak zwana "kasa zdrowych" i tez jakos nie wypalila. Prawda jest
taka, ze w spoleczenstwie dieta Kwasniewskiego jest mniej znana. niz np.
wegetarianizm. Domyslam sie, jak bardzo musi to byc dla niektorych
frustrujace :)

Sport a spalanie tkanki tluszczowej
Artykul w grudniwym wydaniu Wiedza i Zycie
w sprawie mrożonych malin
Zarabiaj wiecej badz soba
uwaga: duchy...