"Diety oczyszczające - czysty mit?"

91. Data: 2006-12-10 18:13:31

Temat: Re: "Diety oczyszczające - czysty mit?"
Od: "Jurek" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Iwon(k)a" <i...@p...onet.pl> a écrit dans le message de news:
elh5cn$og4$...@n...onet.pl...

> wystepuje. porownaj jednak jak czesto w porownaniu z palaczami.

no wlasnie nie ma takiego prostegu zwiazku, i sa lekarze i specjalisci
ktorzy maja odwaga stwierdzic to publicznie. Bo w obecnych czasach, pewne
proste prawdy , wymagaja odwagi do ich gloszenia. Najlepiej jest powtarzac
slogany z opakowan np. "Palenie zabija" , a ja dodam ze "glupota jeszcze
bardziej"

> nie.

a wiec jestes dowodem na to ze taki "typ" dyskusji nie jest zwiazany z dieta
:))))

> gdzie atakuje DO???

czyzbys juz nie kontrolowala tego co piszesz?

> i rzucam na kolana w drodze do czestochowy.....

a to juz jest tylko twoj wybor i twoja wola

Jurek

92. Data: 2006-12-10 18:18:53

Od: "Jurek" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Iwon(k)a" <i...@p...onet.pl> a écrit dans le message de news:
elh5gd$opf$...@n...onet.pl...
> zapewne jako migrenowiec wiesz jakiego kolory jest Imigran Zomig
> i Ralpax.......

kiedy i gdzie napisalem ze jestem migrenowcem!? To Ty pisalas ze masz (w
pierwszej wersji) migreny "zwalajace z nog", pozniej byly to "bole
migrenowe" leczone jakimis pastyleczkami, a teraz okazuje sie ze byly/sa(?)
Imigran Zomig i Ralpax. No to w koncu jak to u Ciebie jest?

> staram sie dorownac Twojemu poziomowi, wtedy mam nadzieje, ze
> lepiej dotrze do Ciebie slowo pisane.

no wypisz wymaluj,wirtualna siostra Arusi :)

> zanim cos napiszesz, poczytaj co napisales, bo wprawiasz mnie
> w dobry humor ;)))))

no cos mi sie wydaje ze to mlodsza(duzo!!) siostra Arusia :)

Jurek

93. Data: 2006-12-10 18:26:53

Od: "Jurek" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Iwon(k)a" <i...@p...onet.pl> a écrit dans le message de news:
elh5kp$p79$...@n...onet.pl...

> staram sie dorownac do Twojego poziomu, cobys zajarzyl co nieco.
> za dtrodne by byly te podreczniki dla ciebie.

:))))) biedna "sisostra" Arusia"

> zabawny jest twoj tor rozumowania.......

poza "dziwnymi" uwagami , na cos cie stac?

> Ty rowniez. chociaz jak by sie na to nie popatrzec z drugiej strony, to
> napisales duzo smiesznych rzeczy, taplajac sie w swojej niewiedzy.

a cos konkretnego, chociaz raz? tu nie piaskownica , ani sala zabaw w
przedszkolu :)

Jurek

94. Data: 2006-12-10 18:48:55

Temat: Re: Re:
Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jurek" <g...@g...pl> wrote in message

> wiesz to na pewno, czy tylko w podrecznikach wyczytalas?

zapytaj lusterka, tam prawde poznasz.

iwon(K)a

95. Data: 2006-12-10 18:51:50

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jurek" <g...@g...pl> wrote in message

> no wlasnie nie ma takiego prostegu zwiazku, i sa lekarze i specjalisci
> ktorzy maja odwaga stwierdzic to publicznie.

prostego nie ma. rak to nie linia prosta w przyczynach/skutkach.
pelno palaczy bez raka, jak i niepalaczy z rakiem. to juz od
dawana wiadomo, nie wiem czym sie tak ekscytujesz.

> Bo w obecnych czasach, pewne proste prawdy , wymagaja odwagi do ich
> gloszenia. Najlepiej jest powtarzac slogany z opakowan np. "Palenie
> zabija" , a ja dodam ze "glupota jeszcze bardziej"

to jest uproszczenie dla "ludu".

> a wiec jestes dowodem na to ze taki "typ" dyskusji nie jest zwiazany z
> dieta :))))

Ty natomiast udowadanisz biegun odwrotny.

> czyzbys juz nie kontrolowala tego co piszesz?

ty nie kotnrolujesz co czytasz, a wlasciwie interpretacje tekstu
pisanego. nie mam juz na to wplywu, ale moze OD ma...

> a to juz jest tylko twoj wybor i twoja wola

o dzieki.

iwon(K)a

96. Data: 2006-12-10 18:53:43

Temat: Re: "Diety oczyszczajšce - czysty mit?"
Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jurek" <g...@g...pl> wrote in message

> [...]
> migrenowe" leczone jakimis pastyleczkami, a teraz okazuje sie ze
> byly/sa(?) Imigran Zomig i Ralpax. No to w koncu jak to u Ciebie jest?

jak napisalam. przeczytaj jeszcze raz i powoli. co do Ciebie zmylil mnie
Twoj teskt
"z taka osoba to ja mam do "czynienia" od ponad 30 lat :) ; a problem
"migrenowy" trwal prze kilkanascie lat, trwal bo po przejsciu na DO ,
poszedl do diabla i juz nie wrocil. A migreny byly takie ze nie raz wzywalem
pogotowie czy lekarza, bo ZADNE leki nic nie dawaly, a wsrod tych lekow byly
takie z czerwonym paskiem (we Francji opakowania lekow, z czerwonym paskiem,
sa to lekarswta scislego rozliczenia, chyba rozumiesz o czym mowie?)"

jesli wiec wyssales to z palca, to szkoda slow....

> no wypisz wymaluj,wirtualna siostra Arusi :)

whatever

> no cos mi sie wydaje ze to mlodsza(duzo!!) siostra Arusia :)

a nie Krysi??

iwon(K)a

97. Data: 2006-12-10 18:54:52

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jurek" <g...@g...pl> wrote in message

> :))))) biedna "sisostra" Arusia"

"si" co?? (a moze to ty biedny ......)

> poza "dziwnymi" uwagami , na cos cie stac?

tak, ale szkoda na ciebie madrosci.

> a cos konkretnego, chociaz raz? tu nie piaskownica , ani sala zabaw w
> przedszkolu :)

konkrety tez byly, tyle tylko, ze utaplaes je w piaskownicy.

iwon(K)a

98. Data: 2006-12-11 21:08:59

Od: "Jurek" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Iwon(k)a" <i...@p...onet.pl> a écrit dans le message de news:
elhkqo$aea$...@n...onet.pl...
> zapytaj lusterka, tam prawde poznasz.

nie mam zwyczaju pytac czegos, co w zadnym wypadku nie moze mi nic
odpowiedziec. Ale moze Ty masz "inaczej"? A co do wygladu mojej twarzy w
lustrze, ja nie ma sie czego wstydzic :)))

99. Data: 2006-12-11 21:15:27

Od: "Jurek" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Iwon(k)a" <i...@p...onet.pl> a écrit dans le message de news:
elhl06$b0d$...@n...onet.pl...

> prostego nie ma. rak to nie linia prosta w przyczynach/skutkach.
> pelno palaczy bez raka, jak i niepalaczy z rakiem. to juz od
> dawana wiadomo, nie wiem czym sie tak ekscytujesz.

Ty naprwade masz problemy z pamiecia? Kto tu kogo straszyl "smiercionosnymi"
papierosami? Dowcip(jezeli mozna to tak nazwac) polega na tym ze nie ma
zwiazku przyczynowo-skutkowego palenie papierosow=rak pluc. Ale z tego co
napisalas powyzej , widze ze tez to dostrzegasz :)))

> to jest uproszczenie dla "ludu".

Ty nie zaliczasz sie do ludu? bo widze ze o tym nie wiesz

(.........)

poniewaz ja juz bardzo dawno temu "wyroslem" z piaskownicy a powrot do niej
nie jest moim marzeniem ni potrzeba, to baw sie dalej ale juz beze mnie :))

Jurek

100. Data: 2006-12-11 21:20:20

Od: "Jurek" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Iwon(k)a" <i...@p...onet.pl> a écrit dans le message de news:
elhl3n$bbr$...@n...onet.pl...
> "z taka osoba to ja mam do "czynienia" od ponad 30 lat :)

czy nie wolno mi miec do czynienia z wlasna "rodzona " zona!?(te sama od
ponad 30 lat :)

(...ciach...)
> jesli wiec wyssales to z palca, to szkoda slow....

wolalbym zeby to byl tylko makarbryczny sen, niestety to bylo na jawie

> whatever

i?

> a nie Krysi??

Krysi to Ty do paznokcia od palucha lewej stopy nie dorastasz, a co tu
mowic o pokrewienstwie.

Jurek

Sport a spalanie tkanki tluszczowej
Artykul w grudniwym wydaniu Wiedza i Zycie
w sprawie mrożonych malin
Zarabiaj wiecej badz soba
uwaga: duchy...