Re: "Diety oczyszczające - czysty mit?"

From: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.dieta
Subject: Re: "Diety oczyszczające - czysty mit?"
Date: Sun, 10 Dec 2006 12:51:50 -0600
<el84hb$38h$1@news.onet.pl> <el86ll$kp0$4@inews.gazeta.pl>
<el90tg$dq6$1@news.onet.pl> <el93fj$46b$2@inews.gazeta.pl>
<el9p19$58p$1@inews.gazeta.pl> <ela1ai$dpa$1@inews.gazeta.pl>
<ela9lc$f3f$1@news.onet.pl> <elb074$n10$1@inews.gazeta.pl>
<elblt5$f4d$1@news.onet.pl> <eld698$o5r$1@news.onet.pl>
<eldn4s$8p6$1@inews.gazeta.pl> <eleat3$vls$1@news.onet.pl>
<elev72$ilb$1@inews.gazeta.pl> <elf6v9$gu0$1@news.onet.pl>
<elfb4c$619$1@inews.gazeta.pl> <elffk9$a0t$1@news.onet.pl>
<elgqud$qbo$1@inews.gazeta.pl> <elh5cn$og4$1@news.onet.pl>
<elhioc$ro3$1@inews.gazeta.pl>

"Jurek" <g...@g...pl> wrote in message
news:elhioc$ro3$1@inews.gazeta.pl...

> no wlasnie nie ma takiego prostegu zwiazku, i sa lekarze i specjalisci
> ktorzy maja odwaga stwierdzic to publicznie.

prostego nie ma. rak to nie linia prosta w przyczynach/skutkach.
pelno palaczy bez raka, jak i niepalaczy z rakiem. to juz od
dawana wiadomo, nie wiem czym sie tak ekscytujesz.

> Bo w obecnych czasach, pewne proste prawdy , wymagaja odwagi do ich
> gloszenia. Najlepiej jest powtarzac slogany z opakowan np. "Palenie
> zabija" , a ja dodam ze "glupota jeszcze bardziej"

to jest uproszczenie dla "ludu".

> a wiec jestes dowodem na to ze taki "typ" dyskusji nie jest zwiazany z
> dieta :))))

Ty natomiast udowadanisz biegun odwrotny.

> czyzbys juz nie kontrolowala tego co piszesz?

ty nie kotnrolujesz co czytasz, a wlasciwie interpretacje tekstu
pisanego. nie mam juz na to wplywu, ale moze OD ma...

> a to juz jest tylko twoj wybor i twoja wola

o dzieki.

iwon(K)a