"Diety oczyszczające - czysty mit?"

101. Data: 2006-12-11 21:21:27

Temat: Re: "Diety oczyszczające - czysty mit?"
Od: "Jurek" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Iwon(k)a" <i...@p...onet.pl> a écrit dans le message de news:
elhl5s$bic$...@n...onet.pl...

baw sie wpiaskownicy , moze Arus do Ciebie dolaczy :(

Jurek

102. Data: 2006-12-12 04:46:33

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jurek" <g...@g...pl> wrote in message

> Ty naprwade masz problemy z pamiecia? Kto tu kogo straszyl
> "smiercionosnymi" papierosami?

no wlasnie" zacytuj gdzie pisalam "smiercionosne papierosy"
i przypomnij sobie z laski swojej kto powiedzial o raku. czekam.

> Dowcip(jezeli mozna to tak nazwac) polega na tym ze nie ma zwiazku
> przyczynowo-skutkowego palenie papierosow=rak pluc. Ale z tego co
> napisalas powyzej , widze ze tez to dostrzegasz :)))

kukus, jest zwiazek przyczynowo skutkowy, ale nie w linii prostej.
wiem, za skomplikowane.....

> Ty nie zaliczasz sie do ludu? bo widze ze o tym nie wiesz

nie, ja sie nie zaliczam. skonczylam AM.

> (.........)
>
> poniewaz ja juz bardzo dawno temu "wyroslem" z piaskownicy a powrot do
> niej nie jest moim marzeniem ni potrzeba, to baw sie dalej ale juz beze
> mnie :))

i jeszcze cos piszesz?? LOL rzeczywiscie "wyrosles"....

iwon(K)a

103. Data: 2006-12-12 04:48:32

Temat: Re: "Diety oczyszczajšce - czysty mit?"
Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jurek" <g...@g...pl> wrote in message

> czy nie wolno mi miec do czynienia z wlasna "rodzona " zona!?(te sama od
> ponad 30 lat :)

alez mozna. napisalm przeciez, ze zmylil mnie ten teskt. w Twoja zona to
migren nie miala....

> Krysi to Ty do paznokcia od palucha lewej stopy nie dorastasz, a co tu
> mowic o pokrewienstwie.

a feee, dzieki Ci Boze, ze nie dorastam to tego palucha!!!

iwon(K)a

104. Data: 2006-12-12 04:49:51

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jurek" <g...@g...pl> wrote in message

> baw sie wpiaskownicy , moze Arus do Ciebie dolaczy :(

cokolwiek powiesz, ale wciaz poprosze o cytaty o ktore cie prosilam.
dla przypomnienia
"pokaz mi paluszkiem, w ktorym miejscu promuje jakakolwiek diete
i przeinaczam sens artykulow/linkow itp
czekam.""

iwon(K)a

105. Data: 2006-12-12 10:33:01

Od: <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin 'Cooler' Kuliński" <m...@p...gazeta.blah> napisał
w wiadomości news:el743l$asl$1@inews.gazeta.pl...

> Sadze, ze jest zupelnie odwrotnie.

Jasne... Od tłuszczu się tyje, a od cukru chudnie się... Cooler wymyśla nowe
idee... Niebędę Ciebie pytał o źródła jak Ty zazwyczaj mnie...:)))
Pozdrawiam Jurek M.

106. Data: 2006-12-12 10:53:13

Od: <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin 'Cooler' Kuliński" <m...@p...gazeta.blah> napisał
w wiadomości news:el8hir$i3j$1@inews.gazeta.pl...

> Nie. Dlatego, ze nie zostalo to w zaden sensowny, uznany w swiecie nauki
> sposob udowodnione. Twierdzenia o wyleczeniach na diecie Kwasniewskiego
> opieraja sie na relacjach pojedynczych osob, a nie na statystyce.
Dla Marcina wyzdrowienie człowieka musi być zapisane w traktatach naukowych,
nieważne jest subiektywne zdanie chorego. Chory musi być chory i już!!! Nie
wolno mu zdrowieć!!!
W żaden sposób nie przyjdzie Marcinowi do głowy, że dieta nie jest
dogłębnie zbadana w różnych placówkach medycznych (ale to jest w zasadzie
problem Marcina, a nie ozdrowiałego, który się cieszy, że Marcin się
martwi...:)))
Pozdrawia szczerze rozbawiony Jurek M.

107. Data: 2006-12-12 11:18:01

Od: <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jeff" <j...@v...pl> napisał w wiadomości

> "Krycha" tworzy:

> Hmmm.....z rysow tawarzy na zdjeciu mozna podejrzewac, ze "Krycha" miala
> przodkow
> Inuitow lub Mongolow....
> Byc moze dlatego dieta jej sluzy...

Do dyskusji wkroczył jak zwykle durnowaty Jeff ze swoimi "madrymi"
przemysleniami. A czego można więcej oczekiwać po tej durnowatej głowie...?
Pozdrawiam Jurek M.

Sport a spalanie tkanki tluszczowej
Artykul w grudniwym wydaniu Wiedza i Zycie
w sprawie mrożonych malin
Zarabiaj wiecej badz soba
uwaga: duchy...