Dla XL - z serii "Ten zły dżęder"

41. Data: 2014-01-29 19:34:12

Temat: Re: Dla XL - z serii "Ten zły dżęder"
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 29 Jan 2014 10:29:15 +0100, Chiron napisał(a):

> I teraz- o ile dobrze zrozumiałem: żądasz, abyśmy brnęli w to dalej a ci, co
> podpisali wcześniej- teraz mająsiedzieć cicho? A mamy brnąć dalej- bo już
> wcześniej cos takiego podpisali? Dobrze Cię zrozumiałem?

Myślę, że dobrze zrozumiałeś - wg Aiszy jak się podpisało bzdurę, to trza
po trupach, konsekwentnie do celu.
--
XL
"Świat Amerykanina jest tak wielki jak jego gazeta. " A. Einstein

42. Data: 2014-01-29 19:34:46

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> Dnia 2014-01-29 12:11, obywatel Chiron uprzejmie donosi:
ps.com...

> Chirek, do urfy nędzy, onanizm ani drag queen NIE ma nic wspólnego z
> gender!!

Wręcz przeciwnie. ak jak kiedyś byś powiedziała, że socjalizm niema nic
wspólnego z gułagami...

"Kto rządzi przeszłością, w tego rękach jest przyszłość; kto rządzi
teraźniejszością, w tego rękach jest przeszłość."
G. Orwell

Chiron

---
ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

43. Data: 2014-01-29 19:35:07

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 29 Jan 2014 11:00:20 +0100, intuicjonista napisał(a):

> wtedy celu nie widzieli ( było tylko coś o równouprawnieniu )
> - teraz dojrzeli i zobaczyli dokąd nas prowadzą
> (chłopcy przebierani za dziewczynki) i powiedzieli
> takie równouprawnie to nie dla nas

Przed chwilą właśnie to samo napisałam - innymi słowy.

44. Data: 2014-01-29 19:36:14

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
0873,.html

> Być może. Jednakże ich wiarygodność jako skutecznych i świadomych
> polityków (przywódców narodu, hi hi) jest w takim razie porównywalna do
> wiarygodności nierozgarniętych klientów banku nieczytających "małych
> literek" w roli ekspertów ds. ekonomii. ;)

Tusk jest bardziej rozgarnięty.
:-/

45. Data: 2014-01-29 19:40:50

Od: "intuicjonista" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie wierz nigdy reklamom, one mają kruczki drobnym druczkiem!
> W mojej jest " mam klatę sporą, _ale obrośniętą_ " ;-)

no tak - niby się znam - a wpadłem
jak sliwka w zarośla :)))))

46. Data: 2014-01-29 19:55:57

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2014-01-29 19:34, obywatel Chiron uprzejmie donosi:
ps.com...

> Wręcz przeciwnie. ak jak kiedyś byś powiedziała, że socjalizm niema nic
> wspólnego z gułagami...

Ładny chwyt, choć nie ma wiele wspólnego z tym, co napisałam.
Ale wracając do tematu, pragnę zauważyć, że już w czasach pne onanizm
był procederem spotykanym (oczywiście zwykle potępianym), zaś w kwestii
męskich spódniczek pozwolę sobie oddać głos:
http://www.riennahera.com/2013/10/chlopcy-w-spodnicz
kach.html#.UulOKdOtaIU

47. Data: 2014-01-29 19:59:56

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> Dnia 2014-01-29 10:29, obywatel Chiron uprzejmie donosi:
0873,.html

> A można ogłosić niepoczytalność podpisujących?
> Może by to ułatwiło anulowanie głupoty?

Nic nie da. Trzeba wziąć sprawy w swoje ręce...tak, jak na przykład
Sycylijczycy podczas słynnych nieszporów.

48. Data: 2014-01-29 20:01:14

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 29 Jan 2014 11:25:30 +0100, Aicha napisał(a):

> żądam, aby - skoro 90% społeczeństwa nie czyta tego, co podpisuje,
> czytali to wybrańcy narodu,

Na pewno czytali, ale następująca po programach praktyka minęła się z
programami - hasłowe wzniosłe programy dalekie bywają od realnych
skrzeczących szczegółów. Dlatego teraz PiS je blokuje.
I Ty powonnaś zrobić to samo, nie tylko zresztą z gender.
Bo owe programy gender są jak konstytucja RP obiecująca równy dostęp do
kształcenia i leczenia dla wszystkich obywateli, a także ich równość wobec
prawa. I jak obietnice PO, które spełzły na niczym - VAT zwiększono, a nie
zmniejszono. Itd. Jeśli czytałaś ich program wyborczy, powinnaś teraz
zażądać ich odejścia.
0217,Wybory_2011__Program_wyborczy_PO__Duzo_obietnic
__banalow.html
Więc bądź konsekwentna może, co? - i grzmij też o zmianę Konstytucji RP :->

Własnie zmarł mój bardzo dobry znajomy, 59 lat, zdrowy, nie chorujący,
sprawny fizycznie, ojciec 2 synów. W kwiecie zdrowia. Miał tętniaka aorty
brzusznej, stan do uratowania gdyby dostał opiekę od razu w szpitalu. W
szpitalu trzymali go 13 godzin bez jakichkolwiek działań. W końcu w 13
godzinie zapytano o dowód osobisty. Nie kontaktował. Wysłano go karetką do
szpitala w Końskich, gdzie zmarł.
Pacjenta z tętniakiem aorty odesłano jak śmieć, karetką. Zamiast ściągnąć
lekarza do pacjenta, w takim stanie człowieka się NIE RUSZA!

Niedawno miał rozległy zawał mój krewny, 60 lat, w kwiecie sił witalnych,
nigdy nie chorował, na nic się nie leczył. Łódź. Jeden z wiodących szpitali
przyjął go z pełnymi objawami. Nie było komu się zająć nim, trzeba do
innego szpitala, ale o zgrozo zadziałały procedury - nie wolno pacjenta
wypuścić bez zaopatrzenia. No to czekał. Szpital przejmujący jest o 10
minut drogi spacerem. Procedury każą czekać na karetkę. Karetka była
zajęta, przybyła po 3 godzinach. Facet ledwo wyżył.

Dobry znajomy męża jest dyrektorem pewnego znaczacego organu kontrolnego
nad dzialalnością służby zdrowia (szczegóły ze zrozumiałych względów
omijam). Wyraził się, ze odkąd tam pracuje (ponad 20 lat), to tak źle jak
teraz jeszcze nigdy nie było - szwankują głównie finanse i zarzadzanie,
wręcz nazwał to zapaścią nie do wyrównania, ukrywaną przed społeczeństwem.

Pytanie - czy Tusk czyta (jego) sprawozdania? Ale obiecuje ludziom nadal,
prawda?
:->

49. Data: 2014-01-29 20:01:55

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

https://www.google.pl/#q=masturbacja+przedszkolu

50. Data: 2014-01-29 20:02:38

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 29 Jan 2014 12:11:33 +0100, Chiron napisał(a):

> I w ogóle witaj Hanko -taka "bez
> makijażu"

No, bez... warto czasem tak kogoś zobaczyć NAPRAWDĘ...
--
XL
"Świat Amerykanina jest tak wielki jak jego gazeta. " A. Einstein

PURCHASE ORIGINAL PASSPORTS, DRIVER'S LICENSES, ID CARDS, BIRTH CERTS & UNIVERSITIES DIPLOMA FOR ALL COUNTRIES
Czeszka szuka Miłosza :-D
Oświecenie wbrew dogmatom...
WOŚP.
TV temat namber łan - Ukraina :-/