Dlaczego Chiron

11. Data: 2013-09-05 19:37:26

Temat: Re: Dlaczego Chiron
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Czyli do powyższego, mechanizm jest prosty, odbieramy prawa pokrzywdzonym by nie
zgłaszali przestępstw lub karamy śmiesznymi karami przestępców przemocy.
Co się dzieje, ogromny wzost przestępstw domowych, bo nie ma nawet straszaka który by
budził zastanowienie co robisz żonie.
O czym to świadczy , o ogromnej nienawiści do kobiet kleru w celibacie.
Jaka jest płonąca historia kobiet w przeszłości?
W czym macie trudność zebrać się i pomaszerować na kościoły nienawiści z pochodniami?

12. Data: 2013-09-05 20:15:46

Od: zażółcony <r...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-09-05 07:40, Przemysłąw Dębski pisze:

> Albowiem doznał szoku w wyniku dysonansu poznawczego spowodowanego
> serialem "Arabella" i późniejszym zestawieniem go z prawdziwym życiem w
> Czechosłowacji.

Stawiam, że to była "Majka z Ksieżyca" a nie Arabella.
Arabella to była fantasy, a Majka s-f i tylko ona mogła
wyjąć z paska dwa srebrne kijki i namnażać knedle bez umiaru.

Po wnikliwym badaniu okazało się, że to nie działa na flaszki
- i to było podstawą dysonansów. Wcześniej uważano, że stosunkowo
niski alkoholizm w Czechach to kwestia silnej woli i dlatego Majka nie robi.

13. Data: 2013-09-05 21:30:16

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zażółcony" <r...@c...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> - i to było podstawą dysonansów. Wcześniej uważano, że stosunkowo
> niski alkoholizm w Czechach to kwestia silnej woli i dlatego Majka nie

No ale jak Czeszka- to knedliczki nie knedle:. Jeśli zaś chodzi o ten niski
alkoholizm- to po prostu dlatego, że na trzeźwo zachowują się tak, jak my po
pijaku- zwróć uwagę choćby na to, jak oni mówią
-)

"Kto rządzi przeszłością, w tego rękach jest przyszłość; kto rządzi
teraźniejszością, w tego rękach jest przeszłość."
G. Orwell

Chiron

14. Data: 2013-09-05 21:49:24

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> No właśnie, Chiron, miałam Cię wcześniej zapytać, ale uciekł mi ten
> wątek - czy możesz podać jakiś link do tej kampanii? Próbowałam znaleźć to
> w sieci, ale na nic podobnego nie trafiłam, a jestem ciekawa, jak wyglądał
> ten plakat i na czym miałby polegać myk, o którym piszesz.

Interesowałem się przekazami podprogowymi i steganografią- przy okazji
trafiałem na tę informację. Nie czytałem ani nie interesowałem się dokładną
techniką, jaką zastosowano. No ale poszukałem specjalnie dla Ciebie:-)

https://www.google.com/webhp?client=aff-maxthon-maxt
hon4&channel=t3#channel=t3&q=ANAR+plakat+hiszpania+p
rzemoc

15. Data: 2013-09-05 22:33:55

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2013-09-05 21:49, obywatel Chiron uprzejmie donosi:

> [...]
> Ciebie:-)
>
> https://www.google.com/webhp?client=aff-maxthon-maxt
hon4&channel=t3#channel=t3&q=ANAR+plakat+hiszpania+p

Niestety, jak podejrzewałam, target mają małokomórkowopiśmienny. Więc co
do skuteczności zgadzam się z Grzybem.

16. Data: 2013-09-06 07:50:36

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Ciebie:-)
>
> https://www.google.com/webhp?client=aff-maxthon-maxt
hon4&channel=t3#channel=t3&q=ANAR+plakat+hiszpania+p

I znow gowno prawda, dalczego mnie to nie dziwi?
1/. Napisy widza wszyscy nie tylko dzieci
2/. Nie ma nc wspolnego z przekazem podprogpowym
3./ Nie ma nic wspolnego ze steganografia - napis jest jawny

No niech mi ktos wytlumaczy dlaczego piecdziesieciolatek robi z siebie na
kazdym kroku takiego idiote? Stosujac metody chirona tylko male dzieci chca
na siebie zwrocic uwage, czyzby mu to zostalo od czasu gdy go ojciec zlewal?

17. Data: 2013-09-06 09:34:05

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-09-05 21:49, Chiron pisze:

> [...]
> Ciebie:-)
>
> https://www.google.com/webhp?client=aff-maxthon-maxt
hon4&channel=t3#channel=t3&q=ANAR+plakat+hiszpania+p

Dzięki za fatygę, ja widocznie nie poświęciłam temu aż tyle uwagi.

Po pierwsze - to nie jest reklama podprogowa.

Po drugie - przedstawiłeś ją tendencyjnie, bo tam nie ma "jeśli bije cię
_rodzic_" tylko jeśli _ktoś_ ci bije/krzywdzi, a to już obala Twój
zarzut, że niby reklama godzi w rodzinę, sugerując że to rodzice
krzywdzą. Właśnie dlatego zależało mi na zobaczeniu tego bilbordu, bo
spodziewałam się z Twojej strony przeinaczenia.

Po trzecie - nawet jeśli ta reklama odniosłaby spodziewany skutek (co
jest wątpliwe na dużą skalę, jak sądzą nawet eksperci w tym artykule),
to zauważ, że wkroczyłaby w relacje, które są _niezdrowe_, więc nie
mogłoby być tutaj mowy o jakimkolwiek "psuciu" rodziny.

Ewa

18. Data: 2013-09-06 14:00:47

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

hon4&channel=t3#channel=t3&q=ANAR+plakat+hiszpania+p
rzemoc

> Dzięki za fatygę, ja widocznie nie poświęciłam temu aż tyle uwagi.
>
> Po pierwsze - to nie jest reklama podprogowa.
Podprogowa- ale napisałem też o steganografii- a taką jest przecież. Znam ją
właśnie z artykułów o steganografii- gdzie służy za przykład.

> [...]
> że niby reklama godzi w rodzinę, sugerując że to rodzice krzywdzą. Właśnie
> dlatego zależało mi na zobaczeniu tego bilbordu, bo spodziewałam się z
Tak, przedstawiłem- bo tak zapamiętałem. Zapamiętuję (chyba nie tylko ja)-
sens czegoś raczej, niż jego dosłowną treść. Tyle, że
ona_właśnie_taki_ma_sens. Ewo- chyba raczysz żartować: no kto cię niby bije
i krzywdzi, dziecko? Kolega z klasy?! Wiadomo- albo sobie sam z nim załatwi,
albo pójdzie na skargę do wychowawcy- oczywiście że nie o kolegę tu chodzi.
Obcy dorosły?! W try miga poleci do tatusia na skargę.
Tu_chodzi_wyłącznie_o_rodziców.

> [...]
> zauważ, że wkroczyłaby w relacje, które są _niezdrowe_, więc nie mogłoby
> być tutaj mowy o jakimkolwiek "psuciu" rodziny.

No ale to działa zupełnie inaczej. Dziecko bite i poniżane prawie na pewno
nigdzie z tym nie pójdzie- nawet jak go się zarzuci takimi reklamami.
Pójdzie za to na skargę dziecko, które czasem dostanie klapsa, jest
rozpieszczone, chce coś ugrać (albo mi kupicie ten tablet, albo się
zemszczę). To lata temu było przerabiane w różnych takich szfecjach czy
usiech. Nauczyciele w koszulkach z napisem : "duma" "nikt nie ma prawa cię
tknąć" etc wypytywali dzieci, co się dzieje w domach. Sugerując oczywiście
to, co im się samym wydawało. Efekt możemy obserwować dziś. Opowiadałem tu
kiedyś- w połowie lat 90 moi internetowi znajomi pokazywali mi strony www w
USA, gdzie były dokładne instrukcje typu: masz opresyjnych starych? No to
zrób tak i tak (idź do opieki społecznej i naopowiadaj, że tata ci robi to,
mama tamto)- wtedy szybko wezmą cię do rodziny zastępczej. Jak trafisz na
opresyjną- to powtarzasz numer. Jak trafisz na taką, która cię będzie miała
gdzieś- to będziesz mógł robić co chcesz.
No jak to nie niszczy rodziny- i to na szeroką skalę- to nie wiem, co ją
niszczy.

p.s.
właśnie śmieliśmy się wczoraj z małżowinką wspominając, jak młodszy w 1
klasie podstawówki wlazł na parapet i dostał klapa w tyłek od woźnej. Nie
zastanawiając się wcale- poszedł prościutko do...pani dyrektor:-))))). Jak
nam to dyrektorka opowiadała, to aż nie chcieliśmy wierzyć: wszedł i
oznajmił, że pani woźna naruszyła jego nietykalność osobistą, a to jest
sprzeczne z kodeksem ucznia ( nie potrafił jeszcze czytać:-))))). Zrobił to
nie dlatego, że był bity- tylko dlatego, że nie znał bicia, a w domu
powtarzaliśmy, że nikt nie ma prawa w szkole go bić.

--

Chiron

19. Data: 2013-09-06 15:26:27

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 5 Sep 2013 13:15:27 +0200, Ghost napisał(a):

> Myk zapewne byl taki sam jak chironowe klamstwo o zakazie sprzedazy kartek
> swiatecznych (chrzescijanskich) w UK.

I zwolnienia z pracy w UK oraz inne dyskryminacyjne ekscesy np za noszenie
krzyżyka czy inne okazywanie przynależności do Kościoła to podobne kłamstwo
zapewne, tia, pytio'ż ty wszechwiedząca :->
http://tiny.pl/h3wkx

20. Data: 2013-09-06 15:51:29

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 05 Sep 2013 20:15:46 +0200, zażółcony napisał(a):

> Stawiam, że to była "Majka z Ksieżyca" a nie Arabella.
> Arabella to była fantasy, a Majka s-f i tylko ona mogła
> wyjąć z paska dwa srebrne kijki i namnażać knedle bez umiaru.

Widzę, że wszyscy Panowie oglądacie zaiste niszowe, zaawansowane i tylko
dla ambitnych kino - bo ja tego nie znam 3333-)

Rozwody
Szukam ateistki, a się Cbnet dziwił dlaczego parzą mnie katoliczki.
Wiara tylko dla plebsu.
anty- ghost
Katolicka "mądrość"