Dlaczego Chiron

31. Data: 2013-09-07 20:07:51

Temat: Re: Dlaczego Chiron
Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "<^zazu^>" <b...@p...pl> napisał w wiadomości
news:522b5b9f$0$1262$65785112@news.neostrada.pl...

> :-D :-D :-D mówisz
> że ścigniecie sie na 200m na wdechu potem 20 km korzenioskim
> jak choron dali bedzie dychał i biodra mu nie powyskakujo
> to go najwyzy góralem dosłownie dobijesz ;-P ;-P :-D :-D

O ile mi wczesniej sciegna achillesa calkiem nie strzela :-(
Naduzywanie szkodzi, niestety.

32. Data: 2013-09-07 20:11:39

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ja bym na to nawet bilet wykupiła 100 daję :)))))))))))))))))))

BTW To jest piekne, tez bym tak bym chcial.
https://www.youtube.com/watch?v=rJpFVvho0o4

33. Data: 2013-09-07 20:23:36

Od: "<^zazu^>" <b...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-09-07 20:11, Ghost pisze:

> Użytkownik "<^zazu^>" <b...@p...pl> napisał w wiadomości

> BTW To jest piekne, tez bym tak bym chcial.
> https://www.youtube.com/watch?v=rJpFVvho0o4

wiesz nie docenię bo ja tylko siekierą na dno
ale słyszałam o takich co pod wodą na długie
dystanse pływali(ą)
co do ścięgien...może kolagenu dużo ?

34. Data: 2013-09-07 20:31:16

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> wiesz nie docenię bo ja tylko siekierą na dno
> ale słyszałam o takich co pod wodą na długie
> dystanse pływali(ą)

Ale na pewno widzisz, ze jakby w ogole sie nie wysilal. Po prostu piekny
jest ten kraul.

> co do ścięgien...może kolagenu dużo ?

Kolagen na stawy raczy. Ze sciegnami jest ciezko cokolwiek (szczegolnie z
achillesem), trzeba przede wszystkim zwyczajnie odpuscic z obciazniem.

35. Data: 2013-09-07 20:51:42

Od: "<^zazu^>" <b...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-09-07 20:31, Ghost pisze:

> Użytkownik "<^zazu^>" <b...@p...pl> napisał w wiadomości

> Ale na pewno widzisz, ze jakby w ogole sie nie wysilal. Po prostu piekny
> jest ten kraul.

no widzę. technika a skoro tak
to każdy tak może?

> Kolagen na stawy raczy. Ze sciegnami jest ciezko cokolwiek (szczegolnie
> z achillesem), trzeba przede wszystkim zwyczajnie odpuscic z obciazniem.

odpuść. zdrowie ważniejsze od bicków

36. Data: 2013-09-07 21:15:02

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> no widzę. technika a skoro tak
> to każdy tak może?

Oczywisce, ale zeby tak plynnie to chyba raczej lat trzeba.

> odpuść. zdrowie ważniejsze od bicków

Bickow nie mam :-) Ja z tych aktywnych normalsow raczej :-)

37. Data: 2013-09-07 21:46:58

Od: "<^zazu^>" <b...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-09-07 21:15, Ghost pisze:

> Użytkownik "<^zazu^>" <b...@p...pl> napisał w wiadomości

> Oczywisce, ale zeby tak plynnie to chyba raczej lat trzeba.

> Bickow nie mam :-) Ja z tych aktywnych normalsow raczej :-)

całe szczęście bo.... :))))))))))))))))
cięko cieu widzę
https://www.youtube.com/watch?v=OPJY32jRFZU

38. Data: 2013-09-07 23:09:12

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> całe szczęście bo.... :))))))))))))))))
> cięko cieu widzę
> https://www.youtube.com/watch?v=OPJY32jRFZU

Hehehe, ale ten kolo zdaje ma wstrzykniety jakis olej czy cos, dlatego taki
zdeformowany. Miesnie pewnie tez ma, ale sporo oszukane.

Masakra.

39. Data: 2013-09-09 09:38:52

Od: k...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 7 września 2013 21:15:02 UTC+2 użytkownik Ghost napisał:
> Użytkownik "<^zazu^>" <b...@p...pl> napisał w wiadomości

> Oczywisce, ale zeby tak plynnie to chyba raczej lat trzeba.
jak ze wszystkim, nie każdemu jest dane pięknie pływać ;)

kiwiko

Rozwody
Szukam ateistki, a się Cbnet dziwił dlaczego parzą mnie katoliczki.
Wiara tylko dla plebsu.
anty- ghost
Katolicka "mądrość"