Dlaczego ktoś przełącza tryb kreatywny na tryb przetwania?

11. Data: 2017-05-17 18:57:08

Temat: Re: Dlaczego ktoś przełącza tryb kreatywny na try b pr zetwania?
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

pinokio <p...@n...adres.pl> wrote:

> Co się nagle stałeś taki gadatliwy?

Bo się POJAWIŁAM i już nie jest pusto :-))

12. Data: 2017-05-17 18:58:01

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakub A. Krzewicki <p...@g...com> wrote:

> Bo wreszcie udało się po wielkich trudach komuś mnie naprawdę wkurwić.
> Ciężko porządnie wkurwić buddystę, ale jak już się udaje, to wtedy ręka, noga,
> mózg na ścianie, krwawe plamy po katanie.

Czyli taki z Ciebie buddysta jak i samuraj :-D

13. Data: 2017-05-17 19:07:18

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 17 maja 2017 18:56:05 UTC+2 użytkownik Ikselka napisał:

> Tylko pamiętaj, że ich bohater już zszedł był.

Tyż. W zasadzie kilku bohaterów. Jednego nawet powiesili za jaja.
Kręcą jednak nowe.

14. Data: 2017-05-17 19:17:16

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 17 maja 2017 18:58:03 UTC+2 użytkownik Ikselka napisał:

> Czyli taki z Ciebie buddysta jak i samuraj :-D

Oglądałaś "Ghost dog" Jarmuscha albo "Kill bill"?

15. Data: 2017-05-17 19:36:22

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakub A. Krzewicki <p...@g...com> wrote:

> Tyż. W zasadzie kilku bohaterów. Jednego nawet powiesili za jaja.
> Kręcą jednak nowe.

Jeszcze? To chyba dla 12-latków i dla Ciebie :-))

16. Data: 2017-05-17 19:39:01

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakub A. Krzewicki <p...@g...com> wrote:

> Oglądałaś "Ghost dog" Jarmuscha albo "Kill bill"?

Nie oglądam filmów dla dzieci - musiałabym chodzić na seanse w niedzielę
przed południem, a to jest dla mnie niewykonalne :-)

17. Data: 2017-05-17 21:40:43

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2017-05-17 05:47, obywatel Jakub A. Krzewicki uprzejmie donosi:
> [...]
> społeczność, w której się wychowałem, była taka:
>
> http://minecraft-pl.gamepedia.com/Tryb_kreatywny
>
> Na tym levelu radziłem sobie doskonale, byłem mistrzem.
> Odnosiłem sukces za sukcesem.
>
> No i nagle ni z tego ni z owego społeczeństwa przełączają się na taki tryb:
>
> http://minecraft-pl.gamepedia.com/Tryb_przetrwania
>
> Nikt mnie nie uczył zasad w tym trybie i nie wiem, jak sobie w nim radzić.
> Po jaką cholerę robią ten "odwrotny eksperyment". Ja go nie wybierałem
> i uciekałem z każdego miejsca, gdzie świat Survivalu się pojawiał.

Są inne gry, Pająk, Saper...

W Internecie nie ma miejsca na prawdę. [H.J. Wolowitz]

18. Data: 2017-05-17 22:42:07

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 17.05.2017 o 21:40, Qrczak pisze:
> Dnia 2017-05-17 05:47, obywatel Jakub A. Krzewicki uprzejmie donosi:

> Są inne gry, Pająk, Saper...

...Wąż.

Ewa

19. Data: 2017-05-17 23:04:52

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 17.05.2017 o 05:47, Jakub A. Krzewicki pisze:
> [...]
> Po jaką cholerę robią ten "odwrotny eksperyment". Ja go nie wybierałem
> i uciekałem z każdego miejsca, gdzie świat Survivalu się pojawiał.

Popełniasz błąd, sądząc, że obu trybów nie można mieć włączonych na raz.

Ewa

20. Data: 2017-05-18 06:31:32

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

FEniks <x...@p...fm> wrote:

> Popełniasz błąd, sądząc, że obu trybów nie można mieć włączonych na raz.

Więc to NAPRAWDĘ o gry chodzi. Dorośli ludzie...

Janosik, Robin Hood, Zorro, Goemon
Wildstein, Bóg a Rodzina
Kołakowski
Ustawienia Hellingera